طراحی سایت ابزار انتقال مواد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت ابزار انتقال مواد از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نتایج بیشتر .

.

.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * فرستادن دیدگاه میشه بگین اون ربات رو باید از شما خریداری کنیم یا طراحیشو در طول دوره یاد میگیریم؟؟؟؟ممنون میشم سلام ، لطفاً آموزش را ادامه دهید این موضوع را متوجه خواهید شد.

باتشکر سلام خسته نباشید خداقوت ممنون بابت فیلم های اموزشی که قرار دادین واسمون ببخشید یه سوال داشتم اینکه ما باید از کجا این ابزار رو تهیه کنیم؟ و چه زمانی تهیه کنیم و چه طوری باهاشون کار کنیم و از همه.

مهم.

تر.

چه طوری سایت طراحی کنیم؟ با تشکر سلام جناب موسوی عزیز ، تمام سوالات شما در دوره آموزش وردپرس پاسخ داده می شود و می توانید طراحی سایت را یاد بگیرید.

برای شما آرزوی موفقیت داریم سلام آموزشتون خیلی خوبه فقط یه سئوال داشتم که آیا ویدیو برای همه وسطش قطع و وصل میشه یا به خاطر اینترنت من هستش؟ سلام جناب خزایی ، بنظر می رسد مشکلی از سمت اینترنت شما وجود داشته باشد … از حضور شما متشکریم.

سلام وقت بخیر لطفا پلیر ویدیو سایت رو عوض کنید چون افزایش سرعت ویدیو و تغیر کیفیت نداره و این قضیه واقعا بده سلام برای این آموزش سیستم عامل مون حتما باید لینوکس باشد با سلام ، ممنون از حضور شما ، خیر ، اصلا ارتباطی به سیستم عامل شما ندارد ، لینوکس سیستم عامل هاست شما است که بعداً برای طراحی تهیه می کنید.

با تشکر.

سپاسگزارم از اینکه پاسخگو بودید ببخشید الان منی که ویندوز دارم نمیتونم با ورد پرس کار بکنم؟؟؟ سلام بر شما ، لینوکس بودن منظور سرور هاست است که شما هیچ کاری با آن نخواهید داشت ، اینکه سیستم عامل هاست شما لینوکس باشد ارتباطی به سیستم عامل لپتاپ شما ندارد.

باتشکر سلام سیستم عامل لینوکس باید باشه؟ یعنی با ویدوز نمیشه؟ سلام بر شما، برای وردپرس بهتر است از لینوکس استفاده نمایید.

بهترین کارایی را می توانید بر روی هاست های لینوکس با کانفیگ وردپرس داشته باشید.

سلام ی سوالی داشتم این فیلم های آموزشی رو چطوری ضبط کردین؟منم میخوام با پاور پوینت اینکار و انجام بدم لطفا راهنمایی کنید با سلام ، ممنون از حضور شما ، دوره تولید ویدئو آموزشی – آموزش نرم افزار Camtasia آموزش پاورپوینت برای وب – PowerPoint جامع این دو دوره را مشاهده نمایید.

با تشکر.

سپاس فراوان واینکه من باید میکروفون داشته باشم؟ نیاز به یک دستگاه ضبط صدا دارید ، این می تواند هندزفری با کیفیت خودتان باشد ، و یا دستگاه موبایل شما که با کیفیت صدا ضبط می کند ، یا اینکه میکروفون تهیه نمایید.

سلام و عرض ادب سپاس فراوان از ویدیوهای جالب و کاربردیتون چطور میتونم اینهارو دانلود کنم ؟ سلام بر شما ، امکان دانلود ویدئو ها به دلیل حقوق کپی رایت میسر نمی باشد.

باتشکر مطلبی رو که میتونستید تو 2-3 دقیقه مفید آموزش بدید، بیخودی 19 دقیقه طول دادید و وقت یادگیرنده ها رو تلف میکنید! جای بسی تاسف داره با سلام و احترام،این آموزش سعی شده است از ابتدا و برای افراد مبتدی آموزش داده شود.

فکر می کنم شما پیش زمینه در این رابطه دارید و این موارد را به خوبی می دانید.

باتشکر از حضور شما عوض تشکرتونه ؟ خجالت بکشید خیلی هم خوب و راضی کننده بود.

واسه ماهایی که هیچ پیش زمینه ای نداشتیم خیلی مفید بود شما که یاد دارید میتونید این قسمت هارو رد کنین !!!! سلام ببخشید من پهنای باند هاست رو درست نفهمیدم سلام بر شما، منظور از پهنای باند ترافیکی است که از سایت شما رد و بدل می شود.

برای مثال زمانی که شما یک فایل 200 مگابایتی را آپلود می کنید ، حدود 200 مگ پهنای باند را مصرف کرده اید و در زمانی که کاربری این فایل را از سایت شما دانلود می کند نیز همین مقدار از ترافیک مصرف می شود.

میخواستم بگم یه دونه این بابا توضیحات کامل و عالی واقعا دستتون درد نکنه، حسابی وقت گذاشتین تشکر تنها کاریه که میتونستم بکنم واقعا تشکر سلام و وقت بخیر ****** این ادرس سایت منه میخواستم بدونم چرا تو کامپیوتر سربرگ داره ولی تو گوشی نمیاد چکار کنم درست بشه با سلام ، ضمن سپاس از حضور شما ، سینا ، دیدگاه برای طرح مشکلات نیست ، لطفا در صورتی که محصول را از ابزار وردپرس تهیه کرده اید ، در تیکت ها مشکل خود را مطرح نمایید تا همکاران بنده شمارا راهنمایی کنند.

