طراحی سایت اختصاصی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت اختصاصی کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رایاپردازش هزاره چهارم پارس در رایاپارس جستجو کنید طراحی سایت توسط شرکت رایاپردازش به صورت کاملا اختصاصی و با توجه به نیاز مشتریان به صورت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو با امنیت بالا و رعایت کلیه اصول کاربرپسند توسط تیمی متخصص و کارآمد با استفاده از دانش و تکنولوژی های روز دنیا انجام میپذیرد.

طراحی گرافیکی جذاب طراحی سایت با گرافیک جذاب یکی از موارد اساسی در جهت جذب و نگهداری کاربر و پیروزی برای کسب جایگاه در فضای رقابتی بازار میباشد.

امروزه در فضای رقابتی موجود در وب بر سر کسب جایگاه در موتورهای جستجو هر وجه تمایزی میتواند شما را به هدف خویش نزدیک تر کند.

یکی از این وجه تمایزات میتواند یک طراحی گرافیکی جذاب باشد.

طرح های مختلف گرافیکی بسیاری وجود دارد که می تواند چشم کاربران بازدید کننده وب را در اینترنت متمرکز کند.

بعضی از این طرح ها عبارتند از آرم شرکت، تصاویر بصری جذاب، آگهی ها، نمادهای تزئینی و بسیاری از موارد دیگر.

امنیت بالا با شناسایی حفره های امنیتی و تست های نفوذ، فریمورکی مطمئن را نسبت به سیستم های مدیریت محتوا مهیا کرده ایم.

برنامه‌های CMS آماده مانند وردپرس و جوملا امروزی اگرچه برای استفاده بسیار راحت هستند اما از دیدگاه امنیتی برای کابران نهایی بسیار خطرناک است.

تاکنون رایج‌ترین حملات در وب‌سایت‌های بوده که کاملا اتوماتیک اند و بسیاری از حملات با تکیه بر تنظیمات پیش‌فرض انجام می‌شود.

رایاپردازش هزاره چهارم با تیمی مجرب و متخصص با شناخت حفره های امنیتی موجود در cms طراحی شده کلیه ی این موارد را مرتفع کرده است.

پشتیبانی مستمر شرکت رایا پردازش هزاره چهارم پارس دارای پشتیبانی مستمر و فنی سایت که شامل رفع خطاهای احتمالی، انجام تنظیمات بهینه و مناسب برای سایت، تغییر در طراحی سایت مانند جا به جایی ماژول های سایت، تغییر جانمایی های سایت و کلیه موارد مربوط به قالب سایت در کمترین زمان ممکن میباشد همچنین این پشتیبانی شامل پشتیبانی محتوایی و کلیه ی امور مشاوره ای نیز می باشد.

پشتیبانی شرکت شامل اندروید با زبان برنامه نویسی جاوا، ios با سوئیفت و طراحی سایت با php در ساعت اداری شرکت میباشد.

مجموعه رایا پردازش پکیج های استاندارد و پیشرفته برای انواع کسب و کارهای کوچک، متوسط و پیشرفته را طراحی کرده است.

این پکیج بر اساس امکاناتی که میتواند ارائه دهد طراحی و قیمت گذاری شده است.

حال شما با توجه به نوع کسب و کار و نیازهای خدماتی ارائه شده توسط خود میتوانید نوع پکیج مورد نظر خود را برای شناساندن کسب و کار خود به مخاطبانتان ارائه کنید.

طراحی سایت شرکتی شروع قیمت : 2,000,000 سایت آماده فروش خدمات imdb شروع قیمت : 2,500,000 طراحی سایت آموزشی شروع قیمت : 2,000,000 طراحی سایت باید در راستای استراتژی های بنگاه اقتصادی شما که منجر به جذب کاربران و افزایش بازدید و برندینگ شما باشد در غیر این صورت نه تنها کمکی به رشد و توسعه کسب و کار شما نمیکند بلکه شما را دچار هزینه های بی فایده میکند.

هزینه هایی که غیرقابل بازگشت میباشند.

باید به زیر ساخت توجه لازم را داشته باشید، بگونه ای که سایت شما قابلیت توسعه، انعطافپذیری و قابلیت اتصال به سایر سامانه ها را داشته باشد.

پس در ابتدای فرآیند طراحی سایت بیایید اهداف و چشم اندازهای سازمانی خود را تعیین کنید و در کنار آن به تمامی ویژگی های که یک سایت حرفه ای باید داشته باشد و به موفقیت برسد آگاهی داشته باشید.

باید ترتیب اولویت استراتژی ها و مزیت رقابتی هایتان را مشخص نمایید تا ترتیب نمایش بخش های صفحه سایت طبق اصولی که شما تدوین کرده اید باشد.

