طراحی سایت اتصالات آبیاری گالوانیزه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت اتصالات آبیاری گالوانیزه کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نمایش دادن همه 19 نتیجه نگهداری از اتصالات آهنی کار بسیار سخت و دشواری است و باید بعد از گذشت مدتی آن‌ها را تعویض کرد.

اگر شما نیز با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید یکی از بهترین روش‌ها برای نگهداری از اتصالات آهنی و فلزی، گالوانیزه کردن آن‌ها و یا استفاده از اتصالات گالوانیزه است.

اگر قصد دارید که برای همیشه خیال خودتان را از بابت طول عمر اتصالات فلزی راحت کنید تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

سپس محصولات متنوع سناپالیز را در بخش اتصالات گالوانیزه مشاهده خواهید کرد.

مطالعه ادامه راهنما همان طور که در بالا اشاره کردیم، اتصالات فلزی با گذشت زمان دچار خورده‌گی، زنگ زده‌گی و فرسوده شدن می‌شوند.

گالوانیزه کردن باعث می‌شود که فلز از همه این خطرات یاد شده در امان بماند و طول عمر بیشتری کسب کند.

اگر ورق فولادی یا آهنی را با روی پوشش دهید، ورق گالوانیزه ایجاد می‌شود.

حتی اگر فلز روی موجود در پوشش این فلز از بین رود و یا شکسته شود، لوله زنگ زده نخواهد شد.

در ادامه قصد داریم شما را با اتصالات گالوانیزه بیشتر آشنا کرده و مزایای استفاده از این اتصالات را برایتان بیان کنیم.

اتصالات گالوانیزه دنده‌ای و به دو صورت اتصالات گالوانیزه سفید و سیاه به بازار عرضه می‌شوند که کاربرد فراوانی در صنایع آب، گاز و هوا دارند.

روش ساخت اتصالات گالوانیزه به دو نوع تقسیم بندی می‌شود.

گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد.

لوله و اتصالات گالوانیزه در حالت کلی به دو نوع اتصالات گالوانیزه سیاه و اتصالات گالوانیزه سفید تقسیم می‌شوند.

تقسیم بندی اتصالات گالوانیزه عمدتا به این شکل است: اتصالات گالوانیزه که عمدتا به صورت دنده‌ای موجود هستند و در بازار عرضه می‌شوند در صنایع زیادی به کار می‌روند.

صنعت نفت، گاز، انتقال آب، بخار و هوا از جمله صنایعی هستند که اتصالات گالوانیزه در آن‌ها کاربرد زیادی دارند.

این اتصالات در صنایع یاد شده در بالا جهت متصل کردن 2 خط لوله کشی، انشعاب گرفتن، بستن لوله، تغییر مسیر و … به کار برده می‌شوند.

علاوه بر صنایع یاد شده در بالا، از این نوع اتصالات در زمینه کشاورزی و گلخانه‌ها نیز استفاده زیادی می‌شود.

اتصالات گالوانیزه نیز مانند دیگر اتصالات فلزی دیگر دارای معایب و مزایایی می‌باشند که در این بخش قصد داریم به آن‌ها بپردازیم.

اتصالات گالوانیزه مزایای زیادی دارند که عبارتند از: 1- اتصالات گالوانیزه در مقابل خورده‌گی و زنگ زده‌گی مقاومت بسیار بالایی دارند.

2- وجود روکش روی بر روی اتصالات گالوانیزه مانع از وجود مواد و عناصر دیگر به داخل لوله می‌شود.

3- کیفیت زیادی دارد و می‌توانند تا سالیان زیادی کاربرد داشته باشند.

4- اتصالات گالوانیزه بسیار قوی، سبک، بادوام هستند.

5- نسبت به سایر اتصالات فلزی موجود تا 40 برابر قدرت کششی بالاتری دارند.

6- لوله‌های گالوانیزه نسبت به سایر لوله‌های فلزی نسبت به انواع جوش سازگارتند.

