طراحی سایت با قالب آماده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت با قالب آماده در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت با قالب آماده یکی از روش های ساخت سایت می باشد که در آن به جای اینکه قالب سایت را از ابتدا طراحی و کد نویسی کنیم، از قالب های آماده و موجود در بازار استفاده کرده و آن ها را شخصی سازی کنیم.

در این میان می توان بیان داشت که قالب آماده وب سایت ها، مدل های طراحی شده ای هستند که برای طراحی وب و برنامه نویسی استفاده می شوند.

مجموعه گسترده ای از الگوهای موجود از ارائه دهندگان مختلف و یک میزبان کامل قالب وب سایت برای Bootstrap وجود دارد.

برای ساخت وب سایت آماده می توان با تمام سیستم های مدیریت محتوای متداول مانند، WordPress یا جوملا و … پیاده سازی و استفاده کرد.

زمانی که شما سایتی را طراحی می کنید و روال طراحی ظاهری و کدنویسی آن به پایان می رسد شما مجموعه ای از این فایل ها در اختیار دارید به آنها قالب سایت می گویند.

حال اینکه اگر بخواهید از این قالب در سایتی با نشانی دیگر در اینترنت استفاده کنید می توانید از همان مجموع قالب هایی که از قبل آماده شده است را استفاده نمایید در نتیجه به همین دلیل قالب های آمده یا قالب های از قبل طراحی شده را برای این دسته از قالب های سایت در نظر گرفته شده است.

استفاده از قالب آماد در هر کسب و کاری می تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد که شما می توانید با توجه به حوزه کاری سایت خود و میزان اهمیت شما برای شخصی سازی سایت از قالب آماده استفاده کنید و یا برای کدنویسی از صفر شروع کنید.

لازم به ذکر است که شما می توانید برای استفاده از یک قالب آاده مناسب و امن با کارشناسان تیم طراحی سایت در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای سایت خود بگیرید.

زیرا در صورتی که به موارد جزیی توجه نشود، ممکن است با مواردی رو به رو شوید که برای بیزنس شما مخرب باشد.

امروزه این موضوع در بازار طراحی سایت مشاهده می شود که برخی از طراحان سایت از کدهای مخرب در کدنویسی سایت استفاده می کنند که و ممکن است در صورتی که برای خرید قالب آماده خود دقت عمل نداشته باشید و بررسی های ازم را انجام نداده باشید، موارد مخربی را مشاهده کنید و به سایت صدمه وارد نمایید.

این موضوع عادی به نظر می رسد که بسیاری از کارفرمایان در این زمینه تخصصی ندارند و از این ترفندهای مخرب هم اطلاعی ندارند.

این نکته را هم در نظر داشته باید که قالب شرکتی حرفه ای وردپرس در نمونه های قالب آماده سایت چندان نمی تواند راهگشای شما باشد ، بهتر است برای قالب شرکتی حرفه ای وردپرس از طراحی اختصاصی سیماگر استفاده کنید.

اما شما می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی سایت در قالب های مختلف و یا طراحی سایت اختصاصی با کارشناسان تیم سیماگر از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

قالب سایت در نگاه اول می تواند کاربر را جذب کند پس از انتخاب یک قالب سایت زیبا می تواند تاثیر بالایی در عملکرد کاربران خواهد بود.

برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای شما می توانید در کنار انتخاب یک طراح یا توسعه دهنده متخصص، روش دیگری را انتخاب کنید.

به لطف قالب آماده سایت، اکنون می توانید وب سایت های مناسبی را در زمینه طراحی وب ایجاد کنید.

هنگامی که در سفر خود به ساختن یک وب سایت عالی با قالب ها می روید، اولین چالش شما این است: کدام الگوی را باید انتخاب کنم؟ نکات مهمی که در خرید سایت قالب آماده باید به آن توجه داشته باشید این است که برای خرید سایت قالب آماده به شرکت های معتبر مراجعه نمایید و مهمتر از آن این است که از ارائه خدمات پشتیبانی توسط شرکت طراحی سایت قالب آماده مطمئن شوید.

