طراحی سایت با بوت استرپ 4

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت با بوت استرپ 4 کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دوستان و همراهان عزیز آموزش تک به دوره آموزشی جادوی رابط کاربری یا آموزش بوت استرپ خوش اومدید ، خوشحالیم که میتونیم در این دوره آموزشی یکی از بهترین فریم ورک ها در زمینه طراحی سایت و همچنین ریسپانسیو سازی صفحات وب به معنای واقعی کلمه رو خدمتتون معرفی کنیم.

توصیه میشود ( دوره آموزشی طراحی سایت ) را نیز مشاهده کنید همان طور که میدونید زبان های CSS ، HTML و جاوا اسکریپت به عنوان پایه و اساس طراحی صفحات وب شناخته میشوند و ما میتونیم با استفاده از این زبان ها یک صفحه وب کامل رو طراحی بکنیم خوب حالا چقدر خوب میشه که ما فریم ورکی داشته باشیم که همه این زبان ها رو داخل خودش به صورت یکجا داشته باشه بوت استرپ 4 یک فریم ورک قدرتمند بر پایه زبان های CSS ، HTML و جاوا اسکریپت هست که طراحی صفحات وب رو با استفاده از یک سری استایل ها و کامپوننت های پیشرفته بسیار سریع و آسان میکنه و علاوه بر این ، نسخه جدید بوت استرپ 4 نسبت به نسخه قبلی خودش یعنی بوت استرپ 3 تغییرات چشم گیری رو داشته که شامل کم حجم تر شدن هسته اصلی این فریم ورک ، اضافه شدن استایل های جدید ، تغییرات ساختاری مانند استفاده از گرید سیستم 5 ردیفی به جای گرید سیستم 4 ردیفی ، تغییر نام کلاس ها بر اساس کاربرد آنها و … که همگی این تغییرات باعث ایجاد یک فریم ورک بسیار منعطف با کدنویسی کمتر و یادگیری راحتتر شده است.

از اونجایی که این فریم ورک قدرتمند و سریع کار طراحان وب رو بسیار ساده و سریع میکنه تصمیم گرفتیم که در این دوره آموزشی یعنی آموزش بوت استرپ ۴ یا جادوی رابط کاربری ، از مقدماتی تا پیشرفته تمامی مباحث و بخش های مختلف این فریم ورک رو به صورت جزء به جزء مورد بررسی قرار بدیم و اینکه دوستان دقت کنید که شما برای یادگیری این دوره آموزشی نیازی به این ندارید که با بوت استرپ 3 کار کرده باشید یا پیش زمینه ای از بوت استرپ داشته باشید چون ما در این دوره آموزشی بوت استرپ رو از صفر مورد بررسی قرار میدیم و حتی در یک سری از موارد به تفاوت های بوت استرپ 4 با بوت استرپ 3 هم اشاره خواهیم کرد و در نهایت باید اضافه کنم که در انتهای این دوره آموزشی دوتا پروژه حرفه ای شامل پروژه ساخت پنل مدیریت محتوا و پروژه ساخت قالب رو هم باهم خواهیم داشت که دانسته های خودمون رو کاملتر می کنیم.

  دوستان همان طور که میدونید وقتی ما شروع به طراحی صفحات سایت میکنیم با بخش های مختلف و متدوالی رو به رو میشیم که باید از پایه با استفاده از کدهای CSS، HTML و جاوا اسکریپت این بخش ها رو پیاده سازی کنیم که در اکثر مواقع پیاده سازی این بخش ها زمان زیادی رو از ما صرف میکنه ، خوب در اینجا نیاز به یک فریم ورک برای طراحی سریع تر و آسان تر این بخش ها احساس میشه که بوت استرپ 4 این کار رو برای ما انجام میده.

یک بعد دیگه از اهمیت آموزش بوت استرپ چیه : یکی دیگه از شاخصه های اصلی بوت استرپ اینه که ما با استفاده از این فریم ورک میتونیم صفحات وب خودمون رو به صورت خیلی حرفه ای و پیشرفته ریسپانسیو کنیم و سایت طراحی شده خودمون رو خیلی راحت میتونیم در دستگاه های دیگه مثل موبایل ، تبلت و انواع دستگاه های با سایز صفحه نمایش مختلف مشاهده کنیم.

با این اوصاف میبینید که ما با یک فریم ورک همه کاره رو به رو هستیم و به همین دلیل هم در آموزش تک عنوان جادوی رابط کاربری رو به این دوره دادیم.

  خب الان بریم سراغ سرفصل های دوره آموزش بوت استرپ 4 :     میانگین امتیازها جزئیات امتیاز تشکر و قدردانی از استاد سلام و وقت بخیر آقای مهندس آموزشهای شما بسیار عالی و جامع و کامل می باشد و واقعا هم مفیده.

