طراحی سایت آرد سفید، آرد سه صفر یا آرد نول

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت آرد سفید، آرد سه صفر یا آرد نول در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

11,000 تومان وزن : 1 کیلو موجود در انبار البته این آرد را به چند اسم مختلف میشناسند بعضی ها به آن آرد سه صفر یا آرد نول میگویند بعضی ها به نام آرد قنادی میشناسند و عده ای به نام آرد گندم.

نوع آردی که استفاده میکنید در نتیجه کیک؛ شیرینی یا نون که درست میکنید اثر زیادی داره.

آرد حاوی پروتئینه و وقتی در تماس با آب و گرما قرار بگیره تولید گلوتن میکنه که این ماده باعث کش آمدن خمیر و ترد شدن بافت فرآورده نهایی میشه.

آرد حاوی پروتئینه و وقتی در تماس با آب و گرما قرار بگیره تولید گلوتن میکنه که این ماده باعث کش آمدن خمیر و ترد شدن بافت فرآورده نهایی میشه؛ انواع مختلف آرد مقادیر متفاوتی پروتئین دارند و در نتیجه گلوتن تولید شده متفاوت خواهد بود .

معمولا آرد نانوایی گلوتن بیشتری دارد و آرد شیرینی پزی گلوتن کمتر دارد.

با خرید آرد شیرینی پزی می توانید از آن در موارد مختلف استفاده کنید.

انواع آرد گندم از نظر مقدار گلوتن با هم تفاوت دارند.

آردی که برای تهیه ی نان از آن استفاده می شود، معمولاً میزان گلوتن بالایی دارد و همین امر باعث می شود که استحکام نان در کنار تردی آن حفظ شود و نان شکل خود را حفظ نموده و خرد نشود.

آردهایی که گلوتن موجود در آنها کمتر است نرم تر بوده و محصول آنها هم بسیار ترد و آسیب پذیر می باشد.

مثلاً آردهایی که در تهیه ی انواع کیک و شیرینی از آنها استفاده می شوند کمترین میزان گلوتن را داشته و همین مسئله سبب تردی و شکننده بودن برخی انواع شیرینی می شود.

آردهایی که در تهیه ی پاستا از آنها استفاده می شود، معمولاً گلوتن بیشتری نسبت به آردهای کیک پزی دارند.

آرد چند منظوره آرد گندمی است که میزان گلوتن آن متوسط می باشد.

از این آرد برای تهیه ی انواع نان، کیک یا شیرینی در مصارف خانگی استفاده می شود.

طرفداران این آرد بسیار زیادند.

آرد نول، آرد سفید قنادی و آرد سه صفر و آرد شیرینی پزی همه معادل هم هستند که سبوس گیری این نوع آرد زیاد است و هم برای شیرینی جات و هم نان ها مناسب هستند.

برای تهیه نان های خانگی از آردهای نول موجود در بازار استفاده کنید البته آرد تهیه شده از نانوایی ها هم آرد خوبی است ولی ممکن است کمی در تهیه خمیر با مشکل مواجه شوید مخصوصاً اگر می خواهید نانهای حجیم تهیه کنید چون مدت زمان استراحت خمیرهایی تهیه شده از آردهای با سبوس بیشتر طولانی تر است و ممکن است مشکل ساز باشد.

با خرید آرد شیرینی پزی یا همان آرد نول و آرد شیرینی میتوانید قطاب، شیرینی دانمارکی و انواع شیرینی ها را درست کنید.

توجه داشته باشید که در دستور های آشپزی اسامی که به نام آرد شیرینی دانمارکی، آرد شیرینی رولت، آرد شیرینی بامیه و مانند آن استفاده میشود همان آرد شیرینی، آرد سه صفر و آرد گندم است.

از آرد شیرینی پزی میتوانید در تهیه حلوا نیز استفاده کنید.

از آنجایی که تازه بودن و کیفیت مواد غذایی از مهمترین ویژگی های خرید به حساب می آید به شما پیشنهاد میکنیم از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی ایران کوک آرد شیرینی، آرد گندم، آرد قنادی یا همان آرد سه صفر را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و در سریع ترین زمان ممکن به دست شما میرساند .

اگر برای شما نیز سوال است که آرد شیرینی پزی از کجا بخرم یا آرد کیک را از کجا تهیه کنیم می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه ایران کوک این محصول را انتخاب کرده و سفارش دهید.

با خرید آرد شیرینی پزی از فروشگاه ایران کوک قیمت آرد شیرینی پزی را کاهش دهید و در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید.

قیمت یک کیلو آرد شیرینی پزی در این فروشگاه بسیار ارزان تر از قیمت آرد سه صفر قنادی از سایر فروشگاه هاست.