سپس با توجه به تجربیات شخصی در خرید طراحی سایت قالب آماده خدمات آن بررسی شود و از قالب هایی که نام مشخص و دقیقی برای پیگیری حضوری ندارند پرهیز کنید و در خرید قالب آماده، با فروشنده خدمات، قرارداد رسمی ببندید و خدماتی که به شما ارجاع داده شده است را در قرارداد رسمی ذکر نمایید و دریافت نمایید.

  طراحی سایت با قالب آماده مزیت های زیادی برای صاحبان سایت دارد که در ادامه به بررسی برخی از آن ها خواهیم پرداخت: یکی از راه های طراحی سایت ارزان استفاده از قالب های آماده می باشد، از مزیت های عمده و اصلی این روش، صرفه جویی در زمان و هزینه ساخت سایت می باشد، شما می توانید فقط در عرض چند روز کاری و با صرف هزینه ای کم صاحب یک سایت ایده آل و کارامد شوید.

زمانی که از قالب های آماده برای طراحی وب سایت خود استفاده می کنید ، کلکسیوی از انتخاب ها در پیش روی شما قرار داده می شود و شما باتوجه به هدفی که از طراحی سایت دارید می توانید گزینه ی مناسب را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

اغلب قالب های آماده براساس استاندارد های طراحی سایت ساخته و ایجاد می شوند، پس نگران استاندارد سازی آن ها نباشید، از آنجایی که این قالب ها برای کشور های مختلفی طراحی و ساخته می شوند، لذا دقت زیادی در ساخت آن ها شده و تقریبا با تمامی مرورگر ها نیز سازگار می باشند.

این نکته را در نظر بگیرید اگر به دنبال سایت های آماده هستید ، مشکلی که سایت های آماده ارزان قیمت دارند ، شما نمی توانید با این سیستم ها امکانات جدید به وب سایت آماده تان اضافه کنید ، همچنین اگر بخواهید بهینه سازی قالب سایت را هم در سایت آماده ارزان داشته باشید ، این نکته بسیار سخت خواهد بود.

سایت آماده ارزان می تواند زمانی که شما به دنبال درست کردن سایت شخصی هستید از آن استفاده کنید ، قالب سایت شخصی می تواند از سایت های آماده ارزان تهیه شود.

حتی قالب سایت شخصی رایگان هم در بین سایت های آماده وجود دارد.

قالب های آماده در دو نوع در بازار موجود وو در دسترس می باشند: یکی از راه های طراحی سایت رایگان (و همین طور طراحی سایت ارزان) استفاده از قالب های آماده رایگان می باشد.

برخی از افراد بعد از خرید قالب، آن ها در سایت خود به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می دهند.

(هدف از این کار معمولا تبلیغات و جذب بازدید کننده می باشد) این نوع قالب ها تقریبا فرقی با قالب های آماده ی پول ندارند، ولی برخی دیگر از قالب ها به علت وجود خطا و عدم کارکرد صحیح در دنیای اینترنت رها سازی شده اند، پس باید در طراحی سایت با قالب آماده ی رایگان توجه زیادی به این مساله داشته و حواسمان جمع تر باشد.

طراحی سایت با قالب پولی یکی از گزینه های مناسب برای ساخت سایت می باشد، استفاده از این نوع قالب در طراحی وب سایت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شده و یکی از راه های مرسوم طراحی سایت بر اساس اصول سئو می باشد.

در سایت های فروش قالب، گزیه های متنوع و زیادی در اختیار شما قرار داده می شود و باتوجه به معیار هایی که در نظر دارید می توانید از میان هزاران قالب آماده مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

از نکات مهمی که در طراحی سایت با قالب آماده باید به آن ها توجه کنیم ریسپانسیو بودن قالب آماده می باشد.

در طراحی سایت ریسپانسیو (طراحی سایت واکنشگرا یا همان طراحی سایت سازگار با موبایل) استفاده از قالب های ریسپانسیو اهمیت ویژه ای داشته و بدون آن هرگز نمی توانیم یک سایت ریسپانسیو داشته باشیم.

