طراحی سایت ابزار و تجهیزات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ابزار و تجهیزات شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی وب سایت مخصوص معرفی و فروش آنلاین ابزارآلات و تجهیزات همراه با ثبت در گوگل طراحی سایت ابزار و تجهیزات، بهترین روش برای افزایش فروش و حضور قدرتمند در بازارهای داخلی است.

شرکت ها و مجموعه های فروش ابزارآلات و تجهیزات در ایران، در سال های اخیر توجه ویژه ای به حوزه اینترنت داشته اند و توانسته اند تا با ورود به این عرصه، فروش خود را بالاتر برده و از رقبا عقب نمانند.

نکته مهمی که در رقابت در عرصه اینترنت برای هر شرکت یا عرضه کننده کالا یا خدمت وجود دارد، نحوه به کارگیری ابزار  دیجیتال مارکتینگ در تمامی عرصه های مجازی است.

  سایت، پیج اینستاگرام، تلگرام و.

.

.

هرکدام یک ابزار مهم در دیجیتال مارکتینگ هستند.

تاثیر سایت با اختلاف از تمامی موارد دیگر بیشتر است.

یعنی در  ساخت سایت فروش ابزارآلات و تجهیزات اگر به اصول مهم سئو و ارائه خدمات مبتنی بر نیازهای مشتریان توجه شود، نتیجه ای فوق العاده و بلند مدت در انتظار شرکت خواهد بود.

  رسیدن به این نتیجه فوق العاده برای یک مجموعه فروش ابزار آلات و تجهیزات، به دو اصل وابستگی دارد.

اصل اول، قدرت هر شرکت و سایت در ارائه متنوع انواع تجهیزات و ابزار است.

یعنی هرچه محصولات شما طیف وسیع تری داشته باشند، قطعا قدرت بیشتری خواهید داشت.

اما اصل دوم، طراحی حرفه ای سایت بر اساس نیازهای مشتریان عمده و خرده شما است.

در این طراحی علاوه بر نیازهای مخاطبان، اصول سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو نیز باید رعایت شود.

  بسیاری از عرضه کنندگان تجهیزات، با سایت های قدرتمند خود توانسته اند فروش چندین برابری با کمترین زحمت و امکانات داشته باشند.

اما شرکت هایی که هنوز قصد ورود به فضای اینترنت را ندارند، باید بدانند که در سال های آینده رقابت در فضای مجازی با سایت های قدیمی و قوی طراحی شده، آسان نخواهد بود.

پس هرچه سریعتر باید سایت خود را به کمک یک تیم طراح قدرتمند فنی راه اندازی کنید.

  خدمت مرتبط: طراحی سایت شرکتی   گستردگی محصولات در طراحی چنین فروشگاه هایی معمولا باعث نیاز به صفحات متعدد می‌شود.

مثلا دسته بندی هایی که در نوار ابزار اصلی سایت توسط طراح قرار داده می‌شود، معمولا شامل انواع تجهیزات و محصولات عرصه کنندگان است.

علاوه بر این صفحات، سایر نیازهای کاربران نیز باید در قالب ابزارهای طراحی شده مانند حساب کاربری و تیکت پشتیبانی پاسخ داده شود.

این موضوع مختص سایت های تولیدکنندگان و فروشندگان محصولاتی است که سفارش ساخت سایت فروشگاهی می‌دهند.

  زیرا در سایت های فروشگاهی معمولا مخاطبان عموم مردم هستند و محصولات به صورت خرده و در قالب خدمات ویژه مانند پرداخت اینترنتی، ارسال پستی و.

.

.

ارائه می‌شوند.

اما در طراحی سایت بعضی دیگر از صنایع و کسب و کارها، حتی در سایت های فروشگاهی نیز، مخاطبان و نیازهای آن ها اینگونه نیستند و نقش حساب کاربری و پشتیبانی بسیار کمرنگ تر است.

 طراحی سایت تاسیساتی نمونه ای از چنین سفارشاتی است.

    یکی از پیش پا افتاده ترین نیازهای شرکت های فروش ابزارآلات و تجهیزات، دسته بندی محصولات است.

