طراحی سایت انار تبریزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت انار تبریزی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت و بهینه سازی سایت در تبریز | متخصص در حوزه طراحی و سئو | پشتیبانی 24 ساعته | 0912-8238263 | 0912-8238263 فعال از سال 1388 بیش از 400 نمونه کار طراحی سایت طراحی سایت | بهینه سازی سایت | ما برای گسترش ارتباطات و معرفی شما در سطح جهانی، کنار شما خواهیم بود طراحی سایت جامعه معلولین توسط گروه خورشید انجام شد طراحی با قالب آماده از سری قالب های جوملا 2.

5 سرعت لود بسیار بالا استفاده از فلش دارای اسلایدر تبلیغات متنی تبلیغات بنری سیستم ثبت نام آمار بازدیدکنندگان ایجاد منو و محتوا به صورت نامحدود طراحی سه ستونه طراحی سایت جامعه معلولین شهرستان بافق از توابع شهرستان کرمان می باشد که توسط گروه خورشید که مرکز طراحی سایت در تبریز می باشد انجام شده است از مهمترین ویژگی های وب سایت جامعه معلولین شهرستان بافق میتوان به مواردی همچون ساده بودن،فرم کمک مالی، اشاره کرد برچسب برای این مطلب : طراحی سایت در تبریز طراحی سایت خبری انار اسپرت تصویر برای طراحی سایت انار اسپرت طراحی ریسپانسیو چند ستونه کردن تا 12 ستون از طریق مدیریت قالب بیش از 100 موقعیت مازول تعیین رنگ منو،متن،عنوان،توضیحات،بکراند از طریق مدیریت قالب امکان تعیین فونت بهدلخواه از طذیق مدیریت قالب(بیش از 12 نوع فونت فارسی با فرمت های تحت وب استفاده از فلش پلیر تعیین بکراند کلی جداگنه برای هر صفحه استفاده از افزونه های عمومی نظیر آمار بازدیدکنندگان،نظر سنجی،فلش پلیر برترین خبرها،محبوبترین خبرها و .

.

.

طراحی ریسپانسیو پخش ویدیو امکانات وب سایت خبری پایه برچسب برای این مطلب : طراحی سایت در تبریز صفحه1 از27 گروه خورشید از سال 1388 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نموده است و تاکنون توانسته بیش از 380 وب سایت شخصی و تجاری را طراحی وراه اندازی نماید .

از مهمترین ویژگی های گروه خورشید میتوان به پشتیبانی 24 ساعته اشاره نمود .

.

.

بیشتر بخوانید تعرفه ها شماره حسابها پرداخت آنلاین ثبت سفارش برآورد هزینه ارتباط با ما اس ام اس تبلیغاتی نمونه قرارداد نمونه کار سئو درخواست پشتیبانی ویژگی های ما شرکتی فروشگاهی پزشکی صنعتی فروش فایل املاک تعمیرات آموزشی کلایمر صنایع درب شخصی تجاری آرایشگاهی جایگزین داربست خدماتی بازرگانی آدرس : تبریز - خیابان ستارخان - پاساژ ستارخان - ورودی اول پلاک 49 فناوری اطلاعات خورشید تلفن: 0912-8238263 همراه : 0912-8238263 پست الکترونیک : سیماگر.

ir سامانه پیام کوتاه : 0912-8238263 تمام حقوق این سایت برای گروه خورشید محفوظ می باشد.

قوانین و مقررات | شرایط استفاده | ثبت شکایات | سفارش آنلاین | بخش پشتیبانی  | نقشه سایت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map