طراحی سایت املاک در خاک سفید در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت املاک در خاک سفید در تهران در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مفتخر به کسب درجه واحد صنفی با رتبه ممتاز از اتحادیه مشاورین املاک تهران عضو برتر آژانس های املاک هولدینگ بزرگ دلتا در منطقه تهرانپارس خرید فروش رهن و اجاره املاک خود در تهرانپارس را به املاک آراز بسپارید آژانس منتخب و برتر از سوی سامانه بزرگ کیلید در تهرانپارس غربی فلکه دوم تهرانپارس - خیابان جشنواره نرسیده به چهارراه سیدالشهدا پلاک 129 واحد ششم 09121716172 info[@]amlakearaz.

com معرفی املاک آراز تهرانپارس در ادامه معرفی املاک آراز تهرانپارس و نوع ارائه خدمات بشرح ذیل به اهالی محترم منطقه تهرانپارس ۱ – مشاوره تخصصی در زمینه سرمایه گذاری ملکی در منطقه تهرانپارس تهران ۲ – فروش و خرید آپارتمان نوساز و کلنگی ، سند دار ، با وام و بدون وام ۳ – پیش فروش آپارتمان های شخصی ساز ، برج ها و مجتمع های مسکونی ۴ – فروش سهام و امتیاز تعاونی های مسکن در تهرانپارس و منطقه 4 تهران ۵ – خرید و فروش زمین در متراژ و کاربری های مختلف و مشارکت در ساخت پروژه ها ۶ – رهن و اجاره آپارتمان مسکونی ، مغازه و واحد اداری در بهترین مجتمع های تجاری   گروه مشاورین املاک آراز تهرانپارس با پروانه کسب ممتاز از سوی اتحادیه مشاوران املاک تهران خدمات فوق توسط بهترین تیم مشاوره و با مدیریت مدیران با اشراف کامل به املاک تهرانپارس تهران انجام می شود.

مشاور املاک آراز تهرانپارس در کنار شماست تماس با .

.

.

محله محبوب شرق تهران معرفی محله تهرانپارس محله محبوب شرق تهران منطقه تهرانپارس محله ای بزرگ و شناخته شده در شرق تهران می باشد که قدمت سکونت در این منطقه بسیار طولانی می باشد.

در ساخت و ساز این منطقه از پیشین از .

.

.

شهرک امید تهرانپارس مشخصات شهرک امید تهرانپارس در شمال شرقی شهر تهران در مجاورت پارک جنگلی لویزان و بوستان یاس با ۱۹۴۶ واحد مسکونی در قالب ۱۸ برج و ۵۴ خانهٔ ویلایی ساخته شده است.

رعایت اصول ساخت مسکن ، مقاوم‌سازی ، .

.

.

مرکز تجاری اداری پارسیان یکی از مراکز خرید تهرانپارس ، ساختمان تجاری و اداری پارسیان می باشد که واقع در چهارراه اشراق ( فلکه دوم تهرانپارس ) می باشد.

مرکز تجاری اداری پارسیان این ساختمان دارای 10 طبقه آپارتمان اداری و مغازه های .

.

.

املاک آراز تهرانپارس بهترین انتخاب همه ما روزهای بسیاری درگیر موضوع رهن و اجاره آپارتمان شده ایم .

و با سختی های این دوران آشنا هستیم .

عدم وجود  وقت کافی به دلیل شاغل بودن از بزرگترین مشکلات .

.

.

نکات مهم در اجاره مسکن اهم موضوعات و نکات مهم در اجاره مسکن هنگام بازدید از محل مورد اجاره ۱ .

بعد از قیمت مورد اجاره اولین و مهم‌ترین نکته برای انتخاب محل اجاره مسکن ، نبودن .

.

.

تهرانپارس شرقی و غربی شمال شرق تهران و در محدوده منطقه ۴ شهرداری پایتخت ایران کوی بزرگی به اسم تهرانپارس واقع شده است.

این محله که آن را باید از قدیمی ترین محلات تهران بدانیم به علت .

.

.

