طراحی سایت ابزارهای ابرو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ابزارهای ابرو کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بی شک این روزها دغدغه بسیاری از پیگمنترها قرینه سازی چشم لب و ابرو است.

اگر چه این قرینه سازی بصورت صد درصد هیمشه امکان پذیر نیست اما می‌توان تا حد زیادی طراحی را به شکل قرینه انجام داد بطوری که چشم عادی قادر به تشخیص این تفاوت جزئی نباشد.

در اکثر افراد سمت چپ و راست بدن با هم قرینه نیست.

اگر به دستها ، پاها و سایر اعضای بدن با دقت نگاه کنید متوجه این تفاوت می‌شوید.

من همیشه می‌گویم که انتظار قرینه سازی صددرصد انتظاری غیر منطقی ست.

در این میان خانمهایی به ما مراجعه می‌کنند که تتوهای کاملا تابه تایی دارند که دغدغه مشتری قرینه کردن این تتوهاست .

جمع کردن خرابکاری دیگران همیشه سخت است.

گاهی این خرابکاری ها جبران ناپذیر است و باید کل ابرو را پاک کرد.

اگر چه روش های ایمنی چون فی ریمووال و نانو ریمووال در دنیا مطرح شده است و مشتریان ما از این روش های پاک کردن راضی هستند اما شاید مشتری تمایلی به پاک کردن تاتوی خود نداشته باشد و ما مجبور به اصلاح آن ها باشیم .

من همیشه به هنرجوهای خودم می‌گویم که یک تاتوی بدرنگ قابل اصلاح است اما طراحی بد و ناقرینه برای مدت‌های طولانی مشتری را به دردسر می‌اندازد.

تتو میکاپ و شینیون نیست که مشتری با شستن از شر َآن خلاص شود.

مشتری هر بار که در آینه به خود نگاه کند، یاد شاهکار تاتوکار خود می‌افتد.

پس بهتر است که همیشه در شکل طراحی و قرینه سازی آن دقت کافی داشته باشیم تا مشتری به دردسر نیفتد.

قرینه سازی را به چند شیوه مختلف می‌توان انجام داد:1.

قرینه سازی خط کش چسبی یکبارمصرف2.

قرینه سازی با کولیس ( معمولی و دیجیتالی )3- قرینه سازی دیوایدر که استاندارترین دیوایدر برای کمپانی فی است4.

خط کش ژله‌ای 5.

قرینه سازی با نخ6.

قرینه سازی با اپلیکیشن قرینه سازی کمپانی فی7.

قرینه سازی با چشم که مهمترین و بهترین ابزار قرینه سازی یک تتوکار است.

اگر شما چشمهایی قوی داشته باشید شما را از هر ابزاری بی نیاز می‌کند.

در این بخش بطور اختصاصی به قرینه سازی با اپلیکیشن موبایل می پردازیم.

برای دانلود اپلیکیشن قرینه‌سازی (‌ فی ‌اپ = phiapp ) همین حالا روی لینک زیر کلیک نمایید.

تبریک می‌گویم شما برنامه قرینه سازی را نصب نمودید! این اپلیکیشن بر روی تمام گوشی‌های هوشمند که اندروید آنها 5 و بالاتر است، قابلیت نصب دارد.

می‌توانید به بخش تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید.

, وارد قسمت درباره تلفن ( about phone ) شوید .

از قسمت اطلاعات نرم افزار ( software information ) ، ورژن اندروید ( android version ) خود را مشاهده کنید.

بله این اپلیکیشن صد درصد رایگان است.

برای آموزش رایگان آن با اسرا حسینی همراه باشید لطفا در مرحله وارد کردن اطلاعات و تایید آن ها از روشن بودن فیلترشکن خود اطمینان حاصل کنید بهترین گزینه برای ثبت نام در این اپلیکیشن جیمیل است .

نحوه ثبت نام قدم به قدم به همراه عکس در همین مقاله آموزش داده شده است.

بله اپلیکیشن قرینه سازی برای چشم ، لب و ابرو کاربرد دارد.

ممنون از همراهی شما دوست عزیز ما جهت پشتیبانی از شما جهت نصب اپلیکیشن در همین صفحه و در بخش دیدگاهها همراه شما هستیم جهت دریافت خدمات و ثبت نام در دوره های آموزشی تخصصی و تضمینی ما با آکادمی اسرا حسینی در تماس بگیرید .

ساعت پاسخگویی 10 الی 19 به جز روزهای تعطیل من اسرا حسینی تلاش می‌کنم همواره بیاموزم و به بهترین شکل ممکن به دیگران آموزش دهم زیرا معتقدم هر پیگمنتر خوبی مدرس خوبی نیست و خوب آموزش دادن خود یک مهارت است که هر کسی آن را ندارد.

در مورد من : • مدرس رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور • مستر رسمی آکادمی MPT اتریش • نویسنده کابردی ترین کتاب علمی و عملی میکروپیگمنتیشن ، میکروبلیدینگ و شیدینگ ابرو به نام «خانم ها دیگه خرابکاری بسه!» • آرتیست رسمی آکادمی بین المللی فی اروپا ( فیبروز ) • تکنسین رسمی نانو ریمووال با مواد فی ریمووال • موسس سایت اسرا حسینی AsraHosseini.

com • موسس سایت نانو ریمووال NanoRemoval.

ir • مدرس تمام تکنیک های روز دنیا بیش از 20 عنوان آموزشی آرایش دائم صورت • دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی ایران • برای توضیحات بیشتر روی اسرا حسینی کلیک کنید مقالات مرتبط جهت شرکت در دوره های آموزشی ما با اسرا حسینی تماس بگیرید ممنون خواهش میکنم عزیزم میشه مراحلشو بگین.

