طراحی سایت انار ملس سیاه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت انار ملس سیاه شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سلام خدمت شما همراه ارزشمند، ما در آکادمی انار سالهاست که در زمینه آموزش طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کنیم، طی این سال‌ها به علاقمندان زیادی کمک کردیم تا کسب و کار خودشان را راه‌اندازی کنند و به درآمد مناسبی از اینترنت برسند، به خوبی می‌دانیم که شما در نقطه شروع چه نیازی دارید و سعی کردیم که در این مسیر همه چیز را در آکادمی انار برای شما مهیا کنیم.

آماده‌اید؟ همه کسب و کارهای سنتی آگاه هستند که برای افزایش فروش خود باید پا به فضای آنلاین بگذارند! که داشتن یک وب سایت اولین فکری است که به ذهن شما خطور می‌کند و کاملاً هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد به شرط اینکه این وب سایت اصولی طراحی شود، اصولی مدیریت شود و برای بدست آوردن مخاطب اصولی گام بردارد.

امروزه طراحی سایت با حضور CMS ها کار سخت و دشواری نیست و هر کسی می‌تواند بدون کدنویسی طراحی سایت کند و یا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کند من به رایج ترین سوالات شما در ادامه پاسخ می‌دهم.

به صورت کلی ما دو روش برای طراحی سایت داریم.

در روش اول ما می‌توانیم کاملاً بدون کدنویسی طراحی سایت کنیم، اما این که چگونه و چطوری را خدمت شما عرض می‌کنم، در روش دوم ما باید به زبان های برنامه نویسی وب سایت مسلط باشیم مثل: HTML , CSS , PHP , JS و… تا بتوانیم وب سایت خودمان را از پایه طراحی کنیم اما سوالی که الان برای شما ممکن پیش بیاید این است که تفاوت روش اول با دوم چیست؟ بازار کار کدام بهتر است؟ و… طراحی سایت بدون کدنویسی واقعیت دارد؟ بله کاملاً امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و توسعه CMS ها (سیستم های مدیریت محتوا) شما با هر سطح دانشی می‌توانید وب سایت خودتان را داشته باشید چرا که دیگر نیاز نیست برای راه اندازی سایت مسلط به زبان های برنامه نویسی باشید بلکه برنامه نویسان بزرگی در سراسر دنیا سیستم هایی را ایجاد کردند که شما به کمک آنها می‌توانید وب سایت خود را مدیریت کنید.

ساده تر توضیح بدم: شما با فضای که در اختیارتان قرار می‌گیرد با چند کلیک ساده ظاهر دلخواه خود را انتخاب و نصب می‌کنید و یک پنل مدیریتی کاملاً فارسی در اختیار شماست تا وب سایت خود را مدیریت کنید و تمامی بخش های سایت شما از این پنل مدیریت که کاملاً فارسی است قابل مدیریت است مانند تصویر زیر: حالا سوالی که ممکن برای شما پیش بیاد آیا وب سایت های که از این روش طراحی می‌شوند محدود هستند؟ میتونم بگم که خیر و امروز با وجود پلاگین های مختلفی که برای آنها طراحی شده اصلاً محدود نیستند و شما هر امکانی که بخواهید به سایت خودتان اضافه کنید قبل تر یک برنامه نویس آن را کدنویسی کرده و در اختیار شما قرار داده تا استفاده کنید.

بسیار از وب سایت های که امروز مشاهده می‌کنید از همین روش ها طراحی می‌شوند و اگر کمی با طراحان سایت ها و شرکت های طراحی سایت سروکار داشته باشید حتماً نام این وب سایت ها را شنیده اید چون افراد زیادی از همین روش سایت طراحی می‌کنند و حتی چند ده میلیون بابت آن هزینه دریافت می‌کنند! خب چرا خود شما اینکار رو نکنید؟ چند مثال جهانی برای شما بزنم: وبلاگ ناسا، سایت شرکت پلی استیشن، وبلاگ شرکت بلک بری، سایت بازی انگری برد، وبلاگ کمپانی بنز، سایت نیویورک تایمز، بی بی سی آمریکا و میلیون ها سایت در جهان از همین روش با کمک وردپرس طراحی شدند.

