طراحی سایت آسانسور و بالابر برقي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت آسانسور و بالابر برقي داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به سایت هیراد صنعت آسانبر خوش آمدید ، جهت دانلود نرخ نامه شرکت کلیک نمایید   دانلود نرخ نامه مصوب شركت آسانسور هيراد صنعت با هدف ارائه خدمات سریع و فوری به شما مشتریان گرامی اقدام به راه اندازی درخواست سرویس آنلاین در سایت نموده است .

در صورتی که نیاز به نصب ،  سرویس و نگهداری یا استاندارد انواع آسانسور ، پله برقی یا بالابر را دارید فقط کافیست فرم مقابل را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

هیراد شایسته اعتماد 1000 تعداد مشتریان 50 پروژه ها در اولین فرصت با شما تماس می گیریم شرکت هیراد صنعت آسانبر به پشتوانه توانمندی کارشناسان دپارتمان بازرگانی خود در عرصه واردات، و هچنین ارتقای سطح کیفی پروژه های داخلی و ارج نهادن به نیاز های مشتریان محترم ، برآن شدیم که ازمحصولات معتبر ترین برند های اروپایی با بالاترین استاندارد های کیفی روز دنیا در خصوص طراحی و مونتاژ انواع آسانسورهای ترکیبی و خاص بهره لازم را در پیشبرد روزافزون صنعت آسانسور و پله برقی ببریم.

از نکات جالب در مورد پله برقی می توان به نحوه نصب آن اشاره کرد.

پله های برقی میبایست به گونه ای طراحی گردد که بر روی تیر های اصلی سازه قرار گیرد و تنها با نیروی وزن و بدون استفاده از جوشکاری یا پیچ و پرچ بر روی نشیمن گاه قرار می گیرند.

برای پله های برقی با ارتفاع بالای ۶متر پایه میانی نیز طراحی میگردد.

پله های برقی نسبت به ارتفاع کف تا کف و نیز شرایط محیطی پروژه به تکه های متعدد تقسیم میگردد و به محل پروژه ارسال و توسط نیروی متخصص نصب و منتاژ می گردد.

پله برقی نیز مانند سایر دستگاههای مکانیکی نیاز به سرویس و نگهداری ماهیانه دارند که این امر میبایست توسط متخصصین انجام گردد.

با توجه به اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی در ساختمان و احتمال بروز حوادث غیر قابل جبران، در خصوص عدم سرویس و نگهداری صحیح و بموقع و نگهداری غیر اصولی توسط افراد غیر متخصص ، شرکت هیراد صنعت آسانبربرآن شد با نگاهی تخصصی واصولی در پیشبرد هرچه بهتر این مهم اقدام نماید .

لذا مدیران محترم ساختمانها آگاه باشند ،در صورت بروز هر گونه حادثه ، طبق قانون این حق به هر یک ازافراد سانحه دیده مبنی بر شکایت از مدیریت ساختمان و شرکت پیمانکار و در خواست غرامت از مقصرین امرلازم الاجرا میباشد .

لذا دارا بودن قرارداد سرویس و نگهداری معتبر به همراه بیمه و استانداردو همچنین انعقاد قرارداد نگهداری سالیانه با شرکت معتبرو دارای صلاحیت (دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور، عضویت سندیکای آساسنسور ) امری ضروری بوده و میتواند گره گشای مشکل پیش آمده باشد.

شرکت هیراد صنعت آسانبر توانایی فروش انواع قطعات (مکانیکال، راه اندازی ، درب ، موتور، ریل و.

.

.

) آسانسورهای کششی ، آسانسور هیدرولیک و پله برقی را دارا میباشد.

جهت سهولت در انتخاب قطعه مورد نظر برای مشتری در فضای سایت اجزا به تربیت برند ونوع کاربرد تفکیک شده اند .

کلیه قطعات که توسط این شرکت به مشتریان عزیز فروخته میشود دارای یکسال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش میباشد.

در صورت درخواست مشتری ارسال قطعات در کمترین زمان پس از تایید فاکتور و خرید با کمترین هزینه صورت میپذیرد.

با توجه به اینکه برخی از قطعات دارای مشخصات فنی تخصصی میباشد میتوانید جهت سهولت و دقت در خرید با مشاورین فنی هیراد صنعت آسانبر تماس حاصل فرمایید.

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از آسانسورها در ساختمان های مسکونی،تجاری،درمانی و .

.

.

همچنین افزایش حوادث آسانسور، نیاز به داشتن استاندارد آسانسور بدیهی می باشد.

شرکت آسانسور هیراد صنعت آسانبر با کمترین هزینه در راستای استانداردسازی و اخذ گواهی استاندارد آسانسور از سازمان ملی استاندارد ایران آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد .

کافی است با دفتر مرکزی هیراد صنعت آسانبر تماس حاصل فرمایید و با مشاوره گرفتن از مهندسین متخصص در این زمینه موفق به اخذ گواهی استاندارد برای آسانسور خود شوید.

مفتخریم که پس از دو دهه فعاليت به صـورت حرفه ای و رسمی ، زیرنظر سندیکای آسانســور و پله برقی ایران ، دارای گواهی طراحی و مونتاژ آسانسور و پله برقی از وزارت صنایع و معادن ، دارای عضویت در اتاق بازرگانی ، در راستای واردات ، تولید ، نصـب ، فـروش ، استاندارد و خدمات سرویس و نگهداری مربوط به انواع آسانسور ، پله برقی و بالابر گام نهاده ایم و در خدمت هموطنان عزیزمان بوده و هستیم .

شركت آسانسور هیراد صنعت با هدف به کارگیری نيروهای دوره دیده ، دارای سابقه درخشان دراین صنعـت با ارائه خدمات ارزنـده در راستای مشتری مداری گام نهاده است .

این شرکت توانایی تولید انواع كابین آسانسور ، شستی كابین و طبقات و برخی متعلقات آسانسور را دارد.

همچنين دارای نمايشگاه دائمی انواع كابین آسانسور و بالابر جهت بازدید قبل از ساخت می باشد .

 شركت آسانسور هيراد صنعت با هدف به کار گيری نيروهای دوره دیــــده ، دارای سابقــه درخشان دراین صنعـت با ارائــه خدمـــات ارزنـده در راستای مشتـــری مــداری گــام نهاده است.

 مدیر عامل سید حسام اسلامی تهران-مرزداران-خ ایثار-پلاک 5-ساختمان اداری افرا-واحد۱ 0912-8238263 0912-8238263 0912-8238263 info{at}hiradsa.

ir تمامی حقوق متعلق به وب سایت هیراد صنعت آسانبر می باشد و کپی برداری از آن غیر مجاز است طراحی سایت و پشتیبانی توسط مهدی سلطان احمدی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map