امروزه فروش آرد شیرینی پزی | خرید آرد شیرینی پزی در اغلب فروشگاه های تخصصی قنادی امکان پذیر است اما نکته ی مهم علاوه بر قیمت آرد سفید قنادی کیفیت آن است.

لذا اگرچه فروش ارد شیرینی در اغلب فروشگاه ها میسر است اما باید به کیفیت محصولات آن ها نیز توجه کرد.

با خرید عمده آرد شیرینی پزی از فروشگاه ایران کوک می توانید قیمت آرد سفید فله را به حداقل رسانده و آن را درب منزل رایگان تحویل بگیرید.

مسلم است قیمت آرد سفید فله به نسبت قیمت یک کیلو آرد سفید مقرون به صرفه تر خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت آرد نول قنادی می توانید به سایت فروشگاه ایران کوک مراجعه کرده یا با کارشناسان این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید علاوه بر خرید پودر کیک به صورت آماده قیمت آرد کیک را نیز در این فروشگاه مشاهده کرده و با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید.

از آنجایی که تازه بودن و کیفیت مواد غذایی از مهمترین ویژگی های خرید به حساب می آید به شما پیشنهاد میکنیم از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی ایران کوک آرد شیرینی، آرد گندم، آرد قنادی یا همان آرد سه صفر را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و در سریع ترین زمان ممکن به دست شما میرساند .

برای خرید آرد سفید می توانید همین حالا به سایت فروشگاه ایران کوک مراجعه کرده و با خرید آنلاین آرد سفید با بهترین کیفیت آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

1.

kg دنیا بهرامی – آذر 12, 1399 بسته بندیش به شدت عالی😍 و خیلی زیاد هم بود فرهاد فروزان – آذر 2, 1399 کیفیت خوب! الناز مرادی (مالک تایید شده) – آبان 26, 1399 کیفیت آرد تا الان که من از شما خریدم خوب بوده، از جای دیگه آنلاین خریدم یک دفعه، بسیار آرد سنگین و پر از ناخالصی بود، لطفا شما همیشه با همین کیفیت بالا ارائه دهید، مرسی حسن زاده – آبان 19, 1399 ارسال به شهرهای دیگه جز تهران چقد طول میکشه؟ فاطمه – آبان 16, 1399 سلام وقت تون به خیر .

خیلی ممنونم از سایت تون و کیفیت خوب محصولات تون .

ببخشید این آرد شیرینی قنادی ، آیا خودش شیرین هست و شکر داره در ترکیبش ؟ کاملیا کاشانی راد – آبان 5, 1399 خیلی خوب وسفید بود امیرحسین امیرحسین محمدی – آبان 5, 1399 کیفیت و قیمت عالی زینب دودانگه – مهر 23, 1399 ارد خوب بود ولی جزئیات ارد رو بسته بندی نوشته نشده بود مثلا ارد سه صفر یا ارد ستاره یا….

صبا کریمی – مهر 13, 1399 بسته بندی خیلی خوبی داشتن چه آرد چه سایر خرید هام پشتیبانی خیلی خوب ارسال سریع و رایگان بودنش مزیت خیلی خوبیه ازین به بعد همه لوازم قنادی مورد نیازم رو از اینجا می خرم چون خیلی راضی بودم از همه چی مهناز مقصدی – شهریور 29, 1399 کیفیت آرد و کلا همه کالاهایی رو که از شما توی این دو ماه اخیر خریدم، بی نهایت عالی هستند و واقعا کیفیت کیک و نانهایی رو که با اونها تهیه می کنم بهتر و متفاوتر از قبل شده و واقعا آدم لذت بیشتری از شیرینی پزی میبره.

بسیار سپاسگزار از زحماتی که می کشید.

موفق باشید.

هانا – شهریور 27, 1399 سلام ببخشید این ارد همون ارد همه منظوره یا همون all purposr flour هست ؟ شما توی سایتتون ارد کیک هم دارین ؟ آنیتا یعقوبی (مالک تایید شده) – شهریور 23, 1399 بهترین ارد برای شیرینی پزی هست عالیه zee (مالک تایید شده) – شهریور 23, 1399 عالی بود، خیلی ممنونم از شما حدیث حاتمی – شهریور 20, 1399 برای پخت کیک و نان خامه ای استفاده کردم کیفیتش خوب بود Fariba Foroughi – شهریور 18, 1399 کیفیت آرد بسیار عالیه هم برای شیرینی هم پیتزا و هم پختن نان ارغوان – شهریور 4, 1399 برای پختن نان باگت و همبرگری از آرد سه صفر استفاده کنیم یا ارد نانوایی میشه؟ این مناسب باگت هست؟ فرزاد هورفر (مالک تایید شده) – مرداد 27, 1399 با سلام، تا کنون دو مرتبه خریده ام.