اما مثال های بومی را چرا نزنم؟ در کشور خودمون میلیون های سایت ایرانی با وردپرس راه اندازی شدند، زنده ترین مثال ممکن همین وب سایت ماست، یعنی وب سایت آکادمی انار کاملاً با همین روش طراحی شده که ما فعالیت های مختلفی در سایت داریم از جمله فروش دوره های آموزشی ما که در سایت اتفاق میفته و کاربران سایت ما پنل کاربری پیشرفته ای دارند که به دوره های خریداری شده دسترسی دارند.

سایت های ایرانی که با همین روش طراحی شدند: آکادمی انار، سیماگر، دیجی کالا مگ، آوازک، وب سایت رضا عطاران و … با پیشرفت که سیستم های مدیریت محتوا داشتند امروزه ما می‌توانیم وب سایت های مختلف خود را با این روش طراحی کنیم، حتی فروشگاه های اینترنتی قوی و قدرتمندی را می‌توانید راه اندازی کنید و در عرض چند ساعت یک وب سایت در حد امکانات دیجی کالا داشته باشید.

بسیاری از مواقع هنگام صحبت با کسانی که با طراحان سایت گفتگو داشتند باورهای اشتباه و غلطی را میشنوم که در مورد طراحی سایت بدون کدنویسی به افراد بی خبر از همه جا گفته می شود برای مثال اینکه این روش ها محدود هستند در صورتی که واقعاً اینطور نیست و اگر شما کار حرفه ای با آنهارا یاد بگیرید می‌فهمید که وب سایت های حرفه ای و عالی را بدون کدنویسی و دانش برنامه نویسی می‌توانید راه اندازی کنید.

یا باور اشتباه دیگر که می گویند سایت های ساخته شده با این روش امن نیستند و امنیت خوبی ندارند! باید بگم که سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس توسط برنامه نویسان خِبره و کاربلد در سراسر دنیا طراحی شده و هر روز بروزرسانی می‌شوند شما با رعایت موارد امنیتی کاملاً وب سایت خود را در برابر نفوذ محفوظ می‌کنید پس نگران نباشید و اجازه ندید کسی از اطلاعات کم شما سواستفاده کند.

با روش های که خدمت شما آموزش میدهیم شما می‌توانید انواع وب سایت های خبری، شرکتی، وبلاگی، فروشگاهی و چند منظوره را طراحی کنید و کسب و کار اینترنتی خود را خیلی سریع راه اندازی کنید و به درآمد عالی برسید.

امکانات بسیار زیادی وجود دارد که نام بردن آنها واقعاً امکان پذیر نیست چون تعدادشون خیلی زیاده اما رایج ترین امکاناتی که شاید شما هم به آن ها نیاز دارید و خیلی پرکاربرد هستند را در ادامه لیست می کنم.

برای اینکه وب سایتی به درآمد برسه لازم که علاوه بر طراحی سایت شما اصول راه اندازی کسب و کار اینترنتی را هم یاد بگیرید و در کنار آن مباحثی مثل: سئو، بازاریابی محتوا (تولید محتوا)، اینستاگرام مارکتینگ (بازاریابی اینستاگرام)، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و…را نیز تسلط داشته باشید، اگر این موارد را یاد بگیرید شما یکی از پولساز ترین و ضروری ترین مهارت های حال حاضر در دنیا را فرا گرفته اید.

روش های درآمدزایی از سایت بسیار و مختلف است که اصلی ترین آن ها را در ادامه عنوان می‌کنم: سایت خودت رو راه میندازی، اونو مجهز میکنی به فروش آنلاین، درگاه ایرانی بهش وصل میکنی تا آنلاین بتونی بفروشی، محتوا میسازی در مورد محصول یا خدمات خودت و بعد فروش میکنی و با تبلیغات فروش خودت رو چند برابر میکنی… اگر علاقمند هستی که طراحی سایت کنی میتونی این ویدیو رایگانی که برای شما آماده شده را دانلود و مشاهده کنید تا اطلاعات خود را چند برابر کنید.

