طراحی سایت آرد جو، گندم و چاودار سبوسدار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت آرد جو، گندم و چاودار سبوسدار شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت آرد جو، گندم و چاودار سبوسدار شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تولیدکننده فرآورده های مالت، آرد جو،سبوس های فرآوری شده و دمنوش های غلات به مالت تامين كننده ی مواد اوليه ی كارخانجات ماءالشعير سازی، نان های صنعتی، بيسكوييت و مكمل های غذايی می باشد.

به مالت تولیدکننده مالت، عصاره مالت، پودر عصاره مالت، پودر مالت جو، پودر جوانه گندم، سبوس های فرآوری شده و دم نوش های غلات و … می باشد.

این شرکت دارای گواهینامه های ISO9001:2015 و ISO22000:2005 از TUV Intercert آلمان بوده و به صورت مستمر ممیزی های مربوطه پیگیری و اجرا می شود.

شركت شهد زاگرس جهان بین، تامین كننده ی مواد اولیه ی كارخانجات ماءالشعیر سازی، نان های صنعتی، بیسكوییت و مكمل های غذایی بوده.

در حال حاضر این شركت محصولات خود را تحت برندهای به مالت، مالتی سان و مالتی فیت عرضه میكند.

محصولات این شركت به ١٦ قلم محصول جهت مصارف صنعتی و ٢١ كالای سوپرماركتی جهت مصارف خانوارها می رسد.

شرکت به مالت دارای گواهینامه های ISO9001:2015 و ISO22000:2005 از TUV Intercert آلمان بوده و ممیزی های مربوطه به صورت مستمر پیگیری و اجرا می شود.

این شرکت در جشنواره ی ملی بومی سازی صنعت، توانست رتبه ی اول در بخش صنایع غذایی را کسب کند.

برای مصرف خانگی و صنعتی مانند ماءالشعیرسازی، نان و بیسکویت و غذای دام، طیور و زنبور عسل جهت خرید اینترنتی گالن ماءالشعیر طیور از طریق فروشگاه اینترنتی به مالت در منو بالا اقدام فرمایید.

شماره های تماس: 0912-8238263-5 فکس:0912-8238263 آدرس: استان چهارمحال و بختیاری- شهرک صنعتی هفشجان به مالت، واحد تولید كننده ی جو جوانه زده(مالت)، گندم جوانه زده ، عصاره مالت، عصاره گندم جوانه زده، رستد مالت(مالت های ویژه)، پودر عصاره مالت، آرد جو و سایر فرآورده های مالت است.

برای آشنایی بیشتر با ما باشید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map