با تشکر.

سلام شما گفتین برای خرید هاست باید سیستم عامل لینوکس باشه یعنی الان واسه من که ویندوز 7 هس باید تغییر کنه بشه لینوکس تا بتونم هاست بخرم و سایت بزنم؟با ویندوز نمیشه؟ با سلام و احترام ، خرید هاست لینوکسی ارتباطی به سیستم لپتاپ یا کامپیوتر سایت شما ندارد.

سیستم عامل هاست باید لینوکس باشد.

باتشکر سلام خسته نباشید با تشکر از آموزشتون با موبایل (اندروید ۹) میشود سایت درست کرد و هاست نصب کرد سلام بر شما، با موبایل طراحی سایت امکان پذیر نیست یا بسیار دشوار است… سلام استاد .

گویا سایت پارس پک در ورود به صفحه مدیریت هاست دچار تغییر شده .

طبق آموزش نمیتونم پیدا کنم این صفحه رو.

سلام ببخشید منظورتونو از توضیح پهنای باند نفهمیدم.

شما گفتین یعنی تبادل اطلاعات؟ این یعنی چی؟ میشه بیشتر و بهتر توضیح بدین ممنون با سلام ، یعنی میزان آپلود و دانلود از سایت شما ! یعنی فایل هایی رو که خودمون واسه سایتمون آپلود میکنیم تو وردپرس یا سی پنل هم از پهنای باند کم میشه؟ یا منظورتون آپلود فایل توسط کاربران هست؟ دانلود رو متوجه شدم بله هر دو کم می شود.

سلامببخشید یاد گرفتن وردپرس به تنهایی میتونه منجربه کسب درآمد خوبی بشه؟(چون من شنیدم بیشتر گسترش  و ارتقا امکانات سایت درآمد داره نه خود طراحی  سایت)با توجه به اینکه من کدنویسی بلدنیستم میتونم با وردپرس تمام کارهای مربوط به تغییر امکانات سایترو انجام بدم؟ با سلام و احترام ، بلکه چرا که نه ، عزیزان زیادی هستند که ماهانه چندین میلیون تومان با طراحی وب با وردپرس درآمد دارند… بابت کدنویسی نگران نباشید.

وردپرس به اندازه کافی همه چیز را آماده کرده است اگر هم چیزی نیاز بود کم کم با کدنویسی آشنا خواهید شد.

چرا نشون نمیدن؟ با سلام، لطفاً با مرورگر دیگری تست بفرمایید.

سلام … فایل آموزشی متاسفانه باز نمیشه … لطفا مشکل رو برطرف کنید .

با سلام ، این مشکل تا فردا عصر انشالله حل می گردد.

باتشکر سلام چرا اینقد سرعت دانلود از سایتتون پایینه؟حدود 30 کیلوبایته با سلام ، فکر نمی کنم چنین مشکلی باشد ولی سعی کنید لینک ها را در دانلود منیجر قرار دهید.

باتشکر سلام ببخشید ورد پرس کلا بدون کد نویسی هست یا این موردی که شما آموزش میدین کد نویسی نداره ؟ضمنا خیلی ممنون از آموزش خوب شما  با سلام و احترام ، در وردپرس هم می توان کدنویسی کرد ولی هدف آن امکان طراحی سایت برای کسانی است که دانش کدنویسی ندارند.

باتشکر عالی بود سلام ممنون بابت فیلم اموزشی وردپرس سلام من میخوام ویدئو هارو با مرورگر گوشی دانلودکنم  نمیشه میزنه در حال بارگذاری اما بارگذاری نمیشه ویدئو نمیاد که ببینم یا دانلودش کنم ،!چجوری میشه دانلودکرد ویدئو هارو؟ با سلام ، لطفاً با سیستم امتحان کنید زیرا در جلسات آینده حتماً به سیستم نیاز خواهید داشت.

باتشکر سلام من چطور می تونم موزیک پس زمینه که روی فیلم های آموزشی شماست را حذف کنم .

نمی تونم صحبت های آقای جبین پور را خوب بشنم .

لطفا راهنمایی کنید .

با سلام ، فقط چند جلسه به این شکل است ، در ویدئو های بعدی این مورد رفع شده است.

باتشکر بسیار عالی و پرکاربرد بود  موفق باشید.

سلام ممنون سلام خسته نباشیداین ویدئو رو چجوری دانلود کنم گزینه دانلود نداره سلام.

دکمه دانلود اضافه شد.

سلام گزینه دانلود رو کلیک کنید و بعد وقتی فیلم پخش شد روی فیلم راست کلیک کنید و بعد گزینه  copy url رو بزنید و توی idm کپی و دانلود کنید لطفا شماره موبایل خود را جهت تایید در فیلد مربوط به شماره موبایل وارد نمایید .

میانگین 30 دقیقه سرعت ، سئو ، امنیت مهربانی عامل موفقیت است! ابزار وردپرس حاصل تلاش یک تیم متخصص و علاقه مند است که سعی می کند آموزش ها را با نهایت کیفیت به مشتریان فارسی زبان ارائه نماید.

ارائه خدمات پیشتاز امضاء بزرگی بر شعار ابزار وردپرس یعنی ” تحولی بزرگ در ارائه خدمات وردپرس ” می باشد.

1398 © تمامی حقوق برای وبسایت ابزار وردپرس محفوظ است.

کپی به هرشکل غیرمجاز و غیرقانونی است.

ابزار وردپرس آغاز یک تعامل برای تجارتی جدید برگزیده خلاق معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری دارای مجوز نشر برخط از وزارت ارشاد اسلامی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map