طراحی سایت استیپا بارباتااستئوسپرموم الوان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت استیپا بارباتااستئوسپرموم الوان کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با نوین سایت ساز در کمتر از 5 دقیقه یک سایت حرفه ای با 14 روز تست رایگان بسازید و پس از 14 روز در صورت رضایت مبلغ تمدید سایت را بپردازید.

ما تمامی خدمات تبلیغات اینترنتی مجموعه خودمان , از جمله سایت سه زبانه , تبلیغات اینترنتی , سئو و جذب مشتری را به تیم نوین سایت ساز واگذار کرده ایم .

لازم می دانم از تیم نوین سایت ساز برای ارائه تمامی خدمات ارائه شده برای مجموعه فرآوری سنگ الوان و الوان نما تشکر نمایم نوین سایت ساز یک سامانه بسیار مفید و کاربردی برای ساخت سایت می باشد که خدمات بسیار ارزنده ای برای صنف سنگ و طراحی وب سایت سنگبران با هزینه و پشتیبانی بسیار عالی ارائه داده است از جانبعالی و تیم پشتیبانی نوین سایت ساز تشکر و قدردانی مینمایم.

من مدتی است که با نوین سایت سازکارمیکنم سایتی که ساخته شده بسیار کاربردی است و از آن مهم ترمدیریت قوی آن است که نظرات من راعالی درسایت و به طورحرفه ای وکارشناسی انجام دادند وتوصیه های عالی به من داشتند و بدین وسیله ازپشتیبانی ،مدیریت و کارکنان نوین سایت ساز قدردانی می کنم .

انشاالله شاد و پر روزی باشید.

با توجه به تجربه چند ساله بنده در زمینه دیجیتال مارکتینگ و کار کردن با انواع سایت ها باید بگویم سامانه نوین سایت ساز  بیشتر امکاناتی که بنده برای دیجیتال مارکتینگ مثل سئو عالی , سایت چند زبانه , اپلیکیشن موبایل و .

.

.

نیاز داشتم  با کمترین قیمت برای بنده فراهم کرده است.

تمامی مراحل ساخت و راه اندازی سایت شما از لحظه ثبت نام تا لحظه تحویل سایت توسط نرم افزار اختصاصی انجام می شود و با توجه به حذف نیروی انسانی در آماده سازی سایت و در نتیجه کاهش هزینه های طراحی و آماده سازی ، قیمت نهایی فوق العاده پایین می باشد .

که نوین سایت ساز را یک سایت ساز ارزان قرار داده است.

همچنین سایت های ارائه شده کاملا رایگان ارائه می شود و فقط هزینه سالیانه برای ثبت یک دامنه ir برای سایت شما , فضای ذخیره سازی و پشتیبانی نوین سایت ساز از وب سایت شما را پرداخت خواهید کرد.

بله.

در هنگام ساخت سایت قالب پیش فرض برای سایت شما انتخاب می شود که پس از ورود به پنل مدیریت می تواند به صورت کامل رایگان قالب سایت خود را متناسب با سلیقه و کسب و کار خود انتخاب نمایید.

همچنین تیم طراحی قالب تمام تلاش خود را برای اضافه کردن قالب های جدید و زیبا به قالب های موجود به کار خواهد گرفت.

بله .

پس از ساخت سایت توسط شما و تمدید سایت از طریق پنل مدیریت سایت , با شما تماس خواهد گرفت و یک دامنه دات آی ار رایگان و یا هر دامنه با پسوند های دیگر برای شما ثبت و بر رویه سایت شما تنظیم خواهد کرد.

دقت نمایید که هزینه دامنه دات کام بیشتر از دات آی ار بوده و در صورت انتخاب دامنه دات کام هزینه اضافی دامنه را باید پرداخت نمایید.

سئوی سایت های ساخته شده بر رویه نوین سایت ساز بسیار خوب بوده و به صورت اتوماتیک بر رویه سایت شما اعمال خواهد شد.

شما همچنین می توانید از طریق پنل مدیریت تنظیمات سئو سایت خود را اعمال نمایید.

از نمونه سایت های ساخته شده با نوین سایت ساز که سئوی آن توسط تیم سئو انجام شده است می توان به سایت www.

sangforoush.

com اشاره کرد.

این سایت برای بیشتر کلمات تخصصی سنگ مثل سنگ فروشی , سنگ تراورتن , سنگ مرمریت و غیره در رتبه اول گوگل قرار دارد.

در صورت داشتن هر گونه سوال شما می توانید از طریق پنل مدیریت سایت و از بخش تیکت ها سوال خود را مطرح نمایید و یا با شماره مدیر پشتیبان 0913-044-0913 تماس بگیرید.

همچنین تمام موارد پشتیبانی سایت شما توسط تیم نوین سایت ساز انجام خواهد شد و شما هیچ نگرانی در مورد مدیریت فنی سایت های خود نخواهید داشت.

سامانه نوین سایت ساز یک سایت ساز فارسی(sitesaz online) و حرفه ای می باشد .

این سامانه با دارا بود انعطاف بالا امکان راه اندازی انواع سایت های شرکتی , سازمانی , فروشگاهی , شخصی و .

.

.

را در کمتر از چند دقیقه امکان پذیر کرده است.

قالب های متنوع , پنل کاربری آسان , امکان راه اندازی سایت چند زبانه , امکان اتصال درگاه های آنلاین پرداخت , سئو عالی و 10 ها موارد دیگر از مزیت های سایت های ساخته شده با سامانه نوین سایت ساز می باشد.

یکی از مزیت های بارز سامانه, داشتن نرم افزاراپ ساز می باشد که امکان ارائه اپلیکیشن آنلاین و متصل به سایت شما را در کمتر از چند دقیقه فراهم میکند.

فروشگاه ساز آنلاین سامانه و نرم افزاری است که به صورت آنلاین و در کمتر از چند دقیقه امکان ساخت یک فروشگاه اینترنتی چند زبانه را برای شما فراهم میکند.

با استفاده از فروشگاه ساز نوین می توانید یک شعبه 24 ساعته شبانه روزی اینترنتی برای خودتان ایجاد کنید و کالاهای فیزیکی و دانلودی خود را در معرض دید مشتریان خود قرار دهید.

 با ساخت یک فروشگاه اینترنتی تمامی امکاناتی که برای فروش محصولات و خدمات خود نیاز دارید در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

یکی از امکانات ویژه فروشگاه ساز داشتن اپلیکیشن فروشگاه اختصاصی و متصل به سایت می باشد که علاوه برا فروش محصولات و خدمات از طریق سایت می توانید محصولات و خدمات خود را از طریق اپلیکیشن موبایل نیز به فروش برسانید.

از امکانات سایت فروشگاهی ساخته شده می توان به خرید آسان , سبد خرید حرفه ای , امکان فروش محصول به صورت تحویل در محل , کارت به کارت و پرداخت آنلاین اشاره کرد.

نوین سایت ساز یک سامانه تحت وب آنلاین هست که کاربر میتونه در کمتر از 5 دقیقه یک سایت چند زبانه با امکانات زیاد بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و فقط با پر کردن یک فرم بسازه.

راه اندازی سریع وب سایت در کمتر از چند دقیقه از مزیت های بارز نوین سایت ساز می باشد.

صفحه در حال بارگذاری می باشد لطفا منتظر بمانید.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map