طراحی سایت با قالب وردپرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت با قالب وردپرس در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به جرات می‌توان گفت در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد.

بعد از درک نیاز به داشتن وب سایت برای کسب‌وکارتان، نحوه طراحی و راه اندازی سایت همیشه یک چالش اساسی بوده است.

این چالش توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا مرتفع شد.

بطوریکه امروزه ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد و این فوق العاده است! ما در این مقاله به شما طراحی سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت را آموزش خواهیم داد تا کسب‌کارتان را در اینترنت به خوبی معرفی کنید و درآمدتان را چندین برابر نمایید.

گام‌های طراحی سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت: پیش از آن که به شما یاد بدهیم چگونه یک وبسایت برای خودتان طراحی کنید، خوب است بدانید که چرا از وردپرس برای طراحی سایت استفاده می‌شود؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می‌باشد که نیاز شما را برای طراحی سایتی برآورده می‌کند.

اگر بخواهیم سیستم مدیریت محتوا (Content Management Systems -CMS) را در یک جمله به طور خلاصه معرفی کنید.

می‌توانیم اینگونه بگوییم که: “در حقیقت CMS یک سیستم طراحی شده در بستر وب است که ابزارهای بسیار متنوع و کاربری برای راه‌اندازی سایت در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید محتوای سایت خود را بدون هیچ گونه دانش کدنویسی ایجاد و ویرایش کنید” اگر نیاز به اطلاع بیشتر در مورد سیستم‌های مدیریت محتوا دارید حتما این مقاله از همیار آکادمی را مطالعه بفرمایید.

حال که با مفهوم سیستم‌های مدیریت محتوا آشنا شدید خوب است بدانید که در حال حاضر طبق اطلاعات منتشر شده در ویکی پدیا بیش از 100 سیستم مدیریت محتوا وجود دارد! اما تمامی آمارها به روشنی نشان می‌دهند که پرچم دار همه سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس است.

به طوریکه 34 درصد از کل سایت‌های ساخته شده در سرتاسر جهان با وردپرس طراحی شده اند! یعنی حدودا از هر سه وبسایتی که شما بازدید می‌کنید، یکی وبسایت با وردپرس طراحی شده است! در این مقاله از همیار ما دلیل انتخاب وردپرس به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا را به طور کامل شرح داده‌ایم، حتما به آن سری بزنید.

اما اگر بخواهیم همه دلایل اهمیت استفاده از وردپرس را خلاصه کنیم، می‌توانیم بگویم: در میان گام‌های ساخت سایت با وردپرس، انتخاب نام سایت یکی بخش‌های جذاب و مهم است که معمولا کمتر برای آن زمان گذاشته می‌شود.

بد نیست بدانید که در حال حاضر (تا زمان نگارش این مقاله) نزدیک به 2 میلیارد وب سایت  آنلاین در فضای وب وجود دارد که این آمار بسیار چشم‌گیر به نظر می‌رسد.

برای دانستن معیارهای انتخاب نام وب سایت خود (و در نتیجه نام دامنه خود)، حتما به این مقاله از همیار مراجعه کنید در آن مقاله ما به طور کامل هر آنچه را که برای انتخاب یک نام مناسب و حرفه‌ای برای وبسایتتان نیاز دارید را شرح داده‌ایم.

نام و دامنه وبسایت بیان کننده هویت اصلی شماست پس حتما در انتخاب آن دقت داشته باشید.

اما بعد از انتخاب دامنه، نوبت به خرید آن و خرید سرویس میزبانی وب (هاست) می‌رسد.

منظور از هاست محلی است که قرار است اطلاعات و محتویات سایت شما در آن ذخیره شود.

این موضوع دقیقا همانند ذخیره اطلاعات در کامپیوتر شما است.

با این تفاوت که با خرید سرویس های میزبانی وب دسترسی کابران از هر نقطه‌ای جهان به سایت شما امکان پذیر خواهد شد و فقط کافی است که شما دامنه خود را به هاست‌تان متصل کنید.

