طراحی سایت استخدام در قبرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت استخدام در قبرس کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

      جمهوری قبرس کشوری است جزیره ای در شرق دریای مدیترانه که پایتخت اش نیکوزیا نام دارد و عضو اتحادیه ی اروپا نیز میباشد.

این کشور به دو بخش تقسیم میشود.

بخش شمالی قسمت ترک نشین و بخش جنوبی قسمت یونانی نشین اند، بنابراین هر دو زبان ترکی و یونانی زبان های رسمی محسوب میشوند، با این وجود همه ی مردم به زبان انگلیسی هم تسلط دارند.

جمهوری قبرس به شش استان تقسیم شده ‌است و جمعیت این کشور حدود 1 میلیون نفر است، واحد پول آن نیز یورو میباشد.

آب و هوای این جزیره شامل تابستان های گرم و خشک و زمستانهای معتدل است .

78% مردم قبرس پیرو دین مسیحیت و 20 درصد آنها پیرو دین اسلام هستند.

اقتصاد کشور قبرس از آغاز مبتنی بر نظام بازار آزاد بوده است.

صادرات عمده این کشور شامل: محصولات کشاورزی (گندم، جو، سیب زمینی و مرکبات) میوه‌های مختلف، تنباکو، محصولات صنعتی، انواع پوشاک، کفش و صنایع دستی بوده‌است.

واردات عمده نیز شامل: مواد خوراکی، دام زنده، نفت و فراورده‌های شیمیایی می‌باشد.

توریسم، منبع درآمد مهمی برای قبرس محسوب می‌شود.

میانگین درآمد سرانه ی سالیانه هر خانوار در این کشور حدود 30 هزار دلار است.

در سالهای اخیر این کشور دچار بحران اقتصادی شدیدی شد، این موضوع باعث افزایش بیکاری در این کشور شد و درصد آن را به 32% افزایش داد، بنابراین یافتن کار مناسب برای نیرو ی خارجی، میتواند چالش برانگیز باشد.

اما با این وجود، اگر علاوه بر زبان انگلیسی، کمی زبان ترکی و یونانی هم فرا بگیرید و در رشته هایی همچون مهندسی برق، سرمایه گذاری بین الملل، IT و ارتباطات، تحصیلات عالیه ی دانشگاهی، مهارت و سابقه ی کار داشته باشید میتوانید در این کشور کار پیدا کنید.

علاوه بر اینها صنعت توریسم نیز همیشه جای برای کارجویان خارجی دارد.

کارجویان باید قبل از ورود به این کشور و بعد از دریافت نامه ی موافقت استخدام برای ویزای کار اقدام کنند، البته بخش اعظمی از این کار توسط خود شرکت استخدام کننده انجام میشود.

با وجود همه ی اینها این کشور هم در برخی زمینه های علمی و فنی با کمبود نیروی ماهر روبرو است، از این رو به استخدام نیروهای خارجی روی آورده است.

  در قبرس برخي مشاغل کارآيي و کشش دارند و برخي مشاغل ديگر کم رونق هستند.

اگر بخواهم ليستي تهيه کنیم، ترجيح مي دهیم آنهايي که رونق دارند را بنويسیم.

فراموش نکنيد قبرس کشور کوچکي است و نبايد آنرا با کانادا و استراليا و آمريکا مقايسه نمود.

البته اين را هم بگويم که نکات مثبتي هم گاهي نسبت به اين کشورها دارد.

برای فردی که به طور قانوني اجازه اقامت در قبرس را داشته باشد، مجوز کسب و کار به صورت خودکار صادر مي شود.

يعني کسي که خانه اي مي خرد و يا با يک قبرسي ازواج مي کند.

مجوز کار استخدامی، شما با داشتن يک ملک در قبرس اجازه کار به صورت استخدامي در اين کشور را نخواهيد داشت.

وليکن چنانچه شما شرايط لازم به منظور کسب اقامت قبرس را دارا باشيد مي توانبد به کمک قوانين حاکم بر کشور قبرس در خصوص اقامت و اجازه کار، مجوز کار در قبرس را کسب نماييد.

ضمن اينکه در اين حالت شما نياز به آشنايي کامل به زبان انگليسي و ارايه و ترجمه مدارک تحصيلي و سوابق کاري موثق خواهيد داشت.

