طراحی سایت اتو لوله کشی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت اتو لوله کشی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آموزش کار با اتو لوله کشی آموزشی که برای همه شاید لازم باشه با این آموزش برای یک کار ساده لوله کش نیارید! دستگاه لوله کشی یکی از ابزارآلات پرکاربرد مرتبط با لوله است.

به عنوان مثال لوله‌هایی که از جنس پلی پروپیلن هستند و تک لایه می‌باشند، با استفاده از دستگاه اتو لوله کشی و با اتصالاتی از همین جنس به هم دیگر وصل می‌شوند.

کار با دستگاه اتو که با عنوان جوش لوله نیز شناخته می‌شود مهم است و نیاز به تخصص دارد، در این مقاله در وب سایت فنی شو به شما نحوه کار با اتو لوله کشی را آموزش می‌دهیم.

کار با دستگاه لوله کشی آنقدر سخت و مشکل نیست؛ اما نیاز به تخصص و مهارت دارد.

این دستگاه از یک یا دو المنت برقی تشکیل شده است و قالب‌های نر و ماده هم دارد که قالب نر برای اتصال و گرم کردن است و قالب ماده برای وارد شدن لوله طراحی شده است.

کارکرد با دستگاه اتو لوله کشی برای لوله‌های پروپیلن و سبز با هم دیگر تفاوت دارد؛ از این رو، نحوه کار اتو لوله کشی با هر یک از آن‌ها را به صورت مجزا آموزش خواهیم داد؛ پس با وب سایت فنی شو همراه باشید.

برای اتصال لوله‌های پروپیلن به هم دیگر باید از اتصال لب به لب استفاده کرد.

( اتصال لب به لب عموما برای وصل کردن انتهای ورق‌های مسطح که اندازه نسبتا یکسانی دارند به کار می‌رود).

ابتدا با دستگاه اتو، از هر دو قسمت سر لوله و به صورت کاملا موازی و دارایک اندازه یک لایه باید برداشته شود.

پس از آن با قرار دادن صفحه داغ لوله در برابر این دو بخش لوله، با گرم شدن اتو دو سر موازی بهم فشار داده می‌شوند تا گرما باعث چسبیدن دو سر لوله شود.

لوله کشی برای لوله سبز به کمی زمان نیاز دارد.

پس از این که اتو کاملا گرم شد، یک سر رابط که باید به لوله وصل شود را روی اتو در قسمت مخصوص به خودش قرار داده می‌شود تا اتو بتواند حدودا ۶۰ ثانیه آن را گرم کند.

زمانی که داغ شود لوله و رابط به راحتی در هم فرو می‌روند و به سختی قابل خارج شدن هستند.

شاید در نگاه اول این فرو رفتن بسیار راحت به نظر برسد؛ اما به دقت زیادی نیاز دارد؛ چرا که اگر زاویه‌های آن به درستی انتخاب نشوند، پس از اتصال، به راحتی جدا نخواهند شد و کار خراب می‌شود.

میزان حرارت، اتو لوله کشی از اهمیت زیادی برخوردار است.

دستگاه اتو لوله کشی دمایی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ درجه دارد که مناسب ترین آن‌، ۲۶۰ درجه است.

میزان حرارت این دستگاه با سایز و قطر لوله‌ها رابطه مستقیمی دارد، هر چه سایز و قطر لوله بیشتر شود، حرارت دستگاه بالاتر می‌رود.

از طرفی زمان‌ هم یکی دیگر از فاکتورهایی است که باید برای کار با اتو لوله کشی مد نظر داشته باشید.

معمولا بین ۵ تا ۱۲ ثانیه طول می‌کشد تا لوله و اتصالات به درجه‌ای که باید داشته باشند برسند.

باز هم قطر لوله عامل تعیین کننده در زمان است؛ هر چه قطر لوله بیشتر باشد زمان بالاتری نیاز است.

اتو لوله کشی یکی از دستگاه‌های تخصصی این حوزه است؛ از این رو برای کار کردن با آن باید یک سری نکات را مد نظر قرار دهید.

        این دستگاه نسبت به سایر ابزارهای موجود در این حوزه‌ دارای برتری‌هایی است که عبارتند از:   متشکرم از راهنمائیهای مفیدتان نظر لطفتونه درباره ما مجتمع آموزشی پیوندداده ها ( سایت فنی شو ) برگزارکننده دوره های صنایع چوب ( آموزش کابینت سازی - نجاری- دکوراتور چوبی ) تاسیسات - برق - آسانسور ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی وحرفه ای کل کشور

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map