طراحی تخصصی اپلیکیشن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی وب اپلیکیشن از سال 85 در ایران شروع به رنگ دهی کرد و به تدریج در طی این سال ها بین مردم رواج پیدا کرد. شروع کننده این موج سایت بزرگ دیجی کالا که مالکین محترم آن برادران محمدی بوده اند، بوده است و تا به امروز که اسنپ و تپسی و افق کوروش یا همان اّکالا بوده و .. هستند رسیده است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید نرم افزار و وب اپلیکیشن های توزیع شده است که با تکیه به تجربه و استفاده بجا از تکنولوژ های جدید در معماری نرم افزار تضمین یک وب اپلیکیشن مستحکم و توزیع پذیر و امن را به شما میدهد.با طراحی تخصصی اپلیکیشن شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خیلی ساده می تونید به همه مشتریانتون بدون هیچ هزینه اضافی مثل اس ام اس یا ایمیل دسترسی داشته باشید.

در واقع شما می تونید با ارسال نوتیفیکیشن برای همه مشتریان در کمتر از چند ثانیه همه مشتریانتون رو از خبرها و محصولات و تخفیف هاتون مطلع کنید.

می تونید بسیاری از خدمات خودتون رو بصورت آفلاین به مشتریانتون ارائه بدین و دیگر نیازی نیست که اینترنت داشته باشند.

مثلا مقالات یا فیلم های آموزشی رو بصورت آفلاین مطالعه کنند.

مشتریان شما خیلی راحت می تونن با شما ارتباط بگیرند و دیگر نیازی نیست که برای اینکار مرورگر را باز کنند و آدرس وب سایت شما را وارد کنند.

با کمترین کلیک نیاز خودشون رو برطرف می کنند.

بسیاری از هزینه های تبلیغات ی مثل سئو ،ارسال اس ام اس،ایمیل مارکتینگ و دیگر تبلیغات بطور گسترده ای کاهش پیدا می کند و شما در بازارهای جدیدی مثل استورهای اپلیکیشن موبایل می توانید ظاهر شوید و در آنجا مشتریان جدید و عالی بدون صرف هزینه تبلیغاتی به دست بیاورید.

همیشه همراه مشتریانتون هستید،اونها به راحتی می تونند از طریق موبایل خودشون از شما پشتیبانی بگیرند و یا محصول یا خدمات خودشون رو در کمترین زمان و ساده ترین راه یعنی گوشی موبایل سفارش بدهند.

در نهایت اگر صاحب یک کسب و کار باشید و به رشد کسب و کارتون فکر می کنید اگر اپلکیشن نداشته باشید به زودی یک امکان و مزیت مهم رو برای کسب و کارتون از دست خواهید داد.

دنیای کسب و کار رو به پیشرفت است و اگر روی موج این پیشرفت سوار نشوید قطعا عقب خواهید ماند! طبق گزارش mary meeker در سال 2017 ساعات استفاده از اینترنت در هر سال به سرعت در حال افزایش است و در این آمار،استفاده از تلفن همراه بسیار بیشتر از لپ تاپ و دسکتاپ ها رشد کرده است.

طبق این آمار استفاده از لپ تاپ ها و دسکتاپ ها از سال 2008 تا 2017 هیچ افزایشی نداشته است در صورتی که استفاده از تلفن همراه و استفاده از اپلیکیشن های آن حدود 80 درصد افزایش داشته است و پیش بینی می شود این آمار تا سال 2022 حدود 40 درصد دیگر افزایش داشته باشد.

طبق آمار comScore کاربران اینترنت 87 درصد از اپلیکیشن ها استفاده می کنند و فقط 13 درصد از وب سایت ها.

این بدین معنی است که اکثر کاربران اینترنت تمایل دارند نیازهایشان را از طریق اپلیکیشن ها رفع کنند و اگر شما صاحب کسب و کار هستید و هنوز اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار خود ندارید به زودی بسیاری از کاربران خود و بازاری پر از مشتری را از دست خواهید داد.

اگر صاحب یک سایت وردپرسی هستید به راحتی می توانید با کمترین هزینه صاحب اپلیکیشن سایت خود شوید.

