طراحی سایت ارزن مخلوطی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت ارزن مخلوطی داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امتیاز کاربران ** وب سایت کالا نیست و پس از راه اندازی وب سایت نیاز شما به شرکت طراح وب سایت بیش از پیش احساس می شود و بنابراین شرکتی را انتخاب نمایید که در زمینه پشتیبانی وب سایت خدمات قابل قبولی را ارائه نماید.

مهمترین مشکل در زمینه طراحی سایت ارزان، نبود پشتیبانی قوی می باشد.

** کلیه قالب های وب سایت طراحی شده توسط سیماگر از پایه توسط این شرکت پیاده سازی می گردند و از قالب آماده استفاده نمی گردد.

حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس برای پیاده سازی وب سایت استفاده شود از قالب آماده استفاده نمی گردد و قالب وب سایت توسط تیم سیماگر تولید می گردد.

** دلایل عدم استفاده از قالب آماده توسط سیماگر بروز مشکلات بسیار در قالب های آماده، ایمنی وب سایت، سرعت پایین بالا آمدن سایت و مصرف بیش از حد منابع سرور نظیر رم، سی پی یو و پهنای باند، مشکلات در توسعه و به روز رسانی این نوع سایت ها می باشد.

ارزان ترین پلان طراحی سایت سیماگر، طراحی وب سایت با استفاده از قالب های تولید شده توسط سیماگر می باشد که هزینه راه اندازی وب سایت با استفاده از این قالب ها 500 هزار تومان شامل خرید قالب، بارگذاری قالب بر روی سرور، ایمن سازی و بهینه سازی سرعت، آموزش کنترل پانل و یک سال پشتیبانی می باشد.

تعرفه درج اطلاعات وب سایت و اختصاص هاستینگ به هزینه مورد نظر اضافه می گردد.

برای رویت لیست قالب های تولید شده برای فروش سیماگر، به صفحه قالب های تولید شده سیماگر مراجعه نمایید.

توضیحات سایر پلان های ارزان و حرفه ای طراحی سایت سیماگر در ادامه موجود است در صورتی که در جستجوی طراحی سایت ارزان و حرفه ای هستید مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید.

طراحی سایت شرکتی ارزان تخصص سیماگر می باشد که می توانید به دو روش خرید سایت آماده و طراحی وب سایت ارزان صاحب وب سایت شوید.

سیماگر یکی از شرکت هایی است که خدمات طراحی سایت ارزان در تهران را در کنار خدمات پشتیبانی خوب ارائه می نماید.

از ویژگی های سیماگر پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته می باشد که در مواقع ضروری می توانید از این سرویس سیماگر مشکل وب سایت خود را رفع نمایید.

با یک و نیم میلیون تومان صاحب یک وب سایت شرکتی به صورت ریسپانسیو و سازگار با موبایل به همراه یک سال پشتیبانی بشوید.

سیماگر در طراحی وب سایت ها با توجه به مشکلات موجود از قالب های آماده استفاده نمی نماید و قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید تا در آینده وب سایت دچار مشکلات ایمنی، به روز رسانی، سرعت و پشتیبانی نگردد.

سایت های طراحی شده توسط سیماگر همچنین دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته برای موارد ضروری می باشد.

جهت ثبت سفارش بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت سفارش طراحی سایت طراحی سایت شرکتی ارزان که قالب آن از پایه طراحی شده باشد تخصص سیماگر می باشد.

در حقیقت طراحی سایت ارزان و حرفه ای خدمتی است که کمتر شرکت ارائه کننده خدمات وب سایتی می تواند ارائه نماید که مجموعه سیماگر با توجه به تجربه بسیار خود در این زمینه می تواند خدمات خود را با کیفیت بالا و به همراه پشتیبانی کامل و سریع ارائه نماید.

شرکت هایی که طراحی سایت ارزان در تهران انجام می دهند معمولا وب سایت ها را با قالب آماده طراحی می نمایند و یا خدمات پشتیبانی خوبی ارائه نمی کنند.

استفاده از قالب آماده وب سایت به دلیل مشکلات آن نظیر غیر قالب توسعه بودن، ایمنی و سرعت پایین و عدم قابلیت ارتقاء به هیچ وجه توصیه نمی گردد و خرید سایت آماده می تواند باعث هدر رفتن پول و زمان شما گردد.

