طراحی سایت آموزشگاه بازیگری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت آموزشگاه بازیگری شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آموزشگاه سینمایی هنر و سینما با مجوز رسمی از اداره محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با اساتید برجسته سینمایی و بازیگری ایران چون دکتر محمد صادقی، محمد حسین لطیفی، مسعود آب پرور، داریوش موحد، آرش معیریان، مهدی ارجمند و مهدیه اعرابی در تهران مشغول به فعالیت در زمینه برگزاری دوره ها، کلاس‌ها و ورکشاپ های بازیگری کودک و نوجوان و بزرگسال، دوره‌های آموزش کارگردانی و فیلمسازی، آموزش گریم سینمایی و خودآرایی، دوره های مجریگری و فن بیان، نویسندگی و نمایشنامه نویسی، دوره های تدوین، تصویربرداری و عکاسی، صداپیشگی و دوبله و دیگر رشته های سینمایی و هنرهای نمایشی در محیطی حرفه‌ای می‌باشد.

مجموعه هنر و سینما تنها برگزار کننده دوره های تخصصی بازیگری کودک و نوجوان در تهران با حضور والدین است.

آموزشگاه سینمایی و فیلمسازی هنر و سینما با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از برترین مراکز آموزشی در زمینه برگزاری کلاس ها، کارگاه ها و ورکشاپ های هنری در رشته های مختلف سینمایی چون بازیگری کودک و نوجوان، بازیگری بزرگسال در دو دوره مقدماتی و تکمیلی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، گریم سینمایی و خودآرایی، تدوین، عکاسی و تصویربرداری و دیگر رشته های سینمایی و هنرهای نمایشی است و فعالیت درخشانی در این عرصه از خود بجای گذاشته است.

آموزشگاه بازیگری هنر و سینما همواره با اعتقاد بر آموزش صحیح و اصولی هنرجویان و ترویج صحیح هنر عالی سینما سعی در کمک به اشاعه این هنر مقدس در بین جوانان کشور داشته و در این راستا اقدام به برپایی دوره های متنوع آموزشی نموده است.

مجموعه هنر و سینما بعنوان اولین برگزار کننده کلاس های تخصصی و ویژه بازیگری کودک همراه با والدین در تهران فعالیت گسترده ای در امر بازیگری کودک داشته و معتقدیم معجزه آموزش های کودک را در کلاس های بازیگری ما شاهد خواهید بود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map