طراحی سایت با وردپرس رایگان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت با وردپرس رایگان کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نتایج بیشتر .

.

.

3 میلیون تومان – ارائه رایگان مدیرعامل شرکت کیان ایساتیس نزدیک به 10 سال تجربه در حوزه دیجیتال مارکتینگ و اکنون آموزگار هستم برای هموار سازی مسیر موفقیت جوانان ایرانی در زمینه کسب و کار های اینترنتی پایدار … کسب درآمد از وبسایت به ” هــنــر ” نیاز دارد ، هنری که از صبور بودن شروع می شود و به کسب تخصص های بیشتر ختم می شود.

باید بدانید که از طریق وب می توانید خیلی زود ثروتمند شوید اما این اتفاق نیازمند هنری اکتسابی است که با تلاش بدست می آید.

این دوره آموزشی شما را به این هنر نزدیک خواهند کرد.

هدف از دوره آموزش وردپرس همراهی صفر