البته شما باید پیش از آنکه خریدی انجام دهید حتما ویژگی‌های یک هاست مناسب را به خوبی بشناسید.

چرا که تهیه یک هاست وردپرس مناسب یکی از مهم‌ترین کارهای پیش از شروع ساخت سایت با وردپرس است.

ما در این مقاله از همیار به شما جزئیات کاملی که باید هنگام خرید هاست وردپرسی به آن توجه داشته باشید را گردآوری کرده‌ایم و درنهایت مقایسه بین شرکت‌ها سرویس دهنده میزبانی وب در داخل و خارج ایران انجام داده‌ایم.

بعد از خرید دامنه و هاست از یک شرکت‌های سرویس دهنده معتبر حال وقت آن رسیده است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در هاست خود نصب کرده و شروع به طراحی سایت با وردپرس کنید.

به طور معمول در هاست‌های وردپرسی ما با دو نوع پنل مدیریت مواجه هستیم: Cpanel وAdmin Direct اگر از هاست Cpanel استفاده می‌کنید، حتما مقاله نصب وردپرس روی Cpanel ، واگر از Direct Admin استفاده می‌کنید، مقاله نصب وردپرس روی دایرکت ادمین را مطالعه کنید.

بعد از نصب وردپرس بروی هاستتان، در مرورگر خود آدرس زیر را وارد نمایید: www.

YOURDOMAIN.

com/wp-admin/ (که البته به جای YOURDOMAIN.

com باید آدرس دامنه اصلی خودتان را قرار دهید.

مثلا   www سیماگر.

com/wp-admin) بعد از وارد کردن آدرس بالا شما وارد صفحه‌ای مانند شکل زیر خواهید شد: در این صفحه باید نام کاربری و رمزعبوری که هنگام نصب وردپرس بر روی هاست خود انتخاب کرده‌اید را وارد کنید.

مطابق شکل زیر، بعد از وارد کردن نام کاربری و رمزعبور خود وارد پنلی به نام پیشخوان وردپرس خواهید شد.

در این مرحله، خوب است که به برخی از تنظیمات اولیه طراحی سایت با وردپرس که باعث بهبود سایت شما می‌شوند، توجه کنید.

الف) تنظیم پیوندهای یکتا پیوندهای یکتا نحوه ساختار آدرس‌های صفحات سایت – یا همان URL‌ها – را در سایت شما تعریف می‌کنند.

بهینه‌ترین و بهترین حالت برای پیوندهای یکتا گزینه “نام نوشته” است.

برای انتخاب این حالت باید مطابق شکل زیر، به قسمت تنظیمات بخش پیوندهای یکتا رفته و گزینه “نام نوشته” را انتخاب کنید.

ب) عمومی‌سازی سایت(نمایش در موتورهای جستجو) برای اینکه بقیه افراد بتوانند سایت شما را در گوگل پیدا کنند و گوگل صفحات سایتتان را در بانک اطلاعاتی خود ذخیره کند، باید این اجازه را به آنها بدهید.

برای دادن این اجازه مطابق شکل زیر در پیشخوان وردپرس به قسمت تنظیمات و بخش نوشتن رفته و اطمینان حاصل کنید که تیک گزینه “نمایش در موتورهای جستجو” نخورده باشد.

اگه این گزینه را تیک بزنید، سایت شما دیگر در موتورهای جستجو ذخیره و نمایش داده نخواهد شد و صرفا اگر آدرس کامل سایت را در مرورگر وارد کنید، امکان دستیابی به سایت وجود دارد.

توجه: توصیه ما این است در ابتدای کار که هنوز محتوایی در سایت خود قرار نداده‌اید و سایت در حال راه‌اندازی است، این گزینه را فعال کنید(تیک را بزنید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

سپس بعد از آنکه سایتتان به طور کامل طراحی و راه‌اندازی کردید و نوشته و برگه‌ها(محتوا) در داخل سایت قرار دادید، دوباره به همین بخش برگردید و این گزینه را غیر فعال کنید(تیک را بردارید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

ج)عنوان وبسایت و معرفی کوتاهی از سایت خود را در وردپرس وارد کنید! مطابق شکل زیر، برای انجام اینکار به قسمت تنظیمات بروید و در بخش عمومی، در قسمت‌های عنوان سایت و معرفی کوتاه، اطلاعات موردنظر خود را وارد کنید.

