طراحی سایت آرد ایرمیک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت آرد ایرمیک شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت آرد ایرمیک شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ثبت نام شما با موفقیت انجام شد این مطلب را به دوست خود ارسال کنید اطلاعات شما نزد فروشگاه آنلاین قنادباشی کاملا محفوظ می باشد بنا به دستور ستادملی مقابله با کرونا، از تاریخ 1 آذر تا زمان رفع محدودیت ها، سفارش ها فقط بصورت غیر حضوری و طبق « خدمات ارسال » خواهد بود.

تحویل تهران : حداکثر 2 روز کاری ارسال شهرستان : حداکثر 3 روز کاری هزینه ارسال به عهده خریدار است.

این محصول را به اشتراک بگذارید وزن خالص : 500 گرم هدف قنادباشی کمک به مشتریان از طریق سفارش آنلاین ( سفارش اینترنتی ) محصولات با کیفیت ، صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و ارائه ارزش افزوده و همچنین ارتقای کیفیت خدمات و محصولات تولیدکنندگان کیک و شیرینی خانگی و تولیدکنندگان لوازم قنادی و مواد اولیه قنادی می باشد.

آدرس : تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان بهار جنوبی، برج تجاری بهار (پلاک 37) ، طبقه اول، واحد 249 تلفن : 0912-8238263 تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعق به سایت فروشگاه آنلاین قنادباشی می باشد.

هرگونه کپی برداری غیر اخلاقی بوده و پیگرد قانونی دارد طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک | مشاوره تبلیغات توسط مدیروب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map