برخی از سایت ها حتی ارزش های سازمانی خود را به تصویر میکشند بطور مثال طرح های گرافیکی با مفهوم حفظ محیط زیست بکار میبرند و یا رنگ های سایت را طبق دیدگاه جامعه به آن صنف انتخاب مینمایند.

شناسایی طرح ها و رویه کاری رقبا قبل از شروع کار بسیار اهمیت دارد.

زیرا آنها تجربه ارتباط با مشتریان را زودتر از شما کسب کرده اند و طبیعتا این رویه را پیاده سازی نموده اند.

و شما با توجه به کسب این دانش و تجربه کاری خود، وب سایتی با توجه پتانسیل های مجموعه خود راه اندازی نمایید.

لازم بذکر است که هر مجموعه ای سیاست های خاص خود را در زمینه فروش، انبارداری، تهیه محصول، مدیریت پرسنل و .

.

.

را دارد.

و سایت هایی که اختصاصی نوشته میشوند بندرت مشابه یکدیگر میباشد.

طراحی سایت حرفه ای باید شامل ویژگی هایی از جمله امنیت بالا، طراحی گرافیکی جذاب، طراحی اختصاصی، زیرساخت قابل توسعه، و از همه مهم تر مطابق با الگوریتم های گوگل باشد تا بتواند بهترین جایگاه را در موتور جستجو گوگل کسب نماید.

دلایل نیاز ما به طراحی سایت امروزه طراحی سایت در هر زمینه ای کاربرد دارد.

کاربرد های طراحی سایت شکل های گوناگونی به خود گرفته است بطور مثال از یک کمپین مردمی بگیرید تا سایت های حمایت از حیوانات خانگی.

   اما به دلایلی، روند رشد طراحی سایت برای کسب و کارهای کوچک روندی آهسته داشت تا اینکه این روند رشد در سالهای اخیر بسیار زیاد شد و خوشبختانه، تعدادی از کسب و کارهای کوچک با وب سایت های حرفه ای به طور پیوسته رشد یافتند با این وجود هنوز هم هزاران کسب و کار را قدرت ریسک ورود به فضای مجازی را پیدا نکرده اند.

طراحی سایت فروشگاهی برای ایجاد کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت فروشگاهی در موفقیت کارهای مبتنی بر فروش، لازم و ضروری است.

با طراحی سایت فروشگاهی شما قادر خواهید بود در هر لحظه در دسترس مشتریان خود باشید و بدون محدودیت زمانی محصولات خود را به فروش بگذارید.

دیگر مزیت سایت فروشگاهی، حذف هزینه های مازاد و اضافه برای بیزینس ها است.

طراحی فروشگاه اینترنتی به شما امکان توسعه و جذب طیف گسترده ای از کاربران سر تا سر کشور را می دهد.

همچنین طراحی این نوع سایت در روند برندینگ کسب و کارتان نیز موثر واقع می شود.

دلیل اصلی این موضوع چه چیزی میتواند باشد؟ در نظرسنجی که به تازگی در کسب و کارهای کوچک انجام شده، بسیاری از صاحبان کسب و کار می گویند که آنها مهارت، زمان و یا پول لازم برای طراحی سایت مرتبط با کسب و کار خود را ندارند.

اما تعداد زیادی هم این نظر را داشتند که کسب و کار آنها به طراحی سایت نیازی ندارد، یا به جای آن از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

هدف اصلی ما از نوشتن این مطلب این موضوع بود که دلایل نیاز شما را به طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کار خود در هر صنف با هر ابعادی مورد بررسی قرار دهیم.

پیشنهاد ما این است که اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و هنوز اقدامات لازم برای ورود به فضای مجازی را انجام نداده اید حتما تا انتهای مطلب با ما همراه باشید! دلایل اصلی ما برای اینکه چرا شما به یک وب سایت نیاز دارید؟ در دسترس مشتریان خود باشید امروزه بیش از گذشته، مشتریان شما انتظار دارند که بتوانند اطلاعات مربوط به شرکت شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.

در حقیقت، اکثر مصرف کنندگان در حال حاضر تحقیقات آنلاین خود را قبل از خرید انجام می دهند، حتی اگر بخواهند چیزی از فروشگاه محلی خود را خریداری کنند باز هم نمونه های مشابه آن را در اینترنتی جستجو میکنند پس اگر شما یک وبسایت ندارید، در حال ارسال یک پیام به مخاطبین و مشتریان خود که کسب و کار شما در دنیای تاریک است و شفافیتی از نحوه ی فعالیت شما وجود ندارد یا اینکه شما علاقمند به پیدا کردن مشتریان جدید نیستید خوب در هر صورت این پیام ها نمیتواند پیام های جالبی باشد.