  گرفتن اقامت موقت و دائم در اروپا همانند ساير کشورها در سراسر جهان، تابع يک سري مقررات و ضوابط است که با رعايت آنها مي توان اقدام به اخذ اقامت نمود.

چنانچه فردي اقامت موقت اروپا را کسب نمايد، به شرط دارا بودن شرايط لازم مي تواند اين اقامت را تمديد نمايد و پس از سه سال موفق به کسب اقامت دائم قبرس گردد.

افرادي که اقامت دائم را از اين طريق کسب نمايند، مجاز هستند تا براي دريافت پاسپورت اروپايي خود اقدام نمايند که البته اين امر مستلزم طي شدن زماني حدود پنج سال پس از گرفتن اقامت دائم مي باشد.

مشاغل مالي، مشاغل توريستي، مشاغل کشاورزي و دامداري ، ساخت و ساز مسکن، تجارت از جمله فعالیت ها ی موثر و مفید در کشور قبرس می باشد.

قبرس با داشتن 6 میلیون مسافر توریست در سال که عمدتا از اروپا هستند، بهترین محل برای مشاغل توریستی است.

هتل داری، رستوران، مراکز تفریحی، اجاره خانه و ماشین و غیره، آژانس مسافرتی، ورزشهای دریایی، فروشگاه های توریستی، صرافی های بین المللی و بسیاری مشاغل دیگر که در ارتباط با توریسم و گردشگری باشند.

قبرس با داشتن بزرگترین بندر ترانزیت کالا در مدیترانه یعنی لیماسول، محل مناسبی برای شرکت های تجارتی و صادرات و واردات است.

کشاورزی و دامپروری در زمینه هایی مانند جو، زیتون، سیب زمینی و مرغ و خوک و گوساله در کشور قبرس حمایت می شوند و رونق خوبی دارند.

مشاغل خدمات مالی یکی از بهترین و پر کشش ترین کارهادر قبرس می باشد.

مشاغلی مانند حسابداری و موسسات حسابداری، حقوق تجارت و موسسات مالی از جمله فعالیت های این کشور به حساب می آیند، ساخت و ساز املاک و پروژه های ساختمانی نیز رونق خوبی در قبرس دارند.

  Construction Electrical Engineering Mechanical Transport Engineering Chemical Engineering Civil Engineering Health care Doctors Accounting and finance Mining Agriculture ICT professionals Nurses University and higher education teachers Administrative secretaries Business services agents   جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره، با مشاورین مجرب ما تماس بگیرید.

021-88810081-4   اقتصاد قبرس اقتصاد در جمهوری قبرس با جمعیتی حدود 800 هزار نفر مبتنی بر اقتصاد بازار است که بخش اعظم آن مربوط به خدمات بوده به گونه‌ای که نزدیک به چهار پنجم از تولید ناخالص داخلی را پوشش می‌دهد.

صادرات عمدهٔ قبرس شامل: محصولات کشاورزی ، گندم، جو، سیب زمینی و مرکبات، تنباکو، محصولات صنعتی، پوشاک، کفش و صنایع دستی بوده‌است.

واردات عمده نیز شامل: مواد خوراکی، دام زنده، نفت و فراورده‌های شیمیایی می‌باشد.

گردشگری، خدمات مالی و املاک و مستغلات مهمترین بخش اقتصاد قبرس را تشکیل می‌دهند.

قبرس شاید کوچکترین اقتصاد اتحادیه اروپا باشد، اما اقتصاد بازار آزاد آن توانسته با وجود چالش‌های بین‌المللی، چشم‌اندازی مثبت از خود نشان دهد.

بخش ارزشمند خدمات، شامل گردشگری، خدمات مالی و مستغلات، کمتر از 73 درصد از درآمد ملی این جزیره را تشکیل می‌دهند.

قبرس از نظر استراتژیکی در مسیر سه قاره قرار گرفته، و اکنون خود را به دروازه تجاری بین اروپا، آسیا، خاور میانه و آفریقا ارتقا داده است، و سود دهی آن نشئت گرفته از جمعیت تحصیل‌کرده و مسلط به زبان انگلیسی، و عضویت آن در اتحادیه اروپا و زیر ساخت‌های مخابرات و تکنولوژی می‌باشد که سرمایه‌ها وتجار بین‌المللی را به خود جلب کرده، خصوصاً در بخش خدمات از قبیل بانکداری، بیمه، تبادلات بازرگانی خارجی، مشاوره، آموزش و پژوهش، مستغلات، تندرستی، خدمات مدیریت دریایی، گردشگری و ثبت شرکتها را شامل میشود.

