طراحی سایت آسانسور و بالابر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت آسانسور و بالابر شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت آسانسور و بالابر شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با 10 سال سابقه ی کاری مفید و متخصصان حرفه ای و کارآزموده ✓ انواع موتور ایرانی، ایتالیایی، چینی و … ✓ انواع درب لولایی و اتوماتیک ✓ و انواع قطعات دیگر کششی ، وینچی ، هیدرولیک باربر و نفربر متناسب با درخواست شما و شرایط فضای موجود اخذ استاندارد اولیه و استاندارد ادواری در صورت درخواست شما صفر تا صد پروژه های خود را به ما بسپارید.

تحویل 45 روزه همراه با استاندارد بالابر وینچی یکی از انواع بالابرها به شمار می‌رود که با استفاده از آن جابه جایی در بین طبقات راحت تر است.

به صورت کلی بالابر وسیله‌ای است که با کمک موتور الکتریکی به راحتی افراد اجزای آسانسور نقش مهمی در کارکرد آن دارند؛ وجود هر کدام از آن‌ها سبب شده تا آسانسور بتواند به خوبی کار کرده و افراد را جابه جا کند.

در این مقاله در آسانسوربالابر نگاهی به اجزای آسانسور این گونه از آسانسور ها بر اساس سیستم های هیدرولیک طراحی می گردند و فرایندی که برای نصب این گونه از آسانسور ها طی می گردد درست به مانند آسانسور های هیدرولیک می باشد.

آسانسورهای هوم لیفت شرکت مهرشمیران علاوه بر تولید آسانسور و بالابر، نمایندگی قطعات تولید شرکت های زیر را نیز دارا می باشد.

این لوازم و قطعات به قیمت شرکت سازنده به فروش می رسد.

آدرس: تهران، باغ فیض، خیابان ناطق نوری، پلاک 15 (مجتمع شمیم)، طبقه دوم واحد 16 تلفن: 44436388-021 همراه: 09101004484 ایمیل: mehrshemiran@gmail.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map