زیرا مشتریان شما نیاز به اطلاعات جامع و خاصی در مورد شما ندارند.

فقط چند صفحه ساده و معمولی کافی است، زیرا نیازی به پیچیده بودن نیست تنها کافیست این اطلاعات دقیق و به روز باشد.

کنترل اطلاعات و نام تجاری خود بررسی ها و نظرات کاربران برای کسب و کار شما بسیار عالی است، طراحی سایت باعث حضور شرکت شما به طور رسمی در اینترنت میشود و دیگر لازم نیستید همه ی اطلاعات خود را برای تک تک مشتریان خود بازگو کنید در واقع شما می توانید آن را به طوری که شما می خواهید با آرم، رنگ و فونت خود به نظر مشتریان خود برسانید.

هزینه کمتر طراحی سایت نسبت به تبلیغات سنتی بسیاری از کسب و کارهای کوچک بر روی تبلیغات سایر سایت ها و لیست Yellow Page تبلیغات خود را انجام میدهند و زمانی که تبلیغات آن ها تایید می شود میتوانند کاربران آن ها تبلیغات آن ها را مشاهده کنند خوب میتواند به شما ضرر برساند زیرا اولا بعد از مدت زمانی حذف میشوند و دوما هزینه زیادی را به دنبال دارد.

به روز رسانی و آپدیت یک وب سایت بسیار ساده است شاید شما تجربه خوبی از کار کردن با پنل مدیریت یک سایت را نداشته باشید و از آن جایی که تغییر پنل مدیریت یک سایت کار دشواری است زیرا احتمالا هفته ها یا ماه ها برای یک برنامه نویس برای ساخت آن زمان گذاشته اند پس نمیتوانید خودتان به سادگی آن را تغییر دهید.

پس راه حل انتخاب یک پنل کاربری ساده است، خوب پیشنهاد ما به شما این است که قبل از اقدام به طراحی سایت خود حتما کار با پنل مدیریت سیستم های مدیریت محتوا را نگاه کنید.

اگر پنل مدیریت شما مانند cms  اختصاصی شرکت ما راحت و ساده باشد تنها کافیست تنها با لاگین کردن در بخش مدیریت آن بر روی بخش مورد نظر خود کلیک کنید در این مرحله شما به راحتی قادر به ویرایش متن، اضافه کردن عکس ها یا تغییر بخش هایی از طراحی خود خواهید بود.

از طریق طراحی سایت میتوانید مشتریان بالقوه پیدا کنید نه تنها تمام این افراد می توانند وب سایت شما را ببینند بلکه می توانند از طریق آن با شما همکاری کنند.

با استفاده از ایمیل، فرم های تماس، کتاب مهمان و برنامه های چت، می توانید با مشتریان خود در سراسر جهان صحبت کنید، نظرات خود را در مورد محصولات و خدمات جدید خود دریافت کنید یا حتی  محصولات خود را به هزاران مایل دورتر ارسال کنید.

و مردم ممکن است از همه نقاط جهان، با استفاده از موتورهای جستجو یا نقشه های گوگل به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند.

آیا داشتن یک شبکه اجتماعی برای من بهتر است یا طراحی سایت اختصاصی ؟ بسیاری از صاحبان کسب و کار ها معتقدند که داشتن یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام برای کسب و کارشان کافی است.

شاید شما در حال حاضر یک صفحه ای در اینستاگرام داشته باشید و نتایج خوبی در خصوص بهترین رستوران در موقعیت مکانی خود داشته باشید.

اما واقعا این موضوع کافیست؟؟؟ خوب باید بگوییم برخی از مشکلات در این استراتژی وجود دارد.

اول اینکه، این موضوع به پلت فرم رسانه اجتماعی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

تغییر الگوریتم ها، تغییر قوانین، و کارهایی که در یک روز انجام می شود ممکن است هفته دیگر پاسخگو نیاز شما نباشد(همانطور که بسیاری از شرکت هایی که به فیسبوک وابسته اند بودند اخیرا با کم رنگ شدن نقش فیسبوک به مشکل برخوردند.

اما  اگر صاحب یک وب سایت هستید، شما مرجعی در این شرایط برای مشتریان خود دارید و میتوانید از این طریق محتوای و پیام های خودرا کنترل  کنید پس طراحی سایت اختصاصی در مرحله اول به این معناست که شما مجبور نیستید قوانین دیگران را دنبال کنید! در شبکه های اجتماعی همیشه روند  تغییرات گسترده ای نیز وجود دارد.

اگر امروز مشتریان شما در توییتر هستند ممکن است فردا در Snapchat یا یک پلتفرم جدید باشند که هیچکدام از ما حتی اسم آن به گوشمان نخورده باشد.

