طراحی سایت املاک در خلیج فارس جنوبی در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت املاک در خلیج فارس جنوبی در تهران در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مشاور شما در رهن ، اجاره ، خرید و فروش املاک منطقه 22 تهران تهران - منطقه 22 - شهرک گلستان - خیابان امیرکبیر 44767958 09355080496 مشاور املاک منطقه 22 خدمات زیر را به همشهریان خود ارائه می دهد.

1 - مشاوره تخصصی در زمینه سرمایه گذاری ملکی در منطقه 22 تهران 2 - فروش و خرید آپارتمان نوساز و کلنگی ، سند دار ، با وام و بدون وام 3 - پیش فروش آپارتمان های شخصی ساز ، برج ها و مجتمع های مسکونی 4 - فروش سهام و امتیاز تعاونی های مسکن در اطراف دریاچه چیتگر و شمال همت 5 - خرید و فروش زمین در متراژ و کاربری های مختلف و مشارکت در ساخت پروژه ها 6 - رهن و اجاره آپارتمان مسکونی ، مغازه و واحد اداری در بهترین مجتمع های تجاری خدمات فوق توسط بهترین تیم مشاوره و با مدیریت مدیران با تجربه و آشنا به منطقه 22 تهران انجام می شود.

مشاور املاک منطقه 22 در کنار شماست 44767958 مجتمع هانا متعلق به تعاونی مسکن کارکنان بانک توسعه صادرات است.

فرآیند ساخت این برجها از فروردین ماه سال ۱۳۹۰ آغاز گردید و در نهایت در مهرماه سال ۱۳۹۴ آماده بهره‌برداری شد.

مجتمع هانا با ۲۸۰ واحد مسکونی ، فضای مناسبی را برای .

.

.

پروژه امام حسن مجتبی یا چیتگر در شرق دریاچه چیتگر بلوار کاشان ، سازنده : تعاونی مسکن ارتش مشخصات پروژه مسکونی تعاونی امام حسن مجتبی این پروژه توسط تعاونی مسکن ستاد مشترک ارتش در حال ساخت می باشد.

۴ برج ۲۱ طبقه تشکیل .

.

.

برلیان نام یکی از بهترین و لوکس ترین برجهای کنار دریاچه چیتگر می باشد.

پروژه برلیان سپاه شهرک چیتگر توسط تعاونی هوافضا در شهرک چیتگر نزدیک دریاچه چیتگر و برج های مسکونی پارسیا ساخته و در سال 1394 تحویل اعضا گردید.

مجتمع .

.

.

مجتمع مسکونی عرفان منطقه 22 اوج آسا یش و آرامش را در یکی از بهترین مجموعه برج های منطقه 22 تهران تجربه کنید.

این پروژه در زمینی به مساحت حدود 3 هکتار با زیر بنای مفید 130000 متر مربع مشتمل بر 4 .

.

.

مجتمع مسکونی پارسیا منطقه 22 در شمال دریاچه چیتگر واقع شده است.

مجتمع مسکونی پارسیا منطقه 22 این پروژه با 888 واحد مسکونی ، دومین پروژه بزرگ اتحادیه نمونه رسا که عملیات اجرایی آن در تابستان سال 85 آغاز شد.

با اتمام آن .

.

.

برج های آسمان منطقه 22 تهران در شمال دریاچه چیتگر و شامل 22 برج می باشد .

تعداد طبقات از 21 تا 24 طبقه تشکیل شده که شامل 3 طبقه منفی پارکینگ و انباری ، یک طبقه لابی و مابقی مسکونی .

.

.

مجتمع مسکونی صیاد شیرازی ، این پروژه در دو فاز اجرایی ساخته شد.

فاز اول توسط ستاد کل نیروهای مسلح که در سال ۱۳۹۰ این پروژه تحویل داده شد و فاز دوم پروژه به نام صیاد شیرازی در سال ۱۳۹۵ تحویل گردید.

مشخصات .

.

.

برج مسکونی پاریز موقعیت مکانی : واقع در منطقه 22 تهران ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس و شمال پارک جنگلی چیتگر ( ما بین خیابان شهید حدادی و خیابان میر کمالی ) واقع شده است از ویژگی های این مجموعه دسترسی بسیار .

.

.

برج هواپیمایی بلوار کوهک از بهترین پروژه های ساخته شده در منطقه 22 که شامل 6 برج و هر طبقه 6 واحد 127 متری می باشد.

دسترسی عالی به ایستگاه مترو چیتگر ، بزرگراه حکیم ، آزادگان ، اتوبان تهران کرج و .

.

.

پروژه مسکونی باران شمال دریاچه چیتگر تعاونی مسکن هلیکوپتر سازی ( پنها ) مرحله ساخت : پایان اسکلت و سفت کاری پیش فروش و واگذاری امتیاز امکانات کامل رفاهی از قبیل استخر و سونا و جکوزی - فضای بازی کودکان کابینت و نقاشی .