7- اتصالات گالوانیزه شکل پذیری بسیار بالاتری نسبت به سایر اتصالات دارند و در حین کار و یا برش دچار پوسته پوسته شدن و شکستگی نمی‌شوند.

در کنار این همه مزایا که لوله‌ها و اتصالات گالوانیزه نسبت به سایر اتصالات دارند، معایبی را نیز دارا می‌باشند که بهتر است با آن‌ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید انتخاب درست و به جایی بکنید.

برخی از معایب لوله‌ها و اتصالات گالوانیزه عبارتند از: 1- پوشش گالوانیزه با وجود ماندگاری و مقاومت بالا، ممکن است از بین برود و فلز بعد از گذشت مدتی دچار زنگ زده‌گی شود.

2- یکی دیگر از معایب اتصالات گالوانیزه قیمت نسبتا بالاتر این نوع اتصالات به سایر اتصالات فلزی است.

3- این نوع از اتصالات به دلیل پوششی که از روی دارند، برای محیط زیست خطرناک محسوب می‌شوند و نباید در هر محلی از این نوع اتصالات استفاده شود.

در سناپالیز اتصالات گالوانیزه بسیار زیادی موجود می‌باشد که در زیر به چند مورد از این اتصالات اشاره می‌کنیم: 1- اتصالات گالوانیزه بوشن جوشی سفید: بوشن جوشی گالوانیزه دنده ای برای متصل کردن دو اتصال نر استفاده می‌شود .

بوشن جوشی سفید برای تغییر نوع اتصال از نر به ماده کاربرد دارد.

تفاوت این نوع بوشن با گالوانیزه لبه دار در جنس بدنه آن می‌باشد.

بوشن جوشی گالوانیزه از لوله تولید می‌شود .

2- اتصالات گالوانیزه بوشن لبه دار: بوشن گالوانیزه دنده ای عموما برای تبدیل کردن اتصال نر به ماده کاربرد دارد .

بوشن گالوانیزه چدنی برای متصل کردن دو اتصال نر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3- اتصالات گالوانیزه درپوش زنگوله: یکی دیگر از اتصالات گالوانیزه موجود در سناپالیز اتصالات درپوش زنگوله نام دارد که برای کور کردن مسیر لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

4- اتصالات گالوانیزه زانو 45 درجه: اتصالات گالوانیزه دنده‌ای 45 درجه برای زاویه دادن به مسیر خط کاربرد دارد.

5- اتصالات گالوانیزه روپیچ: این نوع از اتصالات گالوانیزه که روپیچ توپیچ گالوانیزه دنده ای نام دارند عموما برای افزایش طول اتصال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همین حالا می‌توانید به راحتی با مراجعه به بخش مورد نظر در وب سایت سناپالیز اتصال گالوانیزه مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

همچینین شما می‌توانید برای داشتن انتخاب درست محصول مورد نظر از مشاوره رایگان مشاوران ما نیز استفاده نمایید.

  منبع: 1800bollards , inframat اتصالات گالوانیزه بوشن جوشی سفید اتصالات گالوانیزه بوشن جوشی سیاه اتصالات گالوانیزه بوشن لبه دار اتصالات گالوانیزه پل اتصالات گالوانیزه تبدیل اتصالات گالوانیزه چپقی ۴۵ درجه اتصالات گالوانیزه چپقی ۹۰ درجه اتصالات گالوانیزه چهارراه تخت اتصالات گالوانیزه درپوش اتصالات گالوانیزه روپیچ اتصالات گالوانیزه زانو ۴۵ درجه اتصالات گالوانیزه زانویی ۹۰ درجه اتصالات گالوانیزه سرپوش اتصالات گالوانیزه سه راه تبدیل اتصالات گالوانیزه سه راه مساوی اتصالات گالوانیزه سه راهی کنج اتصالات گالوانیزه مغزی اتصالات گالوانیزه مهره ماسوره سفید اتصالات گالوانیزه مهره ماسوره سیاه نام کاربری یا آدرس ایمیل * گذرواژه * مرا به خاطر بسپار ورود گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ آدرس ایمیل * گذرواژه * عضویت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map