طراحی سایت آژانس های مسافرتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت آژانس های مسافرتی کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دارا بودن یک وب سایت کاربردی از نیاز های اصلی هر آژانس هواپیمایی می باشد که نقش یک ویترین بسیار مهم را دارد و آژانس های هواپیمایی می توانند از این طریق خدمات خود را نظیر تور های مسافرتی ، اخذ ویزا ، رزرو هتل ، بلیط هواپیما و .

.

.

معرفی نمایند.

مزیت دیگر داشتن یک سایت آژانس مسافرتی ، دامنه گسترده کاربرانی است که از وب سایت شما بازدید می کنند که با ارائه خدمات مناسب می توانید یک مسافر بالقوه را به مسافر بالفعل تبدیل کنید.

اگر شما یک آژانس مسافرتی و توریستی نیستید و یا صاحب یک هتل می باشید میتوانید به صفحه طراحی سایت هتل ما مراجعه کرده تا اطلاعات کامل تری نسبت به این نرم افزار نیز کسب نمایید.

روند طراحی سایت آژانس مسافرتی بدین صورت می باشد: کارشناس تیم گرافیک شرکت ایران تکنولوژی ابتدا حدود سلیقه شما را در مورد طراحی سایت توریستی و گردشگری بدست آورده ، سپس بر اساس آن یک طرح گرافیکی اختصاصی بر روی یک دامنه اینترنتی بارگزاری می کنند تا شما به صورت کامل آنچه در ذهن داشتید را بتوانید در ابعاد واقعی ببینید.

سپس کارشناسان بخش پشتیبانی با شما راجع به جز به جز طرح صحبت می کنند و در صورتیکه هر بخش نیاز به ویرایش داشته باشد آن را ویرایش کرده تا در انتها طرح مورد نظر ، دقیقا مطابق سلیقه شما شود.

پس از طراحی سایت شما ، نوبت ماژول گذاری است.

ماژول (module) به معنی عام و غیر فنی یعنی گزینه هایی که میتوان در سایت قرار داد مثلا تور داخلی ، ویزا ، درباره ما ، معرفی ایران و.

.

.

هر یک از این موارد یک ماژول می باشد.

ماژول به معنی خاص و فنی یعنی قطعه کد های برنامه نویسی که امکانات متنوعی را به کاربران وب سایت می دهد.

شرکت ایران تکنولوژی از سال 1382 به صنف گردشگری خدمات میدهد لذا تجربه ارزشمندی در نوع کار آژانس های مسافرتی بدست آورده است و تمامی نیاز های آژانس های هواپیمایی را شناسایی نموده و برای هریک ماژول متناسب را طراحی و پیاده سازی نموده است.

نرم افزار سفر360 نسخه طراحی سایت آژانس مسافرتی دارای 80 ماژول تخصصی برای آژانس های مسافرتی با عملکرد های کامل جهت رفع نیاز شما یکی از ویژگی های منحصر به فرد شرکت ما در زمینه طراحی سایت آژانس مسافرتی می باشد.

پس از آماده شدن سایت آژانس مسافرتی شما ، کارشناسان بخش آموزش شرکت ایران تکنولوژی در یک جلسه نحوه کار با نرم افزار را به صورت کامل به شما آموزش می دهند.

این آموزش کاملا رایگان بوده و برای همه کانتر های آژانس های هواپیمایی صورت می پذیرید.

ضمنا آموزش های رایگان دیگری در طی سال برای نیرو های جدید هر آژانس برگزار می گردد.

علاوه بر موارد فوق ، ارائه فیلم های آموزشی ، پاسخگویی تلفنی ، پشتیبانی با سیستم تیکت مواردی از آموزش رایگان نرم افزار می باشد.

شرکت ایران تکنولوژی به عنوان اولین شرکتی که طراحی تخصصی سایت آژانس مسافرتی انجام میدهد ، علاوه بر حدوده ششصد نمونه کار فعال در صنعت گردشگری، دارای چند دموی آنلاین نیز می باشد که برای شناساندن نوع کار و نوع عملکرد ماژول ها به شما کمک خواهد کرد.

ضمنا برای اینکه با آگاهی کامل شما از امکانات نرم افزار اقدام به خرید نمایید پنل مدیریت به صورت آنلاین در اختیار شما قرار داده می شود.

دموی جدید : gardeshdemo.

iran-tech.

com دموی اکونومی : economy.

parvaz.

co دموی بیزینس : business.

parvaz.

co دموی سی آی پی : cip.

parvaz.

co شما از طریق لینک دموی آنلاین پنل مدیریت می توانید پنل مدیریت وب سایت را به صورت آزمایشی مشاهده نمایید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map