طراحی سایت امانت فروشي اشياي قديمي و عتيقه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت امانت فروشي اشياي قديمي و عتيقه کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سمساری اهواز 30 متری   در سال‌های گذشته نگاه آدمها به وسایل قدیمی عوض شده، اگر تا پیش از این نمی‌دانستید با وسایل قدیمی چه کنی دو یا آن را به سمسار می‌سپردید، یا بر حسب عادت در انباری خانه نگه می‌داشتید یا خدای نکرده راهی سطل زباله می‌کردید، حالا می‌‌شود خیلی از این وسایل را تغییر کاربری داد و از آنها استفاده‌ای دیگر کرد یا با آنها خانه را به شیوه‌ای منحصر به فرد آراست.

در صفحه‌ی “مربوط به خانه” سایت دیوار می‎توان وسایل قدیمی را خرید و فروش کرد و آگهی هر وسیله‌ای را در زیردسته مربوط به خود قرار داد یا جست‌وجو کرد.

اما برای خرید و فروش وسایل قدیمی و عیتقه‌جات خوب است نکاتی را رعایت کنیم.

اگر دنبال وسیله‌ای قدیمی در دیوار هستید، کافی است در بخش جست‌وجو عبارت قدیمی را کنار وسیله مورد نظر بنویسید، مثلا سماور قدیمی یا بشقاب قدیمی.

برای آگهی کردن این وسایل هم خوب است کلمه قدیمی و عتیقه را در عنوان و توضیحات آگهی خود بگنجانید و درباره میزان قدمت کالای خود توضیح دهید.

  در تعریف خیلی از کشورها وسایلی را که ۱۰۰ سال یا بیشتر عمر دارند آنتیک یا عتیقه می‌دانند.

این تعریف البته در هر کشوری ممکن است متغیر باشد.

  اگر عتیقه بودن وسیله‌ای برای شما اهمیت فراوان دارد، حتما وقت دیدن وسیله مورد نظر با خود کارشناسی ببرید تا از اصیل بودن جنس مطمئن شوید اما توصیه ما این است که چنانچه کلکسیون‌دار و در کار خرید و فروش عتیقه‌جات هستید سراغ عتیقه بروید و اگر برای دکوراسیون خانه یا کاربردی متفاوت دنبال وسایل قدیمی می‌گردید به همان قدیمی بودن و از رده‌ی تولید خارج بودنش اکتفا کنید.

  باید به موانع قانونی خرید و فروش عتیقه توجه داشته باشید.

طبق قانون خرید و فروش اشیای بسیار قدیمی که میراث ملی محسوب می‌شوند جرم است و انتقال آنها قاچاق محسوب می‌شود.

طبق ماده ۵۶۱ قانون مجازات اسلامی مرتکب علاوه‌بر استرداد اموال به حبس از یک سال تا سه سال و پرداخت جریمه معادل دو برابر قیمت اموال موضوع قاچاق محکوم می‌شود.

  در مورد وسایل قدیمی کشورهای دیگر مثلا سماور روسی، سعی کنید از قبل مشخصات و ویژگی‌های محصول را از طریق جست‌وجو در اینترنت بیابید تا سماور معمولی تولید داخل را جای سماور روسی به شما نفروشند.

مثلا سماور روسی معمولا گرد‌تر از سماور ایرانی است  و تفاوت‌های ظاهری فراوانی با آن دارد.

در سایت دیوار مدل معمولی و دم دستی سماور روسی را ۲۵۰ هزار تومان و مدل قدیمی‌تر و عتیقه را تا ۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند.

  از صندوقچه‌های قدیمی می‌توان به عنوان میز با کاربری‌های مختلف استفاده کرد، یا می‌شود تشکچه‌هایی روی صندوچه‌ها قرار داد که حکم نشیمن را پیدا کنند.

از فرش‌ها و گلیم‌های کهنه هم می‌توان در کاربردهای متنوع استفاده کرد.

  دیوارکوبی بشقاب در چندسال گذشته محبوب شده است، می‌توان از بشقاب‌های قدیمی برای تزئین خانه استفاده کرد، تنگ‌ها و قوری‌ها را به گلدان تبدیل کرد و با ماهی‌تابه و قابلمه آشپزخانه‌ای زیبا ساخت.

یا سینی قدیمی پر نقش و نگار را به کمک نجار تبدیل به میزی پرارزش کرد.

  قبل از قیمت‌گذاری وسیله، نمونه‌هایی از آن را در دیوار جست و جو کرده و قیمت‌ها را از نظر بگذرانید و درمورد پیشنهاد قیمت معقول با چند آدم مطلع مشورت کنید.

با قیمت‌گذاری غیرمنصفانه اشیای قدیمی شانس پیدا کردن خریدار خوب را از دست خواهید داد.

  اگر دنبال سکه و تمبر قدیمی هستید باید با روش‌های حرفه‌ای از اصل بودن آنها مطلع شوید.

یک شیوه خوب و آسان برای تشخیص سکه اصل از تقلبی، دیدن سکه‌های اصل و مقایسه آن با سکه تقلبی است.

با دقیق شدن در جزئیات سکه اصل و مقایسه آن با سکه تقلبی به تفاوت‌های آن پی خواهید برد.

  طبق آمارها ۹۵ درصد اشیای عتیقه موجود در بازار تقلبی است.

بنابراین در مورد وسیله قدیمی جمله‌ اصل بر برائت است را باید فراموش کرد و از واقعی بودن جنس پیشنهادی مطمئن شد.

برای هر وسیله روش‌های متفاوتی وجود دارد تا شما را نسبت به اصل بودن آن مطمئن کند، اما باید بدانید کلاهبرداران تمام تلاش خود را می‌کنند که با استفاده از معجون‌هایی که به وسیله می‌مالند یا روش‌های دیگر ظاهر جنس را قدیمی جلوه دهند.

  هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

© 2020 خوزستان خبر.

تمامی حقوق محفوظ است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map