طراحی سایت استپر موتور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت استپر موتور کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امروزه، برد آردوینو یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین بردها به حساب می آید که یکی از دلایل آن، سادگی ارتباط این برد با انواع ماژول ها و تجهیزات دیگر می باشد؛ موتورهای پله ای (Step Motors) نیز در صنعت کاربرد فراوانی دارند به عنوان مثال، هد پرینترهای موجود مجهز به این نوع موتور می باشند که باعث می شود کاغذ را به آرامی داخل پرینتر حرکت داده و تصویر مورد نظر را بر روی کاغذ چاپ کند، یکی دیگر از موارد استفاده موتورهای پله ای، در رباتیک هستند که به عنوان دست ربات می تواند مورد استفاده قرار گیرد، با توجه به اینکه حرکت موتورهای پله ای بسیار دقیق بوده و در هر مرحله به اندازه ثابتی جا به جا می گردد، در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرند.

کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر – نرم افزار مهندس مجتبی شادریان کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر هستند.

ایشان به صورت حرفه ای به مدت هشت سال مشغول برنامه نویسی تحت ویندوز بوده اند و پروژه های تخصصی را برای سازمان ها و ارگان های مختلف طراحی و عملیاتی نموده اند.

ایشان مدرس زبان های برنامه نویسی تحت ویندوز، دوره های امنیت و شبکه، اندروید، میکروکنترلرهای مختلف و انواع برد های صنعتی نظیر برد آردینو و برد رزبری پای، هستند.

امروزه، برد آردوینو یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین بردها به حساب می آید که یکی از دلایل آن، سادگی ارتباط این برد با انواع ماژول ها و تجهیزات دیگر می باشد؛ موتورهای پله ای (Step Motors) نیز در صنعت کاربرد فراوانی دارند به عنوان مثال، هد پرینترهای موجود مجهز به این نوع موتور می باشند که باعث می شود کاغذ را به آرامی داخل پرینتر حرکت داده و تصویر مورد نظر را بر روی کاغذ چاپ کند، یکی دیگر از موارد استفاده موتور های پله ای، در رباتیک هستند که به عنوان دست ربات می تواند مورد استفاده قرار گیرد، با توجه به اینکه حرکت موتورهای پله ای بسیار دقیق بوده و در هر مرحله به اندازه ثابتی جا به جا می گردد، در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرند.

در این مجموعه آموزشی به صورت کامل و پروژه محور، راه اندازی و کنترل موتور پله ای توسط سیستم عامل اندروید و سی شارپ آموزش داده می شود.

  در درس اول مجموعه آموزشی، نکاتی در خصوص موتورهای پله ای بیان گردیده است، انواع مختلف آن از لحاظ تعداد سیم های به کار رفته بررسی و مقایسه شده اند و در نهایت با استفاده از کامپایلر آردوینو، نحوه راه اندازی و کنترل استپر موتور آموزش داده شده است.

لازم به توضیح است تمام مدارات به کار رفته در پروژه، به صورت کامل توسط شبیه ساز پروتئوس و فریتزینگ شبیه سازی شده اند.

در درس دوم مجموعه آموزشی، کنترل استپ موتور با استفاده از سیستم عامل اندروید توسط کامپایلر بیسیک فور اندروید آموزش داده شده است، که می توان تعداد گام های حرکتی استپ موتور و جهت چرخش موتور را کنترل کرد، لازم به توضیح است نکات دیگری در خصوص کنترل موتور پله ای توسط اندروید بیان گردیده است.

در این درس برای ارتباط سیستم عامل اندروید با برد آردوینو از ماژول بلوتوث HC-05 استفاده شده است و به صورت بیسیم داده های کنترلی از سمت اندروید به استپ موتور ارسال می شوند.

در درس سوم از مجموعه آموزشی با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ، استپ موتور را کنترل خواهیم کرد که ابتدا فرم مربوطه را طراحی خواهیم نمود و سپس با استفاده از برنامه نویسی کنترل و مدیریت استپ موتور را آموزش خواهیم داد.

لازم به توضیح است از پروتکل ارتباط سریال برای ارسال اطلاعات از سمت سی شارپ به برد آردوینو و موتور پله ای استفاده خواهیم کرد.

    توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید (دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۱۸ مگابایت -- (کلیک کنید +)) توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید (دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۳۰ مگابایت -- (کلیک کنید +)) از نظر من محتوای این آموزش در حد دکترا و ارشد هست واقعا فوق العاده اس.

پیشنهاد می کنم که نصب نرم افزار رو هم بذارید.

سازمان علمی و آموزشی «فرادرس» (FaraDars) از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۱۳۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب فراتر از ۲۰۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود.

مشاهده بیشتر فرادرس با پایبندی به شعار «دانش در دسترس همه، همیشه و همه جا» با همکاری بیش از ۱۳۰۰ مدرس برجسته در زمینه‌های علمی گوناگون از از جمله آمار و داده‌کاوی، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، طراحی و گرافیک کامپیوتری، آموزش‌های دانشگاهی و تخصصی، آموزش نرم‌افزارهای گوناگون، دروس رسمی دبیرستان و پیش دانشگاهی، آموزش‌های دانش‌آموزی و نوجوانان، آموزش زبان‌های خارجی، مهندسی برق، الکترونیک و رباتیک، مهندسی کنترل، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی معماری و مهندسی عمران توانسته بستری را فراهم کند تا افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های با کیفیت، به روز و مهارت‌محور همواره به یادگیری بپردازند.

شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند.

بستن © فرادرس ۱۳۸۷-۱۳۹۹.

تمامی حقوق محفوظ است.

ساخته شده با ❤️ در ایران

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map