.

سپاس از زحمات گرانقدر شما تغییر کد bootstrap سلام.

اموزشتون عالیه .

فقط می خواستم بدونم اگر از cdn استفاده کنم چطور کدها رو تغییر بدهم میشه راهنمایی کنید ببخشید آموزش بصورت لینک دانلودی ارسال میشه؟ سلام و درود بلافاصله بعد از ثبت نام میتوید از طریق فهرست دروس دوره رو دانلود کنید موفق و پیروز باشید باسلام من یک قالب آماده کنترل پنل بوت استرپ دارم و می خواهم آن را به وردپرس تبدیل کنم آیا با این آموزش می توانم حداقل آن را به htmlو سپس به وردپرس تبدیل کنم و یا خیر؟؟؟ سلام و درود ببینید وردپرس خودش کنترل پنل داره یعنی خودش یک سیستم مدیریت محتوا هست ، شما این کنترل پنل رو میتونید برای افزونه خاص خودتون استفاده کنید اما برای پنل خود وردپرس خیر موفق و پیروز باشید البته منظور من داشبورد کاربران است سلام استاد من قسمت کاروسل رو برای تمرین و همراه با آموزش توی ویژوال استودیو کدنویسی کردم و همه کدها رو چک کردم و صحیحی بودن اما اسلایدر کار نمیکنه و فقط عکس اسلاید اول هست و اون قسمت carousel-indicators هم بصورت عددی و بهم ریخته نشون میده.

مشکل از کجاست؟؟؟ چون من همه کدهارو چک کردم و اوکی بودن.

ممنون.

سلام سورس کد دوره رو دانلود کنید و باکدتون مقایسه کنید ببینید کدوم قسمت رو اشتباه نوشتید سلام بنده تازه با سایت تون آشنا شدم و دوست دارم اموزش بوت استرپ 4 رو خریداری کنم میخواستم ببینم چجوری میتونم از تخفیف هاتون مطلع بشم تا خریداریش کنم با سپاس سلام و درود پیج اینستاگرام و کانال تلگرام ما با آیدی Amuzeshtak رو دنبال کنید موفق و پیروز باشید سلام خسته نباشید تو این دوره آموزشی یا دوره های دیگه آموزش تک ساخت فروشگاه اینترنتی و تنظیمات و نصب ووکامرس وافزونه دکان وسازگار کردن قالب با این افزونه ها و همچنین طراحی قالب موزیک دارید ؟؟ واینکه چرا اینقدر پروژ ه های عملی نسبت به آموزشهای سایر سایتهای همکار و مشابهتون کم دارید مثلا یه فروشگاه قدرتمند با امکانات زیاد وکامل که خاصیت چند فروشنگی هم داشته باشه و دوم ساخت سایتهای شخصی و موزیک و پزشکی که الان خیلی باب شده و طرفدار داره سلام و درود بله داخل دوره 0 تا 100 طراحی سایت به صورت کامل این موارد رو بررسی میکنیم کیفیت بالای دوره ها از کمیت دوره کاسته اما به زودی این دوره ها رو هم پیاده سازی خواهیم کرد ، البته شما با دوره 0 تا 100 طراحی سایت هر نوع سایتی رو میتونید پیاده سازی کنید موفق و پیروز باشید سلام استاد من می خوام این دوره رو خریداری کنم کی این دوره برای بوت استرپ 5 آپدیت میشه؟ سلام و درود بوت استرپ 5 در حال حاضر نهایی نشده و تقریبا با بوت استرپ 4 فرق آنچنانی نداره، در صورت نهایی شدن آپدیت میشه دوره موفق و پیروز باشید سلام فرمت فایل ضبظ شده در این دوره با چه فرمتی هست؟؟ سلام و درود فرمت فایل های ویدیویی MP4 هستش موفق و پیروز باشید سلام و خسته نباشید باتوجه به سرفصل ها، پروژه ها و نظرات دوستان که شرکت کرده بودند توی دوره میشه گفت دوره bootstrap مناسب و کاربردی هست … ممنون سلام و درود پاسخ دیدگاه به ایمیل شما ارسال شد موفق و پیروز باشید سلام ببخشید اگر bootstrap 5 بیاد این دوره آپدیت می شود یا دوره ی جدیدی می آید؟ سلام و درود این دوره رو آپدیت خواهیم کرد موفق و پیروز باشید سلام خسته نباشید ببخشید میشه تخفیف دوره رو تمدید کنید لطفا لطفا چون میخوام تهیه کنم ولی الان نمیتونم و لازم دارم خواهشا🙏🏼 و یک سوال داشتم ببخشید اگه من دوره رو خریداری کنم فیلم های دوره به صورت دائم برام باز میشن دیگه !! یعنی محدودیتی برای دانلود آموزش ها که نیست!!؟ ممنون از آموزش و سایت خوبتون سلام و درود چشم حتما تخفیف هارو تمدید میکنیم بله دوره ها به صورت مادام العمر براتون فعال سازی میشن و هیچ محدودیتی ندارن تشکر از نظر ارزشمندتون موفق و پیروز باشید دستتون درد نکنه ممنون تهیه کردم😃 خیلیم عالی خواهش میکنم موفق و پیروز باشید سلام خسته نباشید ببخشید میشه دوره رو تمدید کنید لطفا چون من میخوام تهیه کنم ولی فعلا نمیتونم و اینکه ی سوال داشتم اگه در دوره ثبت نام کنم تمامی فیلم ها بطور دائم برام باز میشن دیگه !! یعنی محدودیتی برای دانلود اموزش ها که نیست؟!! سلام استاد خسته نباشید بوت استرپ 5 رو آموزش میدید چون من تو سایت دیدم نسخه الفاش رو گذشته بودن سلام و درود نسخه 5 هنوز ارائه نشده و در مرحله آزمایش هستش موفق و پیروز باشید سلام استاد دوره خیلی خیلی فوق العاده ای داشتید.