به دلیل تاثیرگذاری فراوان نوار ابزار اصلی بالایی صفحه اصلی سایت، این کار ابتدا در این قسمت انجام می‌شود.

یعنی مثلا برای هرکدام از دسته های ابزار موجود در شرکت که قصد فروش آن ها را دارید، دسته بندی ایجاد شده و صفحات مخصوص برای هرکدام طراحی می‌شود.

موارد زیر از اصلی ترین دسته های محصولات عرضه کنندگان در طراحی سایت ابزار و تجهیزات هستند: موارد یادشده با توجه به بررسی ها، کامل ترین دسته بندی ها برای ساخت سایت فروش ابزارآلات و تجهیزات هستند.

پس از طراحی هر دسته می‌توان زیردسته ها را با استفاده از لیست های کشویی و داینامیک به راحتی نمایش داد.

مثلا کاربر می‌تواند پس از بردن اشاره گر روی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق، انواع سنسورها و انکودرهای صنعتی را در زیردسته ها مشاهده کند.

  مرحله بعدی طراحی صفحه مخصوص هرکدام از دسته ها به همراه زیردسته های آن است.

معمولا صفحات اصلی برای دسته بندی های اولیه ایجاد می‌شوند و سایر زیردسته ها نیز درون صفحه هر دسته به صورت صفحه فرود یا لندینگ پیج قابل دسترسی خواهند بود.

در صفحات دسته ها یا زیردسته ها می‌توان ابتدای صفحه توضیحاتی کلی برای محصولات ارائه کرد.

سپس در قسمت های پایین تر انواع مختلف محصولات موجود را با استفاده از باکس های تصویری و محتوایی کوچک، کنار یکدیگر نمایش داد.

    در ساخت سایت فروشگاهی ابزار و تجهیزات، نکته مهمی وجود دارد و آن شرح قوانین، خدمات و شرایط همکاری است.

مخاطبان چنین سایت هایی می‌توانند از مبتدی ترین افراد تا حرفه ای ترین نیروهای فنی باشند.

به همین دلیل شما باید تمامی شرایط فروش محصولات، شرایط ارسال و تحویل، سقف و کف سفارشات، شرایط بازگشت یا عودت کالا و.

.

.

را برای همه به خوبی شرح دهید.

زیرا بسیاری از مشتریان اصلا با چنین خدماتی آشنایی ندارند و این عدم آشنایی با شرایط و قوانین ارائه خدمات می‌تواند بعدها در پشتیبانی و پیگیری فروش مشکل ساز شود.

  قسمت یادشده به دلیل اهمیت نسبی که در طراحی سایت ابزار و تجهیزات دارد، معمولا در فوتر سایت و نواحی پایین صفحات اصلی قرار می‌گیرد.

به منظور اشغال کمتر فضای فوتر می‌توانید از یک صفحه مجزای چندبخشی برای توضیح این قسمت استفاده کنید.

صفحه ای که می‌تواند نام شرایط و قوانین همکاری نام بگیرد.

سپس کاربر با ورود به این صفحه می‌تواند مرحله به مرحله با استفاده از تم های تمام عرضی در قالب های گرافیکی شیک، با خلاصه مهم ترین قوانین مجموعه شما در فروش، ارسال، عودت یا شکایت از محصول آشنا شود.

این قسمت در واقع یکی از تفاوت های اصلی سایت هایی این چنینی با مواردی مانند طراحی سایت ساختمانی است.

زیرا در سایت های ساختمانی، تاسیساتی و.

.

.

شما با اعداد و ارقام و محصولات بزرگ سر و کار دارید و مخاطبان و مشتریان شما نیز افراد محدودی هستند که معمولا با قوانین عرفی و کلی فروش، ارسال و خرید چنین کالاها یا خدماتی آشنا هستند.

    در راه اندازی سایت فروش ابزار و یراق معمولا در اکثر سایت های ایرانی، ضعف بزرگی دیده می‌شود.