در مورد خدمات پشتیبانی نیز در صورتی که حتی شرکت طراح سایت وب سایت شما را با تعرفه 100 هزار تومان طراحی کرده باشد در صورتی که وب سایت مورد نظر را پشتیبانی ننماید نمی توانید از وب سایت خود استفاده لازم را نماید و بودجه و زمان صرف شده شما هدر خواهد رفت.

در حقیقت ساخت سایت با قیمت های بسیار پایین با توجه به مشکلاتی که ممکن است در آینده برای شما به وجود آورد، ممکن است شما را از ادامه روند راه اندازی سایت اینترنتی نا امید سازد.

اما می توانید طراحی سایت با قیمت مناسب اما با کیفیت انجام دهید تا بتوانید به تدریج و به مرور زمان حضور خود را در اینترنت بیشتر تقویت نمایید.

طراحی سایت با قیمت ارزان اما کیفیت بالا ممکن است اما نیاز به برنامه ریزی و تجربه کافی دارد و ارزان ارائه نمودن خدمات طراحی وب سایت بدون تجربه و برنامه ریزی ممکن نیست و برخی از شرکت بدون داشتن تجربه کافی در زمینه طراحی وب اقدام به انجام پروژه ها با قیمت پایین می نماید حال آنکه از آینده و نیاز به پشتیبانی سایت طراحی شده خبری ندارند و سایت طراحی شده را بدون پشتیبانی رها می نمایند.

در حقیقت المان تجربه یکی از مهترین مولفه هایی است که باعث می گردد یک شرکت طراحی سایت توان ارائه خدمات طراحی سایت با پایین ترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت را داشته باشد.

شرکت های طراحی وب با توجه به تجربه و سابقه کاری خود سرعت بیشتری در اجرای پروژه های بعدی خود پیدا می کنند و می توانند سایت های جدید را با استفاده از تجربه جدید خود سریعتر و با قیمت تمام شده کمتری پیاده سازی نمایند.

سیماگر با توجه به سابقه 15 ساله طراحی وب سایت خود از سال 1381 تا کنون و 3000 وب سایت طراحی شده خط مشی خود را بر ارائه خدمات طراحی وب سایت با بالاترین کیفیت و پایین قیمت ممکن قرار داده است.

سیماگر از آن جهت اعلام می نماید که ارائه خدمات ساخت سایت با قیمت ارزان بدون داشتن تجربه کافی ممکن نیست که دلایل خود را در بخش زیرین اعلام می نماید: با استفاده از قالب های آماده سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس و دروپال نیز می توان طراحی سایت نمود اما این سایت ها نیز می بایست توسط متخصص و برنامه نویس وب نصب، راه اندازی و استفاده گردند و در غیر این صورت و عدم استفاده درست و مناسب از این سیستم ها ممکن است وب سایت دچار مشکلات جبران ناپذیری گردد.

در بخش زیر به شما روش های پایین آوردن قیمت تمام شده طراحی سایت را اعلام می نمایم.

سیماگر 15 سال است که در زمینه برنامه نویس PHP فعالیت دارد و پروژه های معمولی طراحی وب سایت خود را معمولا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا ، وردپرس و دروپال پیاده سازی می نماید که استفاده از این سیستم های مدیریت محتوای رایگان قیمت تمام شده طراحی سایت را پایین می آورد.

مشکلی که معمولا برای استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا اعلام می نمایند آن است که این سیستم ها امنیت ضعیفی دارند که از نظر سیماگر به هیچ وجه به این صورت نمی باشد و تنها دلیل امنیت پایین این سیستم استفاده توسط افراد مبتدی می باشد.

به این صورت که در صورتی که این سیستم های مدیریت محتوای رایگان توسط افراد مبتدی مورد استفاده قرار بگیرند در صورتی که وب سایت به درستی امن سازی نگردد ممکن است در آینده دچار مشکلات امنیتی گردد حال آنکه این سیستم ها حتما می بایست توسط متخصص و برنامه نویس وب سایت نصب، راه اندازی و امن سازی گردند تا کارکرد درستی داشته باشند و ضمانت کارکرد آن تضمین شده باشد.

استفاده از قالب آماده وب سایت موردی است به پایین آوردن هزینه تمام شده وب سایت کمک می نماید که البته سیماگر انجام طراحی سایت به این روش را توصیه نمی نماید.

قالب آماده به قالب های رایگان موجود در اینترنت گفته می شود که معمولا به صورت رایگان در دسترسی می باشند و به راحتی می توانید توسط آن ها سایت خود را راه اندازی نمایید.

با توجه به استفاده گسترده از این قالب ها استفاده از این قالب ها ممکن است به برند شما لطمه وارد آورد زیرا وب سایت شما شبیه به نمونه های بسیاری می باشد.

حالت نزدیک به استفاده از قالب آماده خرید قالب از فروشگاه قالب وب می باشد که استفاده از این روش سرعت انجام پروژه طراحی وب را پایین می آورد و همچنین هزینه تمامی شده طراحی وب سایت به این روش به نسبت استفاده از گرافیست برای پیاده سازی قالب وب سایت پایین تر می باشد.

در روش خرید قالب که سیماگر به شما انجام این روش را توصیه می نماید شما می توانید با مراجعه به فروشگاه قالب سیماگر، قالب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نموده و سیماگر قالب مورد نظر شما را پیاده سازی نموده و برای شما پشتیبانی نماید.

از یک روش دیگر نیز می توانید هزینه تمام شده پیاده سازی وب سایت خود را پایین بیاورید که آن به این صورت می باشد که درج اطلاعات را خود بر عهده بگیرید.

درج اطلاعات را می توانید با توجه به آموزشی که در دفتر سیماگر به شما داده می شود خود بر عهده بگیرید که در این روش هزینه درج مطالب وب سایت از هزینه کلی کسر می گردد.

البته سیماگر به شما پیشنهاد می نماید که در وحله اول درج مطالب را به سیماگر واگذار نمایید تا مطالب را طراح سیماگر برای شما بارگذاری نماید تا ظاهر مطالب بارگذاری شده مناسب باشد و پس از درج اطلاعات اولیه توسط سیماگر کارفرما می تواند م سئو لیت تکمیل اطلاعات را بر عهده بگیرد.

شما در حال مطالعه این صفحه هستید احتمالا به این دلیل که در جستجوی طراحی سایت ارزان ولی با کیفیت هستید.

سیماگر مقرون به صرفه ترین پلان خود را خرید قالب از فروشگاه قالب و درج اطلاعات اولیه توسط سیماگر اعلام می نماید.

طراحی نسخه موبایلی وب سایت نیز چندین ماه است جزو فاکتورهای رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و سیماگر به شما پیشنهاد می نماید قابلیت ریسپانسیو بودن قالب را حتما در امکانات وب سایت خود داشته باشید.

سیماگر با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان در کنار تجربه 15 ساله و 3000 وب سایت طراحی شده خود وب سایت شما را با ارزان ترین قیمت ممکن پیاده سازی خواهد نمود.

همچنین سیماگر برای پایین آوردن قیمت طراحی سایت واحد بازاریابی خود را حذف نموده است و به این روش 50 درصد در هزینه های طراحی سایت خود صرفه جویی نموده است و بازاریابی خود را از طریق مشتریان راضی خود و همچنین سئو و بهینه سازی وب سایت های خود انجام می دهد.

همچنین سیماگر 50 درصد از سود عرف و معمول شرکت های طراحی وب سایت را از مشتریان خود دریافت می نماید و سود خود را در انجام تعداد بیشتری پروژه دریافت خواهد نمود که این روش نیز یک نوع بازاریابی می باشد و دلیل قیمت های پایین سیماگر به دلایل ذکر شده می باشد.

برخی از شرکت ها اقدام به پیاده سازی وب سایت با قیمت های بسیار پایین مثلا 50 هزار تومان می نمایند که معمولا این شرکت ها فقط وب سایت می فروشند و از پشتیبانی خبری نیست.

این وب سایت ها معمولا کیفیت کافی نداشته است و در آینده ممکن است دچار مشکلات بسیاری شوید و سیماگر به هیچ وجه این تجربه را به شما توصیه نمی نماید.

منطقی در نظر بگیرید در صورتی که شرکت بخواهد وب سایت شما را پشتیبانی نماید می بایست مبلغی بیش از 50 هزار تومان را برای یکسال پشتیبانی خود در نظر بگیرد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map