د) فعال یا غیرفعال کردن نظرات کاربران در سایت اینکه آیا می خواهید در وب سایت خود کاربران و مخاطبانتان بتوانند نظرخود را به اشتراک بگذارند یا خیر، به خود شما بستگی دارد و مدیریت آن به طور کامل در اختیار شماست.

مطابق شکل زیر، برای مدیریت بخش نظرات در سایت و اعمال تنظیمات مورد نظرات به بخش گفت‌وگو در پیشخوان وردپرس بروید.

در آنجا می‌توانید فعال یا غیر فعال بودن نظرات کاربران را تنظیم کنید و ویژگی‌های دیگری که مدنظرتان است را هم اعمال کنید.

ه) انتخاب منطقه زمانی: با تنظیم صحیح منطقه زمانی، انتشار برگه‌ها و نوشته‌های جدید منظم‌تر خواهد بود.

به طور کلی، شما می‌توانید منطقه زمانی را براساسی جایی که در آن قرار دارید تنظیم کنید و یا براساس منطقه مخاطبان هدف خود تنظیم نمایید.

هر کدام که برای شما بهتر و منطقی‌تر است را انتخاب کنید.

برای انجام اینکارها به قسمت تنظیمات رفته و در بخش عمومی منطقه زمانی دلخواه خود را وارد کنید.

در نهایت اگر نیاز به توضیحات بیشتر در رابطه با پیشخوان وردپرس و جزئیات مربوط به آن دارید حتما مقاله پیشخوان وردپرس از همیار را مطالعه نمایید.

امروزه با رشد و توسعه قالب‌های وردپرسی طراحی سایت با وردپرس فوق‌العاده سریع و کم هزینه صورت خواهد گرفت.

به طوریکه شما به سایت‌های فروشنده قالب (مثل ژاکت و تم فارست) مراجعه کرده و با تماشای پیش‌نمایشی از قالب‌ها، قالب مدنظر خود را انتخاب و خریداری می‌کنید.

سپس در سایتتان آن قالب را بارگذاری می‌نمایید.

بدین صورت به همین راحتی و در عرض کمتر از 10 دقیقه ظاهر سایت شما طراحی خواهد شد! البته ما در سیماگر برای شما قالب‌های رایگان وردپرس مختلفی را قرار داده‌ایم که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بعد از انتخاب و خرید قالب به قسمت نمایش در پیشخوان وردپرس خود بروید و در بخش پوسته دکمه افزودن را بزنید.

مطابق شکل زیر در این قسمت می‌توانید بر روی دکمه بارگذاری پوسته کنید.

حال فایل zip قالب خود را در سایت بارگذاری کنید و سپس گزینه نصب و فعال سازی را بزنید.

اگر برای نصب قالب نیاز به توضیحات بیشتری دارید می‌توانید مقاله آموزش نصب قالب وردپرس از همیار را مطالعه کنید.

انتخاب ضروری‌ترین افزونه‌های موردنیاز افزونه یا پلاگین نام ابزارهایی که در ساخت سایت با وردپرس استفاده می‌کنید تا قابلیت‌های وردپرس را بیشتر کنید و امکان سفارشی سازی سایت برای شما بیشتر شود.

برای درک بهتر مفهوم افزونه بگذارید یک مثالی برای شما بزنیم.

به عنوان مثال اگر وردپرس را مانند سیستم عامل بر روی گوشی تلفن همراه بدانیم، افزونه نقش همان اپلیکیشن هایی را دارد که شما بر روی تلفن همراه خود نصب می‌کنید تا بتوانید امکانات بیشتری را در تلفن همراه‌تان جای دهید.

امروزه افزونه‌های بسیار زیادی برای وردپرس طراحی شده اند که ما در این بخش ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

تمامی افزونه‌هایی که در بالا نام بردیم دارای نسخه رایگان می‌باشند و به راحتی می‌توانید برای طراحی سایت با وردپرس از آنها استفاده کنید.