.

.

مجتمع تجاری اداری طوبی در منطقه چیتگر در نزدیکی دریاچه خلیج فارس آدرس : شهرک گلستان ، بلوار کوهک ، جنب خیابان نسیم ١۶ ، پلاک ثبتی ٢۷٠٩/١ امکانات ۷٠٠ واحد تجاری با زیر بنای کلی ١۷.

۵٠٠ مترمربع در ۵ طبقه از همکف .

.

.

سایت مجموعه مسکونی شهرک الهیه غرب در زمینی به مساحت 30 هکتار واقع در محدوده منطقه 22 در شمال غرب تهران با 541 قطعه زمین با کاربری مسکونی و برخی مسکونی تجاری با دسترسی عالی و مستقیم به چهار شریان اصلی ترافیکی .

.

.

پروژه مهسان با امکانات کامل به اعضاء و خریداران واگذار گردیده است.

پوشش دیوارها کاغذ دیواری خارجی ماهواره مرکزی برق و آب اضطراری دوربین مدار بسته پارکینگ دارای ریموت کنترل پنجره ها یو پی وی سی دو جداره سالن ورزشی در لابی برج ، کپسول آتش نشانی .

.

.

پروژه خاتم میدان المپیک مربوط به تعاونی مسکن قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، ضلع جنوب شرقی میدان المپیک برج های دوقلوی خاتم از بهترین و لوکس ترین پروژه های منطقه ۲۲ است در مرحله اتمام عملیات ساخت و ساز و تحویل واحدهای مسکونی .

.

.

پیشگیری مشکلات قرارداد مشارکت در ساخت راهکارهای مؤثر در پیشگیری مشکلات قرارداد مشارکت در ساخت ۱.

شناخت عمیق و درست شریک سازنده ( آدرس دقیق منزل و شماره تلفن ثابت سازنده ، میزان تحصیلات ، خوش قولی .

.

.

بازدید ملک در دوران کرونا راهنمای مشاورین گرامی جهت سرویس به مشتری جهت بازدید ملک در دوران کرونا : این راهنما برای متقاضیان خرید آپارتمان و نیز مستاجرین کاربرد خواهد داشت.

1- از مشتری بخواهید که فقط یک .

.

.

نکات مهم خرید آپارتمان برای یک انتخاب درست می بایست نکات مهم خرید آپارتمان را در نظر داشته باشید.

نکات مهم خرید آپارتمان ۱ – به هزینه هایی از قبیل دفترخانه مالیات پایان کار و مالیات نقل و .

.

.

تنظیم قولنامه فروش ملک نکات حیاتی و مهم در تنظیم قولنامه فروش ملک   1- استعلام سند از دفاتر اسناد رسمی در رهن نبودن و بازداشت نبودن و توقیفی نبودن و کاربری و اصالت سند را مشخص می .

.

.

آرشیو رستوران های منطقه 22 املاک منطقه ۲۲ تهران ، غرب تهران ، شهرک گلستان منطقه بیست و دو تهران از مناطق رو به رشد و جذاب تهران است که با گسترش شهر تهران و به علت روان بودن ترافیک ، بالا بودن سرانه فضای سبز و مناطق گردشگری و غیره با استقبال شهروندان تهرانی و نیز سرمایه گذاران بخش مسکن قرار گرفته است.

در ادامه مطلب مراکز تجاری ، اداری و مسکونی شهرک گلستان و اطراف دریاچه چیتگر را به اطلاع بازدید کنندگان وب سایت املاک منطقه ۲۲ تهران می رسانیم.

برج های مسکونی عرفان مجتمع مسکونی پارسیا شهرک صیاد شیرازی شامل برج با نام های مجتمع تجاری طوبی در خیابان کوهک برج لوکس لبخند ۱ مجتمع تجاری اداری مال مون در بلوار امیرکبیر ، بعد از تقاطع بلوار کاج دارای سه طبقه تجاری و پنج طبقه با کاربری اداری مجتمع نگین البرز برج پاریز دریاچه خلیج فارس برج پامچال برج ایزد یار برج خیام برج بیمه برج رضوان برج آسمان برج نگین آبشار برج قائم برج امین خاتم میدان المپیک شهرک نمونه سپاه در شمال بزرگراه خرازی شهرک دژبان هواپیمایی کشوری مجتمع کارکنان روزنامه همشهری جنب مجتمع تجاری طوبی کادوس دیپلمات مجتمع ساحل ایزدیار   تماس با مشاورین مسکن منطقه ۲۲ ده خط : ۴۴۷۶۷۹۵۸       کلیه حقوق این سایت متعلق است به مشاور املاک منطقه 22 تهران طراحی توس وب املاک منطقه 22 تهران

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map