واقعاً دوره خیلی خیلی عالی بود .

استاد اگه میشه دوره های ویژوال استودیو کد یا نرم افزار اتم یا براکت رو هم آموزش بدید چون شما خیلی حرفه ای با ادیتور ها کار می کنید.

باتشکر سلام و درود با تشکر از نظر بسیار ارزشمند شما ، خوشحالم که دوره مورد توجه تون قرار گرفته سعی میکنیم در دوره های جدید آموزش کار با ادیتور ها رو مد نظر قرار بدیم موفق و پیروز باشید ببخشید یه سوالی داشتم استاد دوره bootstrap studioرو ندارین؟ سلام و درود خیر این دوره رو منتشر نکردیم موفق و پیروز باشید استاد من اومدم دورتون رو بخرم دیشب هرچی زدم ارور داد چیکار کنم؟ سلام و درود درگاه های پرداخت بررسی شدن و در حال حاضر مشکلی برای پرداخت وجود نداره میتونید اقدام کنید موفق و پیروز باشید ممنون سلام استاد سایت بوت استرپ ظاهرا بالا نمیاد داره آپدیت میشه؟ کاری نمیشه کرد؟؟؟ سلام و درود سایت بوت استرپ هم اکنون مشکلی نداره و میتونید مشاهده کنید موفق و پیروز باشید سلام به استاد عزیز استاد واقعاً خسته نباشید دوره خیلی خیلی عالی بود .

ممنون از تدریس خوبتون.

استاد می خواستم بدونم شما فونت iransans رو از کجا و با چه قیمتی خریدید.

چون می خواستم درون پروژه خودم استفاده کنم.