عدم توجه به مشتریان سفارشات عمده، بزرگترین اشتباهی است که می‌تواند تاثیر منفی روی فروش محصولات شما داشته باشد.

در عرضه عمده به صورت طبیعی حاشیه سود بسیار کمتر از عرضه تکی و فروشگاهی است.

اما تناژ و حجم معامله بالا است.

گاهی یک معامله عمده می‌تواند به اندازه چندین روز فعالیت سایت فروشگاهی شما در زمینه فروش خرده، سودآور باشد.

  مشتریان عمده ابزارآلات و یراق، نقاط مشترکی در تقاضاهای خود دارند.

این افراد وقتی به سایت مراجعه می‌کنند معمولا به دنبال خدمات مخصوص خود می‌گردند.

در طراحی سایت ابزار و تجهیزات برای چنین مشتریانی، ارائه باکس های متعدد و ترتیبی محصولات مختلف از زیردسته های واحد، موضوع جالبی نیست.

بنابراین شما باید سعی کنید با برطرف کردن نیازهای اساسی آن ها، باعث شوید حداقل شماره آن ها روی تلفن همراه شما بیفتد یا از طریق شبکه های اجتماعی با شما ارتباط بگیرند.

  این حداقل کاری است که می‌توانید انجام دهید.

اگر بخواهید سرمایه گذاری بیشتری روی مشتریان عمده انجام دهید، باید خدمات گسترده تری در سایت خود به آن ها ارائه کنید.

مثلا قراردادن یک بنر بزرگ در قسمت راست یا چپ تمامی صفحات مربوط به فروش ابزارآلات، یک ایده آلی برای جمع آوری اطلاعات کلیدی این مشتریان است.

پس از کلیک روی بنر گرافیکی زیبا که به مخاطب اعلام می‌کند برای ثبت سفارش عمده کلیک کند، مشتری به یک صفحه جدید با یک فرم ارجاع داده می‌شود.

  در این فرم علاوه بر نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره تماس مشتری نیز باید وارد شود.

معمولا پس از این موارد، دو کادر اصلی وجود دارد که یکی عنوان درخواست یا سفارش مشتری و دیگری مشروح توضیحات او در خصوص سفارش را می‌خواهد.

این اطلاعات ضمن آسان نمودن ارتباط بین شما و مشتریان عمده، می‌تواند بانک اطلاعاتی قدرتمندی از این مشتریان برای تبلیغاتی مانند پنل پیامکی، ایمیلی یا شبکه های اجتماعی ایجاد کند.

نمونه وب سایت های موفق ابزار و تجهیزات: ابزارچی ابزار مارت   مشابه آنچه در طراحی هایی نظیر طراحی سایت سیم و کابل در سبک فروشگاهی دیده می‌شود، سیستم پشتیبانی یکی از ضروریات مهم در طراحی سایت ابزار و تجهیزات است.

سیستم های پشتیبانی در طراحی سایت ابزار فروشی معمولا به دو صورت هستند: شاید گزافه نباشد اگر بگوییم امروزه تمامی سایت های فروشگاهی معتبر و بزرگ در دنیا، هر دو نوع پشتیبانی را به صورت مکمل ارائه می‌کنند.

 برای مشتریانی که قصد خرید خرده را دارند و در لحظه سوالات متعددی دارند، چت آنلاین با مشاور می‌تواند بسیار موثر باشد.

همچنین مشتریانی که خریدهای خود را انجام داده اند و قصد پیگیری یا سفارش مجدد و.

.

.

را دارند، سیستم تیکتی بسیار عالی است.

البته سیستم تیکت پشتیبانی می‌تواند در دسته بندی و رسیدگی سریع درخواست ها و تفکیک آن ها به بخش های مختلف مانند ارسال، فروش، عودت، کالای ناقص و.

.

.

موثرتر باشد.

اگر برای جشنواره های مختلف کدهای تخفیف یا سیستم های امتیازدهی به کاربران سایت خود دارید، بازهم سیستم تیکتی می‌تواند به راحتی تمامی اهداف شما را سازماندهی کند.