مطابق شکل زیر، برای نصب آنها کافیست به قسمت افزونه‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و در بخش افزودن عنوان افزونه خود را وارد کنید.

بعد از پیدا شدن افزونه موردنظر، آن را نصب و سپس فعال سازی کنید.

با صرف نظر از آنکه حوزه کاری شما چه چیزی است، در هر وبسایتی برخی از صفحات(برگه‌ها) هستند که معمولا وجود آنها ضروری و ثابت است.

مثل صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما و….

.

به همین خاطر در این بخش قصد داریم به شما نحوه ایجاد یک صقحه (برگه) در وردپرس را آموزش دهیم تا علاوه بر ایجاد صفحات ضروری، بتوانید در آینده هر صفحه ای را که نیاز داشتید خودتان به راحتی اضافه کنید.

برای ایجاد یک برگه در وردپرس، به قسمت برگه‌ها در پیشخوان رفته و بر روی گزینه “افزودن جدید” کلیک می‌نمایید.

بعد از انجام اینکار با صفحه مطابق شکل زیر روبه رو خواهید شد.

توجه داشته باشید که ویرایشگر پیش فرض وردپرس، ویرایشگر گوتنبرگ است و برای داشتن ویرایشگر به صورت تصویر زیر باید افزونه ویرایشگر کلاسیک را نصب کنید.

پس از اتمام طراحی برگه برای آنکه این برگه در سایت قرار بگیرد و منتشر شود بر روی گزینه انتشار که در بخش شماره 5 تصویر بالا قرار دارد، کلیک کنید.

صفحاتی که به طور معمول در هر وبسایتی بهتراست وجود داشته باشد: یک وبلاگ (و همچنین بازاریابی از طریق محتوا – به طور کلی “بازاریابی محتوا”) یکی از موثرترین راه‌ها افزایش ترافیک و معرفی نه تنها وب سایت بلکه برای هر محصولی است که می‌خواهید از طریق وبسایتتان بفروش برسانید، می‌باشد.

آمارها نشان ‌می‌دهد که وبلاگ‌ها ابزاری برتر برای بازاریابی آنلاین هستند.

چراکه 55٪ از بازاریابان می‌گویند که وبلاگ نویسی بهترین و مهمترین اولویت بازاریابی است.

راه اندازی یک وبلاگ یک فرآیندی ساده اما کاربردی است.

تنها کاری که شما باید انجام دهید انتشار منظم و مداوم مقالات مرتبط با موضوع وب سایت است.

جالب است بدانید وردپرس در ابتدا به عنوان یک سیستم قوی وبلاگ نویسی معرفی شد.

به همین خاطر بهترین بستر برای ایجاد وبلاگ و تولید محتوا است.

برای ایجاد اولین نوشته خود به قسمت نوشته‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و روی گزینه “افزودن جدید” کلیک کنید.

مطابق شکل زیر، روند ایجاد یک نوشته جدید دقیقا همانند ایجاد یک صفحه است که در بخش قبل به شما آموزش دادیم.

یکی از مهمترین تفاوت‌های نوشته و برگه در این است که نوشته‌ها دارای برچسب و دسته بندی می‌باشند اما در برگه چنین نیست.

البته تفاوت‌های دیگر نیز وجود دارد که برای دانستن آن می‌توانید به مقاله تفاوت برگه با نوشته در وردپرس مراجعه کنید.

پس از پایان نوشتن اولین نوشته خود روی دکمه “انتشار” کلیک کنید.

برای دسترسی آسان کاربران به نوشته، باید یکی از صفحات خود را به عنوان “وبلاگ” برای قرارگرفتن نوشته‌ها تعیین کنید.

برای انجام اینکار به قسمت برگه‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و یک برگه با نام وبلاگ اضافه کنید.

سپس به قسمت تنطیمات پیشخوان بروید و در بخش خواندن صفحه برگه نوشته را بر روی وبلاگ تنظیم کنید.