تو وااس اپ بهتون پیام میدم.

ممنون میشم جواب بدین درود بر شما بله حتما امیدوارم مفید باشه هر کاری کردم نصب نشد درود بر شما به واتساپ 0912-8238263 پیام بدید لطفا سلام وقت بخیر میتونم واتس آپ روش نصب رو بهم یاد بدید متشکرم از راهنمای تصویری هم میتونید استفاده کنید عزیزم حتما در مراحل نصب فیلترشکن روشن کنید اگر مسئله برطرف نشد ما پاسخگوی شما در واتساپ 0912-8238263 هستیم هنوز استفاده نکردم .

امیدوارم خوب باشه.

دانلود اپلیکیشن قرینه سازی ابرو به شماره 0912-8238263 در واتساپ پیام بدید لطفا عالی سپاسگزارم اصلا نصب نمیشه چرا اخه خیلی عالی ولی نصب نمیشه 😐 چه کمکی از دست ما بر میاد دوست عزیز اصلا نصب نمیشه درود بر شما لطفا از راهنمای تصویری گام به گام همین صفحه کنید .

در صورت نیاز به واتساپ پشتیبانی سایت به شماره 0912-8238263 پیام دهید پایدار باشید چرا نصب نمیشه لطفا طبق مراحل ذکر شده پیش بروید .

در صورت بروز هر گونه مسئله ای اسکرین شات مرحله ای که در آن متوقف شده اید را به واتساپ 0912-8238263 ارسال نمایید دانلوداپلیکیشن ممنون بابت لینک خواهش می‌کنم عزیزم سلام خواهش میکنم برای منم بفرست عزیزم ممنون میشم درود بر شما لطفا به واتساپ 0912-8238263 پیام بدید تا ارسال کنن خواهش میکنم دوست عزیز دانلود اپلیکیشن ببخشید چطوری باید از قسمت قرینه سازیش استفاده کرد.

چیزی نمیاد منظورتون استفاده از اپلیکیشن هست؟ به شماره 0912-8238263 در واتساپ پیام بدید لطفا فیلم آموزشی این اپلیکیشن آماده و بزودی در اختیار شما دوستان قرار می‌گیره ارور داده نتونستم دانلود کنم لطفا به واتساپ 0912-8238263 پیام بدید برنامه رانصب کردم ولی بازنمیشه.

شماره تلفن،آدرس ایمیل هم زدم ولی بازنمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید برنامه رانصب کردم ولی بازنمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید برنامه رانصب کردم ولی بازنمیشه کدنمیده راهنمایی کنیدممنون سلام خسته نباشید من اپلیکیشن رو نصب کردم چطوری واردش بشم سلام ندای عزیز ممنون همچنین فیلم آموزشی این اپلیکیشن آماده و بزودی در اختیار شما دوستان قرار می‌گیره نمیتونم دانلود کنم درود بر شما لطفا با شماره 0912-8238263 در واتساپ در ارتباط باشید چرا نصب نمیشه ؟ لطفا به واتساپ 0912-8238263 پیام بدید .

3850 نفر بدون مشکل برنامه رو نصب کردن باز نمیکنه ک 🤦‍♀️ چی باز نمیکنه دوست عزیز؟ تو کدوم مرحله متوقف شده؟ اصلا باز نمیشه اسکرین شات بگیرید و بفرستید برای واتساپ 0912-8238263 نصب نمیشه😔 به واتساپ 0912-8238263 پیام بدید لطفا مطالب مفید و ارزشمند…موفق باشید متشکرم دوست عزیز ممنون از همراهی شما علاقه مند این برنامه هستم حتما پیشنهاد میکنم از این برنامه استفاده کنید .

این برنامه فوق العاده ارزشمنده سلام ببخشید چطوری آرم فیبروز رو با اسم خودمون رو عکس بندازیم این لوگو فقط مخصوص اعضای رسمی آکادمی است سلام ،چرا وقتی اسم شهر رو میزنم قبول نمیکنه ؟؟؟؟ درود بر شما لطفا یک اسکرین شات از مرحله متوقف شده به واتساپ 0912-8238263 ارسال نمایید ببخشید در قسمت نام کشور اصلا ایران نیست نام دیگری را انتحاب کنید .

ثبت نام شما از طریق جیمیل خواهد بود همه مراحل را دقیق و چند بار انجام دادم ولی نصب نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون درود بر شما لطفا ورژن اندروید گوشی را چک نمایید تا با نسخه شما هماهنگی داشته باشد علاوه بر این از روشن بودن فیلترشکن خود اطمینان حاصل نمایید .

در صورت عدم نصب به واتساپ 0912-8238263 پیام دهید لطفا .

در صورت عدم نصب به افراد متخصص مراجعه فرمایید تا گوشی شما را بررسی نمایند نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فرستادن دیدگاه شبکه های اجتماعی 401 75 24 0912 تماس با آکادمی اسرا حسینی آدرس : تهران، تهرانپارس، خیابان 196 با چرخاندن گردونه، از ما هدیه بگیرید فقط یک‌بار می‌توانید شانس‌تان را امتحان کنید!

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map