طراحی سایت انبه کیت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت انبه کیت در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سلام دوستان عزیز در این مقاله قصد داریم شمارو با طراحی سایت با ویژوال کامپوزر آشنا کنیم پس با دیجتال موج همراه باشید.

خب قبل از اینکه بپردازیم به آموزش یه تعریفی داشته باشیم از ویژوال کامپوزر که چی هست و چه کاربردی دارد؟ ویژوال کامپوزر یک افزونه وردپرس است که با استفاده از آن به راحتی و بدون کدنویسی می توانیم صفحات دلخواه سایت خود را طراحی کنیم این افزونه در سایت envato یکی از پرفروش ترین محصولات است و حتی برای این افزونه به صورت جدا گانه افزونه های مفید زیادی طراحی شده که ما نیز یکی از طراحان این افزونه ها هستیم برای دیدن این افزونه ها و آشنایی با آن ها میتوانید اینجا کلیک کنید.

شما می توانید به سایت WPbackery یا سایت envato مراجعه کرده و نسخه پولی آن را که امکانات زیادی دارد را خریداری کرده و از آن استفاده کنید نسخه رایگان آن نیز در سایت ها وجود دارد با یک سرچ می توانید به راحتی پیدا کنید بعد از نصب افزونه visual composer روی وردپرس به قسمت صفحه ها رفته و یک صفحه جدید ایجاد می کنیم.

همانطور که در تصویر زیر می بینید یک کلید آبی برای استفاده از ویژوال کامپوزر در بالای صفحه ایجاد شده روی این کلید کلیک کنید.

برای وارد شدن به صفحه ساز ویژوال کامپوزر روی دکمه زیر کلیک کنید عضو تیم کیت وردپرس ، دانشجوی کارشناسی نرم افزار ، عاشق کسب و کار اینترنتی و کمک کردن به کاربران سطح وب هستم و از ته دل دوست دارم در کنار دوستان و همکاران دیگر بهترین اتفاق را در سطح وب فارسی رقم بزنیم و همه با هم به قله های موفقیت برسیم.

آموزش ساخت آزمون آنلاین در وردپرس با افزونه HD Quiz آموزش افزونه گراویتی فرم Gravity Forms و ساخت فرم حرفه ای ۵ تا از بهترین افزونه های رایگان اسلایدر محصولات ووکامرس فروش انواع لایسنس در ووکامرس با افزونه Licenses Manager آموزش نمایش نقشه گوگل در وردپرس با افزونه MapPress آموزش افزونه Tutor LMS برای راه اندازی سایت آموزشی آموزش هک کردن – چگونه یک هکر حرفه ای شویم ؟ ارور http error 500 چیست؟ + آموزش صفر تا صد رفع خطای ۵۰۰ در وردپرس تم فارست (themeforest) و آشنایی با بازارهای(envato) رفع خطای This site can’t be reached درقدم به قدم – ۲۰۲۰ افزونه EDD یا WooCommerce ؟ برای طراحی فروشگاه اینترنتی کدام بهتر است وچرا؟ آموزش ساخت آزمون آنلاین در وردپرس با افزونه HD Quiz آموزش افزونه گراویتی فرم Gravity Forms و ساخت فرم حرفه ای ۵ تا از بهترین افزونه های رایگان اسلایدر محصولات ووکامرس فروش انواع لایسنس در ووکامرس با افزونه Licenses Manager آموزش نمایش نقشه گوگل در وردپرس با افزونه MapPress آموزش ساخت آزمون آنلاین در وردپرس با افزونه HD Quiz آموزش افزونه گراویتی فرم Gravity Forms و ساخت فرم حرفه ای ۵ تا از بهترین افزونه های رایگان اسلایدر محصولات ووکامرس آموزش طراحی سایت حرفه ای ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت دیجی کالا – آموزش ساخت سایت مشابه دیجی کالا آموزش سئو وردپرس کامل – آموزش حرفه ای سئو وردپرس اشتراک در خبرنامه ما و دریافت آخرین اخبار و پیشنهادات تمامی حقوق مطالب برای "کیت وردپرس"محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

سایت : کیت وردپرس

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map