چگونه از قالب اماده سایت استفاده کنیم قالب اماده سایت را چطور می توان استفاده کرد ، سوال خوبی است ،این نکته را در نظر بگیرید ، اگر شما قالب را از یک شرکت خریداری کنید ،مطمئنا همان شرکت آموزش استفاده از قالب را برای شما آموزش می دهد اما اگر خرید سایت آماده شما از سایت های آنلاین باشد مطمئنا نحوه استفاده از قالب را شما نمی توانید یاد بگیرید.

سیماگر در این حوزه آموزش های لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

از آنجایی که قالب های آماده توسط شرکت های دیگری طراحی و ساخته می شوند ،امکان اعمال تغییرات اساسی در آن ها وجود ندارد، ولی در طراحی سایت با قالب های سفارشی ، تقریبا امکان اعمال هر تغییری در سایت وجود داشته و یک قالب اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد که از لحاظ شکل ظاهری و ساختار داخلی کاملا یکتا بوده و مطابق با اصول سئو و بهینه سازی سایت می باشد.

ولی قالب های اختصاصی به دلیل طراحی از ابتدا و کد نویسی زیاد ،به زمان و هزینه ی بیشتری نسبت به سایر سایت ها دارند.

شرکت طراحی سایت و سئو سیماگر، با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا در طراحی قالب، به همراه کلکسیونی از بهترین قالب های آماده، مناسب ترین گزینه های انتخابی را برای طراحی وب سایت شما ارائه می دهد.

اگر شما قصد دارید از قالب های آماده برای طراحی سایت استفاده نمایید می توانید از نمونه های شرکت طراحی سایت سیماگر استفاده کنید، و با انتخاب قالب مورد نظر، نام قالب را به بخش فروش شرکت اطلاع دهید تا هزینه این قالب ها برای شما اعلام گردد.

برای اطلاع از شرایط فروش قالب ها با دفتر مرکزی طراحی سایت سیماگر در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.

اگر به دنبال قالب آماده سایت فروشگاهی هم هستید در بین نمونه های آماده سیماگر قالب آماده فروشگاه اینترنتی هم موجود می باشد.

با سیماگر بروز باشید… طراحی سایت با استفاده از دو روش طراحی سایت اختصاصی و با استفاده از قالب آماده امکان پذیر می باشد که هر یک مزایا و معایب خود را می تواند شامل شود.

اما برای خرید قالب آماده حرفه ای این کار را زیر نظر کارشناسان مربوطه انجام دهید تا بهترین ها را برای سایت مورد نظر خود خریداری کنید.

برخی از قالب های آماده به صورت رایگان و اکثر آن ها به صورت پولی عرضه می شوند که شما می توانید به طور دلخواه و با مشورت از متخصصین امر طراحی سایت بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

حتما توجه داشته باشید که قالب آماده مورد نظر، شامل ویژگی های مورد نیاز برای کسب و کار شما باشد.

شرکت های طراحی سایت به ارائه انواع قالب ها در زمینه های شرکتی، فروشگاهی،مهندسی، پزشکی و… و یا کدنویسی از ابتدا برای مشتریان می پردازند که هر یک از این موارد هزینه ها و ویژگی های مختص به خود را شامل می شود.

در این میان تیم طراحی سایت سیماگر شما را برای دستیابی به سایت مدنظر یاری می رساند و بهترین گزینه های سایت های طراحی شده را در اختیار قرار می دهد.

مشاغل و کسب و کارهای نوین و خاص همواره در نظر دارند تا سایت اختصاصی و با ویژگی های خاص را طراحی کنند که جوابگوی خواسته های آنان باشد.

اما برخی از قالب های آماده نیز وجود دارد که می تواند با هزینه کمتر شما را به نتیجه ی دلخواهتان برساند.

پیشنهاد ما دریافت مشاوره با کارشناسان طراحی سایت سیماگر می باشد تا بتوانید بهترین ها را انتخاب نمایید.

ممنونم از مقاله مفیدی که ارایه دادید 🙂 آیا شما این مورد را مفید دریافت کرده اید؟ بله نه نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام ایمیل وبسایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map