آرشیو معرفی املاک آراز تهرانپارس ۱ – مشاوره تخصصی در زمینه سرمایه گذاری ملکی در منطقه تهرانپارس تهران ۲ – فروش و خرید آپارتمان نوساز و کلنگی ، سند دار ، با وام و بدون وام ۳ – پیش فروش آپارتمان های شخصی ساز ، برج ها و مجتمع های مسکونی ۴ – فروش سهام و امتیاز تعاونی های مسکن در تهرانپارس و منطقه ۴ تهران ۵ – خرید و فروش زمین در متراژ و کاربری های مختلف و مشارکت در ساخت پروژه ها ۶ – رهن و اجاره آپارتمان مسکونی ، مغازه و واحد اداری در بهترین مجتمع های تجاری   خدمات فوق توسط بهترین تیم مشاوره و با مدیریت مدیران با اشراف کامل به املاک تهرانپارس تهران انجام می شود.

مشاور املاک آراز تهرانپارس در کنار شماست تماس با ما ۷۷۸۷۵۶۵۶ ۷۷۸۶۳۳۴۴   تهرانپارس نام کوی بزرگی است که در شمال شرق شهر تهران، پایتخت ایران و در محدوده منطقه ۴ شهرداری تهران و نیز منطقه شهرداری تهران واقع شده‌ است.

این محله به لحاظ آب و هوا به دلیل نزدیکی به سرخه‌حصار ، پارک ملی خجیر و جنگل‌های لویزان ، دارای آب و هوای مطبوعی می‌باشد.

طبق تقسیم‌بندی انجام شده توسط شهرداری تهران، این محله خود شامل دو قسمت تهرانپارس شرقی و تهرانپارس غربی است.

تهرانپارس غربی از غرب به بزرگ‌راه شهید باقری ، از شرق به بلوار شاهد ( پروین )، از جنوب به خیابان دماوند و از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین محدود می‌شود.

تهران‌پارس شرقی از شرق به خیابان‌های شهید سلطانی ( ۱۳۷ ) و بخشی از خیابان شهید شفیعی مکرم ( ۱۳۵ )، از غرب به بلوار شاهد ( پروین )، از جنوب به خیابان طالقانی و از شمال به بزرگ‌راه شهید زین الدین ( امتداد بزرگراه شهید همت ) محدود می‌شود.

همسایه این محله از شرق، محلات گلشن و جوادیه هستند که به خاک سفید معروف هستند.

محلهٔ تهرانپارس غربی از محلهٔ شرقی آن مدرن‌تر و دارای خانه‌های گران‌تری است.

بزرگراه‌هایی از قبیل رسالت ، زین الدین ، باقری از این منطقه عبور می‌کنند.

از لحاظ مرزبندی با محلات اطراف ، تهرانپارس از شمال با محلات کوهسار و مجید آباد ، از غرب با محلات اوقاف و نارمک و دردشت و علم و صنعت ، از جنوب با محله آشتیانی و از شرق با محلات گلشن و جوادیه در ارتباط است.

البته به صورت عرفی و نزد عموم ، محلات کوهسار و مجید آباد بخشی از تهران‌پارس شناخته می‌شوند.

تهرانپارس دارای ۶۰ کوچه بلند و افقی می‌باشد که از شماره ۱۰۲ در بالای خیابان دماوند تا ۲۴۴ در بالای بزرگراه زین الدین به صورت شماره‌های زوج طبقه‌بندی شده‌ است.

همچنین تهرانپارس دارای ۱۱ خیابان عمودی بوده که به صورت فرد از خیابان ۱۰۳ تا ۱۳۷ نامگذاری شده‌اند.

فرعی‌های کادوس ، عادل ، زرین ، رشید ، رستم ، گیو و پارسیان ، بخشی از این خیابان‌های عمودی هستند که همچنان با نام قدیم خود شناخته می‌شوند.

بلوار اصلی تهرانپارس ، یک خیابان شمالی – جنوبی است که از فلکه چهارم در زیر بزرگراه زین الدین در شمال آغاز شده و تا سه راه  تهرانپارس در تقاطع خیابان دماوند منتهی می‌شود و به نام تیرانداز آرش ( پدر هرمز آرش ) نامیده می‌شود.

