طراحی سایت اتصالات آبیاری آهنی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت اتصالات آبیاری آهنی کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مفاصل سخت، اتصالاتی ساخته شده از آهن چقرمه هستند که به منظور اتصال لوله های PVC یا DI به سایر انواع لوله ها از جمله لوله پلی اتیلن، طراحی شده اند.

این اتصالات بسته به کاربردشان، در انواع مختلفی وجود دارند.

بیشتر مفاصل سخت دارای یک فلنج یا یک پایه MJ برای اتصال به لوله پلی اتیلن هستند.

در سمتی که لوله ساخته شده از آهن چقرمه قرار دارد، یک فلنج مگالوگ به لوله وصل شده و قبل از بستن مگالوگ به فلنج مفصلی، یک گسکت روی لوله و داخل مفصل نصب شده است.

برای کامل شدن تشکیلات، یک کیت اتصال مکانیکی پلی اتیلنی استاندارد روی سر لوله پلی اتیلن اتصال مفصلی بکار رفته است.

مطمئن شوید که از دستورالعمل پیشنهادی کارخانه سازنده برای بستن این تشکیلات استفاده می شود (شکل 9-20 را ببینید).

شکل 9-20.

اتصالات مفصلی سخت ساخته شده از آهن چقرمه ( DI ) به لوله های پلی اتیلن   همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن، لوله آبیاری، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید.

از نوع دیگری از طراحی مفصل سخت که به آن مفاصل سخت »تک بست «گفته می شود، می توان برای اتصال لوله پلی اتیلن به لوله PVC یا DI استفاده کرد.

این طراحی مشابه یک رابط مکانیکی پلی اتیلنی استاندارد است، اما یک حلقه قفل کننده ویژه دارد که لوله پلی اتیلن را برای اجتناب از بیرون کشیده شدن، محکم می گیرد.

توصیه می شود از یک لایی فلزی در داخل لوله پلی اتیلن استفاده شود، بخصوص اگر نسبت ابعادی لوله بیش از 11 باشد.

این اتصال با سرعت زیادی در ناحیه عملیاتی قابلیت نصب دارد و ممکن است از آن برای تعمیرات هم استفاده شود.

در مورد کاربردها و توصیه های مربوط به مهار، با کارخانه سازنده مفصل مشاوره نمایید.

شکل 9-21.

اتصال مفصل سخت تک بست   یکی دیگر از راههای مهار اتصالات اشاره شده در بالا، استفاده از قلاب مهار و وصل کردن قطعه مهار انعطاف پذیر به لوله پلی اتیلنی است.

این مهارهای انعطاف پذیر، برای رسیدن به عمق مناسب گیر کردن خنجر در مادگی PVC یا DI ، با الکتروفیوژن به لوله پلی اتیلن متصل می شود و صفحه قلاب مهار، پشت آن ها وصل می شود.

سر دیگر قلاب مهار به پشت رابط DI یا PVC وصل می گردد.

لوله پلی اتیلن را تا جایی که انتهای آن مهار انعطاف پذیر برسد، در مادگی PVC یا DI نصب کنید و میله های پیچ را برای اجتناب از جدایش تشکیلات، سفت کنید.

همانطور که در بالا بحث شد، توصیه می شود برای حفظ تماسی صحیح و همراه با عایق بندی در اتصالات PVC یا DI ، یک لایی فلزی در داخل لوله پلی اتیلن نصب شود.

شکل 22-9.

اتصال لوله پلی اتیلن به انتهای مادگی لوله PVC یا DI با استفاده از مهارهای انعطاف پذیر روی لوله پلی اتیلن   برخی از پایه های مادگی پلی اتیلنی در ابعادی تا 24 اینچ در مقیاس IPS در دسترس هستند که برای سازگاری با پیکر بندی داخلی پایه MJ استاندارد، تراش خورده اند و به منظور اطمینان از تماس عایق بندی شده، یک حلقه پشتیبان بیرونی از جنس فولاد ضد زنگ روی آن ها نصب شده است.

یک فلنج پشتیبان در پشت پایه اتیلنی و یک فلنج مگالوگ روی لوله PVC یا DI همراه با این اتصالات هستند.

برای اتصال قطعات اینگونه تشکیلات به یکدیگر از پیچ ها و عایق های MJ استاندارد استفاده می شود.

شکل .

23-9 اتصال پایه های مادگی پلی اتیلنی به انتهای لوله های PVC یا DI   در اکثر سیستم های انتقال آب آشامیدنی، بین شاه لوله و شیر آتش نشانی، یک شیر فلکه نصب می شود.

این شیر فلکه را می توان با استفاده از تشکیلات خاصی و با توجه به دو انتهای پلی اتیلنی آن در خط لوله جوشکاری نمود، و برای لوله هایی با اندازه تا 12 اینچ در دسترس است.

در این تشکیلات، در هر طرف شیر فلکه، یک سر لوله پله اتیلنی نصب شده است.

شکل 9-24.

شیر دروازه ای ساخته شده از آهن چقرمه با دو انتهای پلی اتیلنی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map