تنها کافیست در گوگل عبارت "اپلیکیشن ساز" را سرچ کنید تا شرکت های بسیاری برای این کار پیدا کنید.

این شرکت ها با استفاده از فریم ورک های آماده یک نسخه هیبرید از وب سایت شما را به اپلیکیشن تبدیل می کنند و در کمتر از چند دقیقه در اختیار شما قرار می دهند.

طبیعتا اپلیکیشنی که در کمتر از چند دقیقه طراحی می شود آن چیزی نیست که بتواند به کسب و کار شما کمک کند.

اگر هدف شما فقط داشتن یک اپلیکیشن است حتما این اپلیکیشن سازها برای شما بسیار مفید خواهند بود،چرا که با هزینه و زمان بسیار کم می توانید نسخه اپلیکیشن وب سایت خود را داشته باشید و آن را در استورهای مختلف منتشر کنید.

اما توقع زیادی از کارایی و امکانات این اپلیکیشن ها نباید داشته باشید.

اما اگر کسب و کار شما بر پایه یک ایده و پلن حرفه ای پایه گذاری شده است و قصد دارید اپلیکیشن به پیشرفت این روند کمک کند قطعا اپلیکیشن سازها گزینه خوبی برای این کار نخواهند بود.

شما می توانید با داشتن اپلیکیشن و فتح بازارهای جدید در این حوزه درآمد خود را چندین برابر افزایش دهید پس بهتر است که بستر این کار را یک بستر مناسب انتخاب کنید بعد از طراحی پلن کلی اپلیکیشن نوبت به طراحی گرافیک اپلیکیشن متناسب با متدهای روز است.

در این بخش دیتابیس اپلیکیشن نیز همزمان طراحی خواهد شد.

گرافیک طراحی شده در این مرحله برای شما ارسال خواهد شد تا نسبت به تایید یا عدم تایید آن اقدام کنید.

در صورت عدم تایید طرح گرافیکی دیگری برای شما طراحی خواهد شد بعد از تست های نهایی توسط مشتری و تیم باشگاه اپلیکیشن و برطرف کردن تمامی مشکلات احتمالی پروژه آماده تحویل خواهد بود.

در این مرحله به درخواست مشتری پروژه در استورهای مختلف از جمله گوگل پلی،بازار و استورهای اپل ایرانی بارگذاری خواهد شد.

در این مرحله اپلیکیشن آماده استفاده است.

بعد از عقد قرارداد اولین مرحله،طراحی پلن اپلیکیشن است.

در این بخش به بررسی امکانات مورد نیاز و آنالیز کامل رقبا پرداخته می شود تا در مراحل بعدی بتوان یک اپلیکیشن جامع و رقابتی طراحی کرد.

تمامی آنچه اپلیکیشن شما نیاز دارد در این بخش ترسیم خواهد شد تا با یک نگاه کلی طراحی گرافیک شروع شود بعد از تایید نهایی گرافیک و اصلاحیه توسط شما،باشگاه اپلیکیشن شروع به برنامه نویسی اپلیکیشن در پلتفرم های مختلف خواهد کرد.

در نهایت در سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید و IOS خروجی گرفته شده و برای تست اولیه برای مشتری ارسال خواهد شد.

بطبیعتا زمانی که اپلیکیشن شما در استورهای مختلف بارگذاری می شود نیاز به روش هایی برای جذب مشتری اولیه است.

در این قسمت تیم باشگاه اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد که در سریع ترین زمان ممکن مشتریانی جذب کنید.

همچنین در ادامه می توانید از خدمت مشاوره اپلیکیشن در حوزه بازاریابی نیزاستفاده کنید.

اگر احتیاج به راهنمایی دارید شماره خود را ثبت کنید تا کارشناسان باشگاه اپلیکیشن با شما تماس بگیرند.

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر است؟ اپ اندروید ارزان تر است یا اپ iOS ؟ آیا ساخت اپلیکیشن تلفن همراه، گارانتی دارد؟ فریم وورکی که فیسبوک و اسکایپ با کمک آن ساخته شده‌اند کمی وسوسه‌برانگیز است.

مخصوصاً.

.

.

این روزها اپلیکیشن های موبایل راهی جدید را در عرصه کسب درآمد معرفی کرده اند.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map