طراحی سایت با تری دی مکس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت با تری دی مکس از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فیلم بالا را در زمینه اهمیت تری دی مکس در ساخت بازی را ببینید .

ساخت بازی با تری دی مکس : امروزه بازی سازی یکی از زمینه های پر استفاده از نرم افزارهای سه بعدی سازی به خصوص ، تری دی مکس می باشد .

به واقع شاید بتوان گفت تری دی استودیو مکس بهترین نرم افزار بازی سازی و ساخت بازی در جهان به شمار می آید .

در حال حاضر با ورود کمپانی های بزرگ نرم افزاری مانند : مایکروسافت و ارائه کنسول های بازی متنوع از سوی شرکت های مختلف و حضور بسیار سرگرمی های دیجیتالی ، چرخ  صنعت بازی سازی با تری دی مکس را بیش از پیش به حرکت در آورده است .

تری دی مکس از دیر باز در حوزه بازی های سیماگره ای دارای سابقه بوده و غالبا بازی های ساخته شده به کمک نرم افزار تری دی مکس مورد اقبال همگان قرار گرفته شده .

کدام بازی تری دی مکس را محبوب تر کرد ؟ از جمله بازی های پر مخاطبی که در گذشته استفاده نرم افزار 3Ds Max را برای زمینه بازی سازی گسترش داده است : Tomb raider بوده که باعث ایجاد محبوبیت نرم افزار تری دی مکس ، نزد متخصصین عرصه بازی های سیماگره ای شد .

به هر حال برای ورود به دنیای بازی سازی : تری دی مکس نقش یکی از مهم ترین دروازه های ورودی را برای این عرصه را بازی خواهد نمود و جزء لاینفک آن به شمار می آید .

یکبار برای همیشه پرونده تری دی مکس را برای شما می بندیم .

آموزش تری دی مکس بصورت جامع از صفر تا صد – ویژه بازار کار ، جهت اطلاعات بیشتر : بهترین نرم افزار برای بازی سازی چیست؟ امروزه بازی سازی یکی از زمینه های پر استفاده از نرم افزارهای سه بعدی سازی به خصوص ، تری دی مکس می باشد تری دی استودیو مکس بهترین نرم افزار بازی سازی و ساخت بازی در جهان به شمار می آید.

با ورود کمپانی های بزرگ چه نرم افزارهایی پدید آمد؟ مایکروسافت و ارائه کنسول های بازی متنوع از سوی شرکت های مختلف و حضور بسیار سرگرمی های دیجیتالی ، چرخ صنعت بازی سازی با تری دی مکس را بیش از پیش به حرکت در آورده است.

آیا شما آموزش با نرم افزار های مختلف و نرم افزار تری دی مکس را هم دارید ؟ بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر داخل سایت تصویرگران پویا اندیش شوید.

سابقه ی تری دی مکس دربازی از ابتدا چگونه است؟ تری دی مکس از دیر باز در حوزه بازی های سیماگره ای دارای سابقه بوده و غالبا بازی های ساخته شده به کمک نرم افزار تری دی مکس مورد اقبال همگان قرار گرفته شده .

کدام بازی تری دی مکس را محبوب تر کرد ؟ Tomb raider بوده که باعث ایجاد محبوبیت نرم افزار تری دی مکس ، نزد متخصصین عرصه بازی های سیماگره ای شد .

مهم ترین نرم افزار ساخت بازی چیست؟ تری دی مکس نقش یکی از مهم ترین دروازه های ورودی را برای این عرصه را بازی خواهد نمود و جزء لاینفک آن به شمار می آید .

چگونه به زمینه های جلوه های ویژه سینمایی وارد شویم ؟ به هر حال ورود به زمینه جلوه های ویژه سینمایی ، مستلزم داشتن دانش کافی سه بعدی و تسلط عمیق به نرم افزار های قدرتمندی مانند تری دی مکس می باشد.

با 27 سال قدمت آموزشی ، افتخار این را داریم که از سال 2005 با همراهی استاد ارجمند جناب آقای مهندس مهدی بندری آموزش 3Ds Max را  ( با روش استاندارد Autodesk ) در آموزشگاه تری دی مکس تخصصی – تصویرگران پویا اندیش بنا نهادیم .

موفقیت هزاران هنرجوی متخصص تربیت شده توسط ما خود گواه و گویای این واقعیت است .

تهران – پاسداران – بالاتر از برج سفید – ابتدای گلستان سوم – بعد از رستوران چیتر برگر – ساختمان 120 – طبقه دوم مرکز تخصصی آموزش تری دی مکس – تصویرگران پویا اندیش تلفن ها : 110 111 28 – ( 021 ) خط ویژه 05 05 58 22 – 587 587 22 – ( 021 ) 587632 22 – 587621 22 – 587650 22 همراه : 60 73 973 0912

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map