پس از تغییر نام‌های پی در پی ، این خیابان از تیرانداز به حجر بن عدی و در حال حاضر به نام آیت الله خوشوقت نامیده می‌شود؛ هر چند که در مکالمات روزمره، همچنان با نام قدیم خود خوانده می‌شود.

  این محله دارای ۴ فلکه بود که در امتداد خیابان تیرانداز قرار داشتند.

اخیراً فلکهٔ اول تهرانپارس به فلکه قمر بنى هاشم تغییر نام یافت.

همچنین با اصلاح هندسی و حذف میدان ، فلکه دوم تهران‌پارس در حال حاضر چهارراه اشراق نامیده می‌شود.

فلکه سوم تهران‌پارس نیز با مصوبه شورای شهر تهران، فلکه سجاديه نامیده می‌شود.

فلکه چهارم تهرانپارس نیز پس از احداث بزرگ‌راه شهید زین‌الدین ، حذف شده‌است.

هم‌چنین بزرگراه رسالت در میان فلکه اول و دوم از خیابان تیرانداز عبور می‌کند که این تقاطع را چهارراه تیرانداز می‌نامند.

خیابان مهم و اصلی دیگر، بلوار پروین ( شاهد ) است که از بزرگ‌راه زین‌الدین در شمال آغاز شده و پس از رسیدن به میدان پروین ( تقاطع بلوار پروین و خیابان ۱۹۶ شرقی ) ، چهارراه سید الشهداء ( تقاطع بلوار پروین و خیابان جشنواره ) و داشتن تقاطع با بزرگ‌راه  رسالت ، به انتهای جاده آبعلی و در ادامه به سه راه تهران‌پارس ختم می‌شود.

  در محدوده‌ای که امروزه با نام تهرانپارس شناخته می‌شود، سال‌ها قبل از تقسیم اراضی آن و انجام خیابان کشی های مدرن ، چندین روستا و آبادی قرار داشتند که مهدی‌آباد و مجیدآباد از آن جمله‌اند.

در سال ۱۳۱۰ شخصی بنام هرمز آرش که یکی از سرمایه داران زرتشتی بود، این زمین‌ها را که ۳۶ میلیون متر مربع وسعت داشتند، از خانواده ابوالقاسم خان بختیار خرید و تهرانپارس را ساخت.

پس از آن، تهرانپارس مدرن به دست فرانسويان طراحی شد و به ” تهران پاریس ” نام‌گذاری شد.

قبل از انقلاب ، تهرانپارس محل سکنی تعداد زیادی از آمریکاییان مقیم ایران بود که با وقوع انقلاب از کشور خارج شدند.

مهدی‌آباد : این روستا که امروزه هیچ نشانی از آن بر روی نقشه دیده نمی‌شود چندین سال قبل از ساخت و سازهای شهری در دهه ۳۰ خورشیدی ، متروکه و مخروبه شده بوده‌است که مورخان علت اصلی آن را خریداری قنات روستا توسط سفارت آمریکا گفته‌اند.

مجیدآباد : مجیدآباد یکی از روستاهای قدیمی شرق تهران بوده و محله امروزی آن، هم چنان با همان نام قدیمی خود روزگار سپری می‌کند.

هم‌اکنون پارک پلیس یا همان باغ اناری سابق در این محله است که سریال قدیمی باغ گیلاس را در این باغ و امارت قدیمی آن فیلم‌برداری نموده‌اند.

  بوستان یاس فاطمی پارک جنگلی لویزان بوستان جنگلی سرخه حصار بوستان پلیس ( باغ اناری سابق ) مرکز خرید سپید مرکز خرید پارسیان هتل شهر رستم باغ ( ویژه زرتشتیان ) فرهنگسرای طبیعت ( اشراق )   اگر اطلاعات ، خاطره و عکسی از تهرانپارس قدیم دارید برای ما ارسال کنید تا ما به اشتراک بگذاریم.

  مشاورین املاک آراز تهرانپارس خرید فروش رهن اجاره مشارکت در ساخت ۷۷۸۷۵۶۵۶ ۷۷۸۶۳۳۴۴ © تمام کالاها و خدمات این فروشگاه ،حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است طراحی توس وب مشاور املاک آراز تهرانپارس

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map