طراحی سایت انگور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت انگور کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به رنگ وب دیزاین خوش آمدید شنبه تا پنجشنبه 8 الی 22 طراحی سایت طراحی لوگو تبلیغات اینترنتی خدمات دیگر طراحی برای ما علاقه ست نه بیزنس طراحی اقتصادی بر اساس بودجه شما ( 0 9 3 5 6 6 6 2 2 7 2 ) هفت روز هفته ۸ الی ۲۲ سیماگر.

com گروه طراحی رنگ وب دیزاین از سال 1390 با مدیریت مصطفی حاتمیان در زمینه طراحی سایت شروع به فعالیت نمود، رنگ وب پس از سال ها تجربه و تلاش و پس از گذشت حدود 8 سال با تشکیل گروه طراحی رنگ وب دیزاین از بچه های با استعداد در زمینه های مختلف طراحی ، برنامه نویسی ، تبلیغاتی ، خدماتی و پشتیبانی همچنان با قدرت به کار خود ادامه داده است.

رنگ وب دیزاین دارای مجوز های کسب و کار اینترنتی وزارت صنعت ،معدن و تجارت (مرکز توسعه و تجارت الکترونیکی - اینماد) و همچنین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال - ساماندهی) می باشد، یکی از مزایای همکاری با رنگ وب دیزاین این است که شما میتوانید با خیال راحت اقدام به واریز وجه، بیعانه جهت خدمات مورد نظر خود را به رنگ وب دیزاین داشته باشید چون در هر زمان میتوانید در صورت هرگونه مشکل از طریق این مراکز سازمانی پیگیری های لازم را جهت وصول مطالبات خود داشته باشید.

ادامه مطلب پشتیبانی 24 ساعته و رایگان مشاوره و راهنمایی شفاف به مشتری هزینه های کمتر نسبت به رقباء دارای مجوز فعالیت اینترنتی انجام سریع خدمات مورد نظر مشتری همکاری گروهی تیم در پروژه های مشتری بیش از 8 سال فعالیت طراحی و تبلیغاتی اطلاعات شخصی ارائه شده شما محفوظ است خدمات رنگ وب طبق آخرین متد روز می باشد بیش از 2000 نمونه طراحی و خدمات به مشتری دارای درگاه پرداخت امن اینترنتی عقد قرارداد اینترنتی با مشتری صدور پیش فاکتور و فاکتور به مشتری معتقد به شعار: همیشه حق با مشتریست طراحی برای ما علاقه ست نه بیزنس طراحی اقتصادی بر اساس بودجه شما طراحی سایت طراحی لوگو تبلیغات گوگل ادوردز تبلیغات اسپانسر اینستاگرام تبلیغات ویدیویی تبلیغات درج آگهی تبلیغات شبکه های اجتماعی تبلیغات پیامکی طراحی اپلیکیشن طراحی انیمیشن بهینه سازی سئو تولید محتوا رپورتاژ خبری بک لینک خدمات شبکه اجتماعی هاست و دامین روز ساعت دقیقه ثانیه طراحی سایت بیرون بر صدف که در بندرلنگه قرار دارد و یکی از معدود رستوران بیرون بر های معروف این شهر می باشد که غذاهای محلی و ایرانی را میتوان در آن تهیه کرد.

طراحی سایت پورتال جامع بندرلنگه که با هدف معرفی هر چه بیشتر شهر تاریخی بندرلنگه در زمینه های فرهنگی ، هنری ، تاریخی و گردشگری شروع به فعالیت کرده است.

طراحی سایت فروشگاهی جینگیلی که در زمینه فروش لوازم آرایشی ، بهداشتی و همچنین ساخت و فروش دست بند و گردنبند های دست ساز فعالیت میکند.

طراحی سایت نهال 110 که زیر مجموعه نهالستان رویال نهال به مدیریت آرمین قاسمی می باشد.

این نهالستان در زمینه فروش انواع نهال میوه در میاندواب فعالیت میکند.

بیشتر ببینید با توجه به روند رو به رشد اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی در ایران دیگر مثل سابق کسب و کارهای سنتی در بازار جایگاهی ندارند! امروزه ما برای هر چیزی در گوگل و یا شبکه های اجتماعی جستجو میکنیم و بی شک کسب و کاری موفق خواهد بود که در اینترنت قرار داشته باشد.

