طراحی سایت آستیلب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت آستیلب در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آوالانچ با همفکری و همکاری تعدادی از ایده پردازان، طراحان در زمیـنه های روف گاردن ، بام سبز ، طراحی روف گاردن ، طراحی بام سبز ، طراحی آلاچیق ، طراحی دیوار سبز ، طراحی تراس سبز ، طراحی برکه ، طراحی آبنما ، طراحی و ساخت انواع گلخانه ، محوطه سازی ویلا ، طراحی فضای سبز و .

.

.

خواستار ارائه خدماتی متفاوت در زمینه طراحـی و اجرای فضای سبز به دوستداران طبیعت میباشد.

آوالانچ با دارا بودن گلخانه های مدرن و همکاری با سازندگان ادوات داخلی و خارجی توانائی تولید و تهیه هرگونه محصولی با خواسته مشتری میباشد.

آوالانچ با بهرمندی از متخصصین خبره در زمینه گیاه شـناسی و فضای سبز سعی بر آن دارد بهترین گیاهان را برای اقلیم های  مورد نظر پیشنهاد نماید.

آوالانچ پس از بازدید اولیه از پروژه ها و ارائه طرح های مورد نظر، به صورت دو بعـدی و سه بعدی به مشتریان محترم امکان چیدمان گیاهان و ادوات را قبل از اجرا و با سلیقه مشتری فراهم می آورد.

آوالانچ با بهره گیری از متخصصین مجرب سعی برآن داشــته تا دراجرای بام سبز تمامی مراحل بصورت علمی و طبق آخرین روشهای روز صورت گیرد.

روف گاردن یا بام سبز به فضای سبز پشت بام خانه ها، دفاتر اداری، هتل ها، رستوران ها و .

.

.

گفته می شود که هدف از ایجاد آن فراهم آوردن یک فضای سر سبز و دلنشین برای اعضا و ساکنین ساختمان یا هتل می باشد.

اعضای ساختمان ی مشتریان رستوران و هتل می توانند از فضای سبز و دلنشین آن بهره برده و از لحظات خود لذت ببرند.

طراحی فضای سبز، در واقع چیدن المان ها و ابزار ویژه فضای سبز و محوطه سازی مختلف در جایگاه خود می باشد.

در عصر حاضر و مشکلات ناشی از زندگی شهری و ماشینی، آلودگی هوا، انواع استرس، کم تحرکی، افسردگی و .

.

.

باعث افزایش تقاضا جهت توسعه فضای سبز، محوطه سازی، بام سبز و در کل طراحی و اجرای فضای سبز شده است.

همه ما علاقه مند به داشتن فضای سبز و با نشاط در منزل یا محل کار خود هستیم ولی به دلیل محدودیت های کاری و اجتماعی و همرنگ با سایر افراد جامعه به زندگی ماشینی و شهری تن داده ایم.

یکی از موارد و المان هایی که می تواند تا حدودی ما را به این علاقه دیرینه خود نزدیک سازد استفاده از تراس سبز (Green Terrace) است.

نام فارسی: آستیلب نام علمی: ASTILBE JAPONICA تیره - خانواده: SAXIFRAGACEAE - ساکسیفراگاسه نام گیاه: آستیلب - ASTILBE مشخصات گیاه: Astilbe ( آستیلب ) گیاهی علفی و چند ساله از خانواده Saxifragaceae ( ساکسیفراگاسه ) میباشد که بومی قاره آسیا و شمال آمریکا میباشد .

این گیاه یک جنس از 18 گونه گیاه گلدار در این خانواده محسوب میشود و گیاه زینتی بسیار محبوبی شمرده شده و امروزه در اکثر نقاط دنیا کاشته میشود.

گل: گیاه آستیلب به صورت بوته های متراکم میباشد که چشم انداز رنگارنگ و زیبایی را ایجاد میکند و مناسب برای کاشت در باغهای گل ، جنگل های سایه دار، کنار استخر ها و برکه ها میباشد.

برای مرزبندی نیز از این گیاه استفاده میشود.

شاخه های گل این گیاه ، مناسب برای فروش به عنوان گل شاخه ای و یا گل خشک میباشد.

خاک: خاک شنی، ماسه ای ، لومی ، غنی، خوب زهکشی شده ، مرطوب.

این گیا ه درخاک رسی نیز رشد میکند همچنین در خاک اسیدی و یا قلیایی.

حداقل دمای مورد تحمل: دمای بین -3 تا 21 درجه برای رشد این گیاه مناسب است.

ازدیاد: تکثیر این گیاه به روش تقسیم است .

اواخر زمستان و یا اوایل بهار برای تکثیر گیاه مناسب است.

آفات و امراض: گیاه آستیلب مقاوم بوده و آفت خاصی آن را تهدید نمیکند .

مراقب باشید اگر آبیاری به اندازه کافی صورت نگیرد ، گیاه خشک خواهد شد.

طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آریا سافت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map