  حتماً شما هم علاقمند هستید که طراحی سایت یاد بگیرید، حرفه ای پولساز و ضروری که این روزهای کرونایی خصوصاً همه نیاز آن را حس کردند، اگر علاقه دارید که طراحی سایت را بصورت اصولی و کاملاً حرفه ای یاد بگیرید و روش های افزایش بازدید وب سایت را بیاموزید پیشنهاد میکنم حتماً توضیحات دوره وبمستران مبتکر را بخوانید ما در دوره جامع وبمستران مبتکر به شما 0 تا 100 طراحی سایت را آموزش دادیم و علاوه بر طراحی سایت مباحثی مثل: سئو و بهینه سازی وب سایت، تولید محتوا و بازاریابی آنلاین را در کنار مباحث مهمی همچون اینستاگرام مارکتینگ و تدوین ویدیو و آموزش فتوشاپ بیان کردیم یعنی یک دوره کامل و جامع برای شما که بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را با قدرت استارت بزنید و به درآمد برسانید.

ما آموزش های رایگانی هم برای طراحی سایت داریم مثل آموزش وردپرس که بصورت رایگان از وب سایت ما منتشر شده و شما می‌توانید به رایگان از آن استفاده کنید اما باید بدانید که طراحی سایت و تکنیک های حرفه ای فروش آنلاین را در دوره های رایگان پیدا نخواهید کرد و حتماً دیدید افرادی را که طراحی سایت را یاد گرفتند اما نمی توانند یک سایت را به درآمد عالی برسانند، پس اینجاست که تکنیک های مارکتینگ و بازاریابی مطرح می‌شود پس اگر قصد دارید یک حرفه ای باشید و به درآمدهای بالا فکر می‌کنید حتما در دوره وبمستران مبتکر ما شرکت کنید.

آموزش 0 تا 100 طراحی سایت بدون کدنویسی آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر مثل گوگل آموزش کامل تولید محتوا و بازاریابی محتوا + آموزش های تدوین ویدیو و فتوشاپ و ده ها سرفصل طلایی برای درآمد میلیونی شما از وب سایت آموزش وردپرس فارسی    دانلود وردپرس    سفارش طراحی سایت    وردپرس    اینترنت بیزینس    طراحی سایت بدون کدنویسی     دوره کسب درآمد از اینستاگرام سالها سختی کشیدم تا مهارت های که عاشق آنها بودم را بدست آورم، من عاشق اینترنت و اجرای سیستم کسب درآمد آنلاین بودم، این مسیر سخت یادگیری، من را به فکر تاسیس مکانی کرد که یادگیری مهارت های پولساز و مدرن در آن به راحت ترین روش ممکن اتفاق بیفتد.

ما در آکادمی انار با علاقه مشغول به آموزش دیجیتال مارکتینگ هستیم… درباره ما همکاری با ما نظر دانشجویان تبلیغات در انار پنل کاربران شروع کنید آموزشگاه آموزش رایگان خدمات انار ارتباط با انار منبع آموزش تخصصی دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) در ایران، برای راه اندازی یک کسب و کار موفق اینترنتی با ما همراه باشید با آموزش های رایگان و دوره های حرفه ای و 100% کاربردی و مورد نیاز بازار کار، آینده از اینجا شروع میشه.

آکادمی انار، سالهاست در زمینه آموزش مهارت های کاربردی فعالیت می‌کند که توانسته بیش از 3000 دانشجو را در زمینه های مختلف مانند: آموزش کسب و کار اینترنتی، آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی، آموزش وردپرس، آموزش اینستاگرام، آموزش فتوشاپ و… آموزش دهد.

هدف اولیه ما در آکادمی انار این است که بتوانیم مهارت های کاربردی و مورد نیاز جامعه را تربیت و آموزش دهیم تا با کسب این مهارت ها دانشجویان بتوانند خیلی سریع وارد بازار کار و کسب درآمد شوند.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آکادمی انار می‌باشد.

1396 – 1399 | تیم طراحی سایت انار آکادمی انار توسط پارس پک میزبانی می شود.

 پارس پک

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map