کیفیت خیلی خوب و مناسب است.

برای پخت نان، کیک و شیرینی بسیار عالی بود.

مرتبه اول پنج کیلو آرد در بسته های یک کیلویی ارسال شد که بسیار مطلوبتر از مرتبه دوم بود که در یک بسته پنج کیلویی ارسال شد.

با تشکر فراوان.

0912-8238263 – مرداد 15, 1399 من کاملا از کیفیتش راضی بودم.

شایسته مهر (مالک تایید شده) – مرداد 7, 1399 راضی بودم مینا – تیر 16, 1399 سلام من متوجه نشدم که همین آرد برای پخت کیک مناسب هست یا نوع دیگه ای باید تهیه کنم؟ پشتیبانی ایران کوک – تیر 18, 1399 سلام مینا عزیز بله دقیقا همین آرد است امیر حبیبی ده ظهیری (مالک تایید شده) – تیر 14, 1399 با سلام میخواستم بدونم این آرد خودش نشاسته ذرت داره یا خالصه و خودمون باید اضافه کنیم؟؟ ابوذر نوشادی (مالک تایید شده) – تیر 11, 1399 کیفیت خوبی داشت ولی کمی ناخالصی داشت و حتما باید الک شود فریبا صادقی (مالک تایید شده) – تیر 6, 1399 کیفیت و قیمت عالی پشتیبانی ایران کوک – تیر 9, 1399 سلام فریبا عزیز خوشحالیم که رضایت داشتید از محصولات سمانه کاظمی (مالک تایید شده) – تیر 5, 1399 آردتون واقعا عالیه فقط به نظرم نوع بسته بندیش و اصلاح کنین.

پشتیبانی ایران کوک – تیر 9, 1399 سلام سمانه عزیز ممنون از خریدتون و خوشحالیم که رضایت داشتید و اینکه الان بسته بندی ها تغییر کرده زهرا رضایی (مالک تایید شده) – تیر 5, 1399 بسیار سبک و یک دست و فوق العاده پشتیبانی ایران کوک – تیر 9, 1399 سلام زهرا عزیز خوشحالیم که رضایت داشتید از محصول mehr.

amiri92 (مالک تایید شده) – خرداد 31, 1399 من ۵ کیلو خریدم ای کاش میشد بیشتر بخرم خیلی خوبه واقعا راضیم پشتیبانی ایران کوک – تیر 9, 1399 سلام دوست عزیز خیلی ممنون بابت ثبت نظرتون و خوشحالیم که رضایت دارید اگر تعداد بالا میخواهید میتوانید هماهنگ کنید تا ارسال شود محمد رمضانی – اردیبهشت 12, 1399 خیلی ممنون از توضیحات کاملتون پشتیبانی ایران کوک – تیر 9, 1399 سلام محمد عزیز ممنون از شما رامتین غفاری – فروردین 27, 1399 سلام خسته نباشید شما ارد با گلتون بالا هم دارید؟ پشتیبانی ایران کوک – تیر 9, 1399 سلام رامتین عزیز آرد ها 3 صفر هستن گلوتنشان بالاست گلتون جدا هم خالص موجود است behnazsh1985 – فروردین 18, 1399 سلام.

ممنون از سایت خوبتون من میخواستم آرد و بیکینگ پودر سفارش بدم ولی متاسفانه توی سایت شما مشخصات کامل محصولات ذکر نشده.

مخصوصا تاریخ انقضای محصولات که خیلی مهمه.

نمیدونیم که چقدر مهلت استفاده داره.

پشتیبانی ایران کوک – تیر 9, 1399 سلام دوست عزیز آرد و بیکینگ پودر دوسال تاریخ انقضا دارند و اینکه آرد باید در جای خنک نگهداری شود محمد دانا – اسفند 12, 1398 من یه گونی میخوام میتونید برام ارسال کنید؟ و اینکه حجم بالا شامل تخفیف میشه؟ پشتیبانی ایران کوک – تیر 9, 1399 سلام محمد عزیز سفارشاتی که حجم بالا دارند با هماهنگی ارسال میشوند جهت هماهنگی با شماره پشتیبانی تماس بگیرید لطفا 0912-8238263 سارا – شهریور 26, 1397 میشه لطف کنید وزن محصول رو هم درج کنید، با تشکر پشتیبانی ایران کوک – تیر 9, 1399 سلام سارا عزیز وزن آرد شیرینی پزی 1 کیلو هست نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خرید تم تولد دخترانه خرید خامه قنادی خرید مونوپورشن کد تایید * کلمه کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود موجود در انبار

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map