طراحی حرفه ای قالب سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی حرفه ای قالب سایت شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی حرفه ای قالب سایت شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی UI سایت زمانی که کاربری برای اولین بار وارد سایت شما می شود اولین چیزی که می بیند قالب سایت شماست، اگر قالب سایت شما نامناسب باشد، بدون شک کاربر سایت شما را می بیند و احتمال اینکه اصلا به محتوا شما توجه کند بسیار کم است.

پس هر چقدر سایت قوی و محتوای حرفه ای داشته باشید اما قالب زیبا نداشته باشید کاربرا رو از دست می دهید.

ظاهر سایت یکی از عواملی است که سبب موندگاری کاربر در سایت شما می شود، شما با طراحی قالب زیبا برای سایت می  توانید زمان موندنگاری کاربر را در وب سایتتان افزایش دهید؛ پس عملا به سئو سایت شما هم کمک می کنه.

چه بسا با طراحی قالب زیبا و خاص می تونید در ذهن کاربر موندگار بشوید.

یکی از دغدغه های اصلی هر یک از کسانی که به تازگی با دنیای طراحی سایت آشنا می شوند این است که چگونه به درجه ای از توانایی برسند که بتوانند هرآنچه را که کارفرما از آنها می خواهد با بالاترین کیفیت پیاده سازی نمایند.

در دوره طراح سایت حرفه ای از ابتدا اقدام به طراحی یک طرح دستی ساده و استاندارد کرده ایم و سپس این طرح دستی را با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تبدیل به یک قالب بسیار حرفه ای فتوشاپ کرده ایم .

    با چه ابزاری قالب سایت طراحی کنیم؟ با یکی از ابزارهای زیر یا همشون می توانید قالب های زیبا طراحی کنید طراحی قالب با فتوشاپ طراحی المان با ایلاستریتور طراحی قالب سایت با adobe xd ما در این آموزش ابزار حرفه ای فتوشاپ را کار می کنیم    من که از فتوشاپ چیزی نمیدونم! نگران نباشید ما در این دوره شما را از ابتدا با مفاهیم پایه فتوشاپ آشنا خواهیم کرد سپس با تمام ابزار ها و مفاهیمی که در این دوره نیاز دارید آشنا خواهید شد و به سادگی در طی این دوره موفق خواهید شد که یک طرح دستی را به یک قالب پیشرفته فتوشاپ تبدیل نمایید.

  مزیت های این آموزش برای من چیه؟ برای تمام کسانی که در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند و یا تمایل دارند در این حرفه مشغول به کار شوند بی شک سپری کردن این دوره یکی از ملزومات می باشد چرا که کمک می کند تا تمام دانش های تئوری که در زمینه طراحی قالب سایت به دست آورده اند را در یک دوره عملی پیاده سازی نمایند و مهارت های زیادی را کسب کنند و از آنجایی که طراحی قالب سایت در فتوشاپ نیاز به تخصص های مرتبط و کار با پنل های مختلف دارد شما برای اینکه این آموزش را ببینید نیاز به این دارید که مسیر نسبتا طولانی را بروید و اما ما در این دوره در کمترین زمان و به دور از تئوری گویی های بی فایده شما را با تمام موارد مورد نیاز فتوشاپ در دنیای طراحی سایت آشنا می کنیم.

  سایر مزیت های این دوره کاربردی کلیه موارد مورد نیاز را به صورت عملی یاد می گیرید.

نیاز به سپری کردن دوره فتوشاپ جداگانه ندارید.

در انتهای این دوره یک قالب وب سایت کامل از صفر تا 100 را طراحی کرده اید.

در انتهای دوره میتوانید هر طرح دستی وب سایتی را به صورت استاندارد طراحی کنید.

در روند کامل پیاده سازی استاندارد یک وب سایت از صفر تا 100 قرار خواهید گرفت.

با تمام مراحل کار به طور کامل از نزدیک آشنا خواهید شد.

تمام تئوری هایی را که آموزش دیده اید و یا مطالعه کردید را به صورت پروژه ای زیبا پیاده سازی خواهید کرد.

تخصص طراحی قالب فتوشاپ وب سایت را که خود یک شغل کامل به حساب می آید را می آموزید.

  در این دوره از چه تکنولوژی های استفاده شده است؟   ما در این دوره برای پیاده سازی طرح دستی از ابزار بسیار پیشرفته Wireframe استفاده کرده ایم.

با استفاده از آخرین ورژن فتوشاپ یعنی CC 2017  طرح گرافیکی وب سایت را پیاده سازی کرده ایم.

با استفاده از کد های HTML5 و CSS3 قالب PSD سایت را به قالب سایت تبدیل کردیم.

در این دوره از فریم ورک هایی مثل بوت استرپ و .

.

.

استفاده نشده است.

با استفاده از جی کوئری اسلایدر و پاپ آپ را به وب سایت خود افزوده ایم.

  پیش نیازهای دوره آموزشی طراحی قالب سایت: باید به زبان های HTML و CSS و جی کوئری آشنایی داشته باشید.

مدرس دوره: علی عارفی نیا مدرس و متخصص ارشد طراحی و‌برنامه نویسی وب با بیش از ۱۴ سال سابقه، و بیش از ۸ سال سابقه تدریس در مجتمع فنی تهران و دانشگاه شهید بهشتی تهران سبد خرید شما خالی است.

وقتی دیدم بعد از سال ها تحصیل در دانشگاه ها هیچ دانش کاربردی برای بازار کار وجود نداره و معمولا دانشجوها برای پیداکردن کار به علت نداشتن مهارت ناموفق هستند، ایده راه اندازی یک سایت آموزشی مهارت محور به ذهنمون خطور کرد و این شد که آکادمی آی تی به وجود آمد.

جهت ارتباط مستقیم و مکاتبه با آکادمی آی تی می توانید از روش های تماس زیر استفاده نمایید : کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به آکادمی آی تی می باشد ، هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آکادمی‌ آی‌تی می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map