همین امروز نسبت به قرار دادن کسب و کار خود در اینترنت اقدام کنید تا زودتر از رقباء در کنار کسب و کار سنتی خود مشتریان زیادی را از طریق کسب و کار اینترنتی خود به دست آورید، کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان و دقیق شما را در این امر یاری کنیم.

مدیر ، کلیه خدمات مدت فعالیت: 8 سال طراح لوگو و گرافیک مدت فعالیت: 1 سال پشتیبانی و بازاریاب مدت فعالیت: 4 سال برنامه نویس و طراح اپ مدت فعالیت: 2 سال برنامه نویس و طراح سایت مدت فعالیت: 1 سال تبلیغات اینترنتی مدت فعالیت: 6 سال طراحی سایت شرکتی طراحی سایت شرکتی مخصوص شرکت های بزرگ و کوچک می باشد که اصولا قصد دارند در فضای اینترنت شرکت خود را معرفی و راه های ارتباطی را در اختیار عموم قرار دهند.

طراحی سایت شخصی طراحی سایت شخصی بیشتر در بین (هنرمندان، بازیگران و .

.

.

) رواج دارد و به سایت هایی گفته می شود که صرفا در رابطه با زندگی نامه، آثار و .

.

.

یک شخص می پردازد.

طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت فروشگاهی جهت فروش (فایل،کتاب،مواد غذایی، محصولات تولیدی و .

.

.

) می باشد که مشتریان میتوانید از این نوع سایت ها خرید و پرداخت اینترنتی انجام نمایند.

طراحی سایت حرفه ای طراحی سایت حرفه ای از نامش پیداست برای اشخاصی می باشد که سایتی حرفه ای با امکانات بالا میخواهند که هزینه طراحی این نوع سایت نسبت به دیگر طراحی ها بیشتر می باشد.

طراحی وب سایت ارزان طراحی وب سایت ارزان به سایت هایی گفته می شود که با کمترین هزینه و کاملا اقتصادی و صرفا جهت کار راه انداختن طراحی و به ثبت می رسیدند.

طراحی سایت در بندرعباس طراحی سایت در بندرعباس پیشتر ها اکثرا در بین شرکت های بازرگانی رواج داشت و طیف گسترده سفارشات طراحی سایت را بازرگانی ها تشکیل میدادند.

- - - - خیلی ممنونم و خوشحالم که باهاتون آشنا شدم و واقعا از شما سپاسگزارم بابت تمام زحمات هایی که برای وب سایت و خدمات دیگری که خواستم واسم انجام بدید کشیدید خیر ببینید انشالله.

خیلی عالی هم از طراحی وب سایتم راضی بودم هم از بهینه سازی سئو چون تو تمام کلماتی که خواستم تونستیم سایت ما رو صفحه اول گوگل بیارید از شما و تیم حرفه ای که دارید ممنونم.

با تشکر از زحمات شما آقای حاتمیان اجرای طرح مورد نظری که خواسته بودیم به نحو احسنت به اتمام رسوندید و تحویل دادید و راضی بودیم از شما تشکر میکنیم و به امید همکاری های بیشتر با شما.

جناب حاتمیان از شما ممنونم بابت سایت زیبایی که برای من طراحی کردید همکاری با شما و همینطور پشتیبانی شما و پاسخگوییتون در هر زمان نقطه قوت گروه طراحی شماست مانا باشید.

آقای حاتمیان همکاری با شما برای من بسیار دلچسپ بود و خوشحالم که از عهده سایتی که خواسته بودیم بر آمدید از شما بسیار زیاد راضی هستم و شما را به دوستان معرفی خواهم کرد.

گروه طراحی رنگ وب دیزاین از سال ۱۳۹۰ با مدیریت مصطفی حاتمیان در زمینه طراحی سایت شروع به فعالیت نمود، رنگ وب پس از سال ها تجربه و تلاش و پس از گذشت حدود ۸ سال با تشکیل گروه طراحی رنگ وب دیزاین از بچه های با استعداد در زمینه های مختلف طراحی ، برنامه نویسی ، تبلیغاتی ، خدماتی و پشتیبانی همچنان با قدرت به کار خود ادامه داده است.

ساعت کاری ۸ الی ۲۲ طراحی شده توسط رنگ وب دیزاین © 1390 - 1398

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map