ممنون میشم اگه پاسخ بدید استاد عزیز با تشکر سلام و درود با تشکر از نظر ارزشمند شما، خوشحالم که دوره براتون مفید واقع شده از فونت ایران میتونید خریداری کنید فونت هاتون رو موفق و پیروز باشید سلام استاد خسته نباشید یه سوال داشتم شما ریسپانسیو کردن رو هم توی این ویدئو ها آموزش میدید؟ سلام و درود بله به صورت کامل آموزش داده میشه موفق و پیروز باشید این خط کش ها رو دارم خوب نیستن شما یه خط کشی دارید که عکس مربع داره مثل # هستش اسم اونو میشه بگید لطفا؟ سلام وقت بخیر ببخشید من باز مزاحمتون شدم میشه لطف کنید اسم اون اکستنشن خط کش رو بگید؟ سلام و درود کلمه ruler extention یا Measure-it extension رو داخل گوگل سرچ کنید موفق و پیروز باشید سلام و خسته نباشید… این دوره خیلی کامل و جامع هستش ولی یه مشکل داره خیلی خیلی تایم ویدئو هاتون بالا هستش در صورتی که تایم استاندارد ویدئوهای آموزشی حدااکثر باید 20 دقیقه باشه ولی متاسفانه رعایت نشده که واقعا موجب سررفتگی حوصله میشه… امیدواریم که در دوره های آینده شاهد چنین چیزهایی نباشیم و بهتره تایم ویدئو ها پایین تر بیاد و اگر نگران بالارفتن تعداد ویدئو ها هستید پیشنهاد میکنم به شکل فصلی کار کنید وقتی تایم ویدئو کوتاه باشه هم برای خودتون خوب هستش و هم دانشجویی که از دوره استفاده میکنه اما در کل دوره فوق العاده هستش و ممنون بابت دوره ی خوبتون… سلام و درود با تشکر از نظر بسیار ارزشمند شما ، خوشحالم که دوره براتون مفید واقع شده از لحاظ زمان ویدیو ها بله درسته ، البته اگر دقت کنید تقریبا 80 درصد ویدیو ها نهایتا 20 دقیقه یا کمتر هستن اما یکسری از ویدیو ها که بیش از 20 دقیقه هستن مباحثی بودن که نمیشد ویدیو رو کات کرد و ما این احتمال رو در نظر گرفتیم که اگر ویدیو رو کات کنیم ممکنه کیفیت یادگیری مبحث مورد نظر پایین بیاد و هنرجو رشته کار رو از دست بده به همین دلیل در بعضی از ویدیوها اجبارا این اتفاق میافته موفق و پیروز باشید سلام وقت بخیر این دوره رو من دیدم واقعا میتونم بگم بهترین دوره هستش واقعا آقای مصطفی زاده خیلی خوب یاد میدین شما من دوره جی کوئری تونو هم دیدم خیلی خوب بود واقعا آموزش تک هستش دوستانی که میخوان بخرن این دوره رو اصلا شک نکنن سریع اقدام به خرید کنن که علاوه بر اینکه بوت استرپ یاد میگیرید چیزای دیگه هم یاد میگیرید بازم ممنون ازتون که واقعا تمامی مباحث رو توضیح میدید و من با این 2 تا دوره که دیدم ازتون برام ثابت شد که این سایت واقعا عالیه و من اگر قرار باشه چیزی بخرم اول اینجا مراجعه میکنم و به دوستامم معرفی میکنم چون کار بلد هستید و از سر باز نمیکنید البته یچیزی هم بگم آقای مصطفی زاده سعی کنید کمتر این جمله رو بگید (ما توی دوره css اینارو کامل یادگرفتیم دیگه) ببخشید خیلی زیاد شد حرفام یاعلی سلام و درود با تشکر از نظر بسیار ارزشمند شما امین عزیز خوشحالم که دوره ها براتون مفید و مورد توجه تون قرار گرفتن هدف ما رضایت شماست حتما 🙂 موفق و پیروز باشید استاد خدا خیرتون بده ممنون که تخفیف گذاشتین خیلی دوره مفیدی بود سلام و درود با تشکر از نظر ارزشمند شما خواهش میکنم خوشحالم دوره براتون مفید واقع شده موفق و پیروز باشید با سلام استاد اگه بخوایم اون بخش ورود رو بنویسیم چجوری این کار رو بکنیم منظورم اینه چجوری اکانت سازی بکنیم نه اینکه فرمش رو بسازیم سلام و درود برای اینکار باید از PHP استفاده کنید که دوره آموزشی پکیج جامع متخصص PHP رو بهتون پیشنهاد میکنم موفق و پیروز باشید با سلام خدمت استاد گرامی ببخشید چطوری میشه یک عکس رو در بوت استرپ به عنوان پس زمینه گذاشت سلام و درود برخی مباحث بسیار ساده هستن و نیازی نیست شما از بوت استرپ استفاده کنید ، خیلی راحت با CSS به المنت خودتون background بدید موفق و پیروز باشید سلام استاد خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه ببخشید مبحث فلکس باکس ها رو هم اموزش میدید توی دوره یا خیر سلام و درود ممنون از شما بله آموزش داده میشه موفق و پیروز باشید استاد از صفر توضیح میدید؟ یه دوره هستش تو سایتتون مربوط به فلکس باکس نیازی نیست ببینیم این دوره رو؟ یا توی خود دوره بوت استرپ کامل توضیح میدید چرا دوره رایگان رو باید ببینید 1 ساعت آموزش هست که خیلی عالیه هم برای بوت استرپ هم css ممنون تشکر نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * جامع ترین پکیج آموزش PHP در سطح وب 50 درصد تخفیف ویژه تدریس در آموزش تک وبلاگ آموزش تک تماس با ما درباره ما صفحه اصلی طراحی سایت افترافکت گرافیک   آموزش تک با هدف ایجاد بستری برای تولید آموزش هایی تخصصی و در پی آن پرورش متخصص پا به عرصه آموزش گذاشت و همواره سعی دارد تا متناسب با نام خودش ( آموزش تک ) بهترین و با کیفیت ترین آموزش ها را در بستری مناسب به صورت آنلاین برای جامعه ی دانش پژوه آماده کند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به آموزش تک می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت غیر مجاز و پیگرد قانونی دارد.

ورود با : مرا به خاطر بسپار آیا هنوز عضو نشده اید؟ ثبت نام کنید آیا شما عضو هستید؟ اکنون وارد شوید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map