    یکی از صفحاتی که کمترین انرژی در ایجاد سایت فروش اینترنتی ابزار برای آن ها گذاشته می‌شود، معرفی شرکت و مجموعه است.

در اصول حرفه ای طراحی سایت فروشگاهی ، معرفی قدرتمند و صحیح شرکت یکی از مولفه های اصلی اعتمادسازی برای مشتریان است.

بگذارید تفکر مشتری از شما فراتر از یک انبار ارسال ابزارآلات به سراسر کشور آن هم به صورت واسطه ای باشد! اهمیتی که صفحه معرفی در طراحی سایت لوله و اتصالات دارد، دقیقا در طراحی سایت ابزار و تجهیزات نیز به میزان مشابه وجود دارد.

  کمپانی پروفایل یا همان نمایه، امروزه یکی از بهترین ابزارهای برای معرفی حرفه ای مجموعه است.

طراح می‌تواند با استفاده از قالب های گرافیکی حرفه ای، نمایه شرکت شما را در ترکیب با تصاویری از محصولات، فضای انبار، کارخانه و.

.

.

به صورت اسلایدی برای همه به نمایش بگذارد.

همچنین بعضی طراحان خوش سلیقه در چنین صفحاتی با روانشناسی حرفه ای رنگ ها در بکگراند صفحه، اقدام به قراردادن لوگو و نماد شرکت در پس زمینه می‌کنند.

تیزر و ویدیوهای کوتاه با اصلاحات گرافیکی حرفه ای نیز نقش موثری در افزایش کلاس کاری سایت شما در صفحه معرفی شرکت دارند.

    خدماتی از قبیل پرداخت امن و درگاه های مطمئن اتصال به صفحات پرداخت بانکی، سبد خرید منعطف و سیال در صفحات سایت، بلاگ قدرتمند، قسمت های مخصوص نمایش محصولات پر فروش، محصولات برتر یا محصولات جدید و تخفیف ها و جشنواره ها از جمله مواردی هستند که در سبک فروشگاهی طراحی سایت ابزار و تجهیزات دیده می‌شوند.

همچنین بسیاری از سایت ها قسمت های خبرنامه و ایمیل به مشتریان را همچنان فعال نگه داشته اند.

دو قسمت یادشده شاید به اندازه گذشته در پیشرفت سایت تاثیر نداشته باشند، اما حضور آن ها همچنان می‌تواند کمک کننده باشد.

  نکته جالبی که در بررسی سایت های فروشگاهی ایرانی فروش ابزار و تجهیزات دیده می‌شود، عدم توجه به قسمت نظرات مشتریان و امتیازات آن ها به محصولات است.

شاید دیجی کالا به عنوان یک سایت فروشنده «همه نوع کالا و خدمت» الگوی خوبی برای سایت های ابزارآلاتی در توجه به قسمت نظرات و دیدگاه های مشتریان باشد.

    مهم ترین خدماتی که در یک سایت فروشگاهی فروش ابزار و تجهیزات می‌تواند به مشتری ارائه شود، برای شما بررسی شد.

حال به این نکته دقت کنید.

آمار و بررسی ها نشان داده است که سایت هایی که بلاگ های ضعیف دارند و از اصول طراحی 2020 گوگل برای اعتباردهی به سایت ها اطلاع ندارند، در حال سقوط در صفحه نتایج گوگل هستند! این یعنی عواملی مانند طراحی موبایل فرندلی، سرعت بارگزاری صفحات سایت، رابط کاربری و تجربی روان و قدرتمند و.

.

.

تعیین می‌کنند که چه سایتی از نظر گوگل حرفه ای تر است.

توجه به جمیع عوامل یادشده به علاوه سایر اصول طراحی سایت سئوشده در سال 2020 می‌تواند در میان مدت شما را به صدر جدول نتایج برساند.

البته فراموش نکنید که وبلاگ شما است که می‌تواند مشتریان بیشتر را به سایت کشانده و از مخاطبان بالقوه، مشتریان بالفعل بسازد.