در صورتی که با تغییرات مدام این شبکه های اجتماعی، وب سایت شما به عنوان یک لنگر عمل می کند.

مهم نیست که مشتریان شما از چه پلتفرم، قرار است استفاده کنند، مهم این است که شما همیشه میتوانند با وب سایت خود در دسترس باشید.

نتیجه گیری: هر کسب و کار نیاز به طراحی سایت دارد راههای زیادی برای طراحی سایت وجود دارد.

تقریبا تمام کسب و کارهای مورد بررسی  این تصمیم را داشتند که تا آخر سال اقدام به طراحی سایت خود نمایند.

آیا شما بخشی از این گروه هستید؟ اگر شما هم جز این گروه هستید، با تماس با کارشناسان شرکت رایا پارس، رویای خود  را به واقعیت تبدیل کنید و ببینید که چقدر طراحی سایت حرفه ای آسان است! رایا پارس یکی از شرکت های پیش رو طراحی سایت در مشهد و سایر شهر های کشور میباشد که با تلفیق دانش و استراتژی متخصصان خود به تمامی ویژگی های ذکر شده برای طراحی سایت حرفه ای مسلط هستند که بیش از 100 نمونه کار موفق این شرکت گواه این موضوع میباشد.

اصلی ترین و بارزترین ویژگی شرکت رایا پارس ساخت و طراحی سایت اختصاصی با توجه به نیاز مشتریان میباشد.

ساخت سایت توسط سیستم مدیریت محتوا اختصاصی مبنی بر php میباشد که دارای ویژگی هایی همچون انعطاف پذیری، قابلیت توسعه، اتصال به هر سامانه، ، اصول کلیه قوانین مربوط به سئو ، تطابق پذیری و همچنین دارای پنل مدیریتی آسان میباشد.

مدیران و متخصصان مجموعه ابتدا طی جلسات حضوری به نیاز سنجی و شناخت نیاز های درون سازمانی مشتریان پرداخته و مطابق با آن نیازها به ارائه راهکار برای طراحی سایت اقدام می نمایند و بعد از طراحی سایت اختصاصی برای مشتریان تیم سئو رایا پارس به آنالیز سئو سایت شما میپردازد و با ارائه راهکارهای تخصصی و تجربی تا انتهای مسیر برندینگ و موفقیت کسب و کارتان در کنارتان خواهیم بود.

در واقع شرکت رایا پارس سعی بر این داشته است تا مشتریان علاوه بر داشتن یک سایت حرفه ای که تمام اصول مانند لود سریع، کاربر پسند بودن و مطابقت با استراتژی های شما در آن رعایت شده است و سایر خدمات مرتبط مانند طراحی اپلیکیشن موبایل، خدمات سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی اپلیکیشن و طراحی ربات تلگرام را نیز به مشتریان خود ارائه نماید.

رویه طراحی سایت به این گونه میباشد که مشتریان ابتدا نیاز خود را اعلام مینمایند و متخصصان شرکت رایا پارس براساس نیاز اعلام شده، ماهیت زیرساختی را به شرح میگذراند تا مشتریان نظرات خود را بیان نمایند.

و در ادامه طرح گرافیکی مطابق با استراتژی ها و نظر مشتری ارائه میگردد.

و پس از زمان اعلام شده به مشتری، پروژه در یک جلسه تحویل اولیه میگردد.

و پس از دریافت موارد اصلاحیه، کار زیر نظر مشتری و مطابق با خواسته های اعلام شده پیش میرود.

با توجه به دانشی که طی این چند سال مجموعه کسب نموده است، در هیچ پروژه ای مشتری نمیتواند در ابتدای امر کلیه خواسته های خود را اعلام نماید و در زمان تحویل اولیه ذهن مشتریان نسبت به کار خواسته شده باز میشود و موارد اصلاحی در راستای تکمیل کار خود ارائه مینمایند.

همچنین خدمات اختصاصی سایت رایا پارس در قالب پکیج های استاندارد جهت رفع سریع نیاز کسب و کار شما در فضای مجازی تدوین شده است که شامل طراحی سایت b2b ،طراحی سایت نمایندگی خودرو ، طراحی سایت گردشگری ،طراحی سایت همایش ،طراحی سایت رزرواسیون هتل، طراحی سایت فروشگاهی ،طراحی سایت شرکتی ،طراحی سایت نوبت دهی و جوابدهی بیمارستانی و پکیج طراحی سایت موسسات آموزشی  میباشد.

شما میتوانید با انتخاب هر یک از این پکیج ها کلیه خدمات و امکانات آن را مشاهده نمایید و بعد از آن جهت کسب راهنمایی و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map