فهرست‌های دربردارنده برگه‌های می‌باشد که شما قبلا ایجاد کرده اید تا کاربر بتواند به آنها دسترسی سریع‌تری داشته باشد.

در تصویر زیر فهرست‌های سایت همیار وردپرس را مشاهده می‌کنید.

برای ساخت فهرست وبسایتتان به قسمت نمایش در پیشخوان وردپرس رفته و در بخش فهرست‌ها، نام فهرست خود را وارد کرده و دکمه ایجاد فهرست را بزنید.

بعد از ایجاد فهرست سایتتان، حال باید برگه‌های سایت را به فهرست بیافزایید.

برای انجام اینکار برگه‌هایی که در بخش های قبلی آن ها را ساخته اید، انتخاب کرده (در سمت راست صفحه) و دکمه افزودن به فهرست را بزنید.

مطابق شکل زیر بعد از اضافه کردن برگه‌ها به فهرست مکان نمایش برگه را در قسمت تنظیمات فهرست اضافه کنید.

سپس دکمه ذخیره فهرست را بزنید.

البته شما در این صفحه می‌توانید با کشیدن و رها کردن برگه‌ها، ترتیب قرارگیری آنها در فهرست سایت را تغییر دهید.

حال بعد از اتمام کار به صفحه اصلی سایتتان مراجعه کنید بدین شکل خواهد بود: همانطور که در ابتدا اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد.

ما در این مقاله هر آنچه را که شما برای راه‌اندازی یک سایت در عرض کمتر از یک ساعت نیاز داشتید را آموزش دادیم.

حال وقت آن رسیده است که آستین‌هایتان را بالا بزنید و شروع کنید! توجه داشته باشید موفقیت در کسب‌وکارهای اینترنتی مانند هر فعالیت دیگری نیازمند ثابت قدمی و تلاش مداوم شماست.

پس هرچه زودتر طراحی سایت با وردپرس را شروع کرده و به کسب درآمد از سایت بپردازید.

در نهایت از توجه شما به این مقاله سپاسگزاریم.

در صورت بروز هر گونه سوال می‌توانید آن را از بخش دیدگاه‌ها بپرسید.

همچنین اگر محتوای امروز همیار وردپرس برایتان مفید بود، خوشحال می‌شویم آن را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

منابع: wpbeginner.

com و themeisle.

com تلگرام: t.

me/hamyarco تلگرام: t.

me/hamyarco اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید: تعداد علاقه‌مندانی که تاکنون عضو خبرنامه ما شده‌اند: 352,641 نفر ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید .

sabazariran ۱۸:۴۷ ۱۳۹۸-۱۱-۱۹ 11 ماه عضو همیار وردپرس سلام چطور می تونم آدرس دسته بندی ها رو اینقدر کوتاه کنم ؟ ممنون uupload.

ir/files/0gi3_bag.

png بهاره کوهستانی ۱۲:۱۷ ۱۳۹۸-۱۱-۲۳ 7 سال عضو همیار وردپرس سلام در بخش تنظیمات وردپرس میتونید اینکارو انجام بدید اما همه رو نمیشه انجام داد.

محمد جمالزهی مفرد ۱۹:۱۲ ۱۳۹۷-۰۷-۱۹ 3 سال عضو همیار وردپرس اینم یک مطلب عالی دیگه فهرست مطالب ویرایش دیدگاه همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی وردپرس می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده تر وردپرس ، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده میکردم.

آن آرزو، اکنون، “همیار وردپرس” نام دارد.

‬ ‏‫‬ ‬ ‫‏‫ ‬ ‏‫‬ ‬ ‫‫بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: وردپرس برای من، تنها یک سایت‌ساز رایگان نیست؛ وردپرس، یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

توصیه سیماگر: هاست وردپرس ایران سرور سریع‌ترین راه درآ‌مدزایی آنلاین، داشتن یه پیج اینستاگرامی درآمدزاست | ثبت نام دوره جدید شروع شد نام کاربری یا ایمیل رمز عبور مرا به خاطر بسپار فراموشی رمز عبور هنوز عضو نیستید؟ ثبت‌نام کنید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map