بنابراین استراتژی محتوایی وبلاگ سایت شما است که میزان تغذیه لندینگ پیج های سایت شما را مشخص می‌کند.

باعث افتخار ماست که بعنوان بهترین شرکت طراحی سایت خدمات طراحی سایت ابزار و تجهیزات | ساخت سایت فروش ابزارآلات و تجهیزات شما را با بهترین کیفیت انجام دهیم.

در وب سایت حرفه‌ای آخرین استاندارد های جهانی رعایت می شود و با جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها طراحی صورت می‌گیرد.

سایت باید با ظاهری جذاب و چشم نواز، کاربر پسند باشد و کاربران احساس خوبی داشته و جذب آن شوند.

تمامی فاکتورهای سئو و بهینه‌سازی در هنگام طراحی وب سایت رعایت می گردد در اینصورت وب سایت شما برحسب فعالیت‌تان در گوگل محبوب می‌شود.

مشاوره مناسب در زمینه تجارت الکترونیک و نحوه مدیریت وب سایت و پاسخگویی به سئوالات متقاضیان در ایجاد وب سایتی عالی جایگاهی ویژه دارد.

طراحی سایت واچار پایپ طراحی سایت موسسه زبان آفاق طراحی سایت آل اسپرت طراحی سایت شرکت اطلس تک طراحی سایت کافه گلدون قالیشویی امیرواش مرکز اف سی ایران بتن آذری تولیدی کفش پارسیا اگر نیاز به یک وب‌سایت حرفه ای با امکانات کامل برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید و یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

اگر به دنبال داشتن یک وب سایت فروشگاهی قدرتمند، زیبا و حرفه ای هستید که امکانات به خصوصی داشته باشد، ما طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فرقی نمی کند از کجای ایران با ما تماس می‌گیرید، ما علاوه بر طراحی یک وب سایت زیبا، کامل و هدفمند، راهکارهایی را به شما معرفی می‌کنیم که پیشرفت کسب و کارتان را تضمین می‌کند! شنبه تا پنج شنبه ۹ الی ۱۸ : ۰۲۱  ۷۷  ۰۳  ۳۰  ۶۱ همه روزه ۲۴ ساعته : ۰  ۹۱۲  ۰۳۶  ۴۷  ۱۸ Tools and Equipment Website Design in Tehran Tools and Equipment Website Design in Mashhad Tools and Equipment Website Design in Esfahan Tools and Equipment Website Design in Karaj Tools and Equipment Website Design in Shiraz Tools and Equipment Website Design in Tabriz Tools and Equipment Website Design in Qom Tools and Equipment Website Design in Ahvaz Tools and Equipment Website Design in Orumiyeh Tools and Equipment Website Design in Qazvin Tools and Equipment Website Design in Arak Tools and Equipment Website Design in Yazd Website Design Similar To The Divar Service Company Website Design Specialized Website Design News Website Design Dedicated Website Design Insurance Website Design Car Rental Website Design Charity Website Design ما از سال ۸۸ وارد کسب ‌و ‌کار در دنیای‌ مجازی ‌و‌ دیجیتال شده‌ایم و از افتخارات ارزشمند ما موفقیت مشتریان دیرین و معرفی ما توسط آنها به متقاضیان جدید می‌باشد.

افراد فعال در سیماگر متخصص در زمینه‌ی طراحی‌وب، برنامه‌نویسی و تجارت‌الکترونیک می‌باشند که هدف آنها طراحی‌و‌ساخت محصولات‌دیجیتالی است که کسب‌و‌کارها (شرکت‌ها، سازمان‌ها، اشخاص و…) را به سوی بهترین‌ها در دنیای مجازی هدایت کنند.

به امید آنکه بتوانیم نقش مؤثری در بهبود و توسعه‌‌ی رسانه‌های‌دیجیتال‌فارسی داشته‌باشیم.

تلفن:‌ 0912-8238263-021 همراه: 0912-8238263 آدرس: تهران، نارمک، خیابان شهید مدنی شمالی، خیابان قاسمی، کوچه سلمان، پلاک ۷، طبقه سوم (مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map