  درباره قبرس جمهوری قِبرِس کشوری جزیره‌ای است، در شرق دریای مدیترانه که پایتخت آن نیکوزیا است.

این کشور به دو بخش قبرس شمالی و بخش یونانی‌نشین تقسیم می‌شود که در آن هردو زبان ترکی و یونانی رسمی هستند.

یونانی‌ها ارتودوکس و ترک‌های قبرس مسلمان هستند.

جزیره قبرس بعد از جزیره ساردنی و سیسیل سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه‌است و جمهوری قبرس از اعضای اتحادیه اروپا می‌باشد.

جمعیت کل جزیره یک میلیون و صد هزار نفر است .

77 درصد مردم این جزیره یونانی و ۱۸ درصد نیز از ترکان قبرس هستند.

قبرس در سال ۱۹۶۰ استقلال خود را از بریتانیا کسب کرد و حکومت مستقل قبرس بر پایه مشارکت جوامع ترک و یونانی در اداره امور این جزیره اعلام موجودیت کرد و بریتانیا، یونان و ترکیه حق حاکمیت دولت قبرس را تضمین کردند.

جمهوری قبرس به شش استان تقسیم شده‌است.

نام این استان‌ها فاماگوستا، کایرنیا، لارناکا، لیماسول، نیکوزیا، و پافوس است.

قسمت شمالی قبرس فرهنگی برگرفته از ترکیه و بخش جنوبی آن برگرفته از یونان دارد.

قبرس دارای تابستان‌های گرم و خشک و زمستانهای معتدل است.

حدود ۱۲٪ زمین‌های آن زیر کشت بوده و در آن مرکبات، سیب زمینی، گندم، زیتون و جو به عمل می‌آید.

پرورش گوسفند، بز و خوک نیز رایج است.

صنایع قبرس چندان پیشرفته نیست و شامل صنایع دستی و محلی می‌باشد.

توریسم، منبع درآمد مهمی برای قبرس محسوب می‌شود.

F.

nmt در تاریخ ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ گفته: سلام، 46 سال سن دارم، کارشناسی پرستاری دارم با 23 سال سابقه کاری، فرزندم در دانشگاه EMU قبرس شمالی مشغول تحصیل هست، آیا در صورت خرید ملک و اخذ اقامت موقت امکان پیدا کردن شغل برای خودم هست؟ حتی اگر کار پایین تر از نرسینگ باشه، مثل مراقبت از سالمند یا کودک یا ناتوانان MESI در تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ گفته: ۳۲ سالمه فوق لیسانس عمران سازه های هیدرولیکی.

با ۹ سال سابقه اجرایی.

جویای کار هستم.

راهنمایی میفرمایید؟ تعداد زیادی از دانشگاههای آمریکا TOEFL را به IELTS ترجیح می دهند و اکثریت قریب به اتفاق دانشگاههای سطح بالای آمریکا نمره IELTS را قبول نمی کنند.

قطعا براي بورس گرفتن فرد بايست در رشته تحصيلي خود و نمرا ت پاس شده بسيار قوي وعلمي باشد ومعمولا بورس در مقاطع فوق ليسانس و دكترا بيشتر مي باشد ویزای (EB1-A) یکی از دسته های گروه الویت اول مهاجرتی از طریقه اشتغال می باشد که برای خارجیانی مفید می باشد که توانسته اند به مقام بسیار بالایی در زمینه تخصصی خود رسیده باشند.

خیلی ها نمی دانند اروپا بروند یا امریکا و یا حتی آسیا.

همه چیز، به هدف اول شما بر می‌شود.

به رشته و دانشگاه مد نظر شما بر می گردد و این که در هر قاره، با چه مسائلی رو به رو هستید.

شاید برای شما خنده دار به نظر برسد که برخی که آمریکا را برای تحصیل انتخاب نمی کنند، این آزمون برای کسانی می باشد که متقاضی تحصیل در رشته پزشکی در کشور امریکا و کانادا می باشد بطوریکه این افراد بایستی ابتدا آزمون MCAT را با موفقیت پشت سر گذارند.

- سفارت اتریش در تهران -اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج از کشور -وزارت امورخارجه -سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی -سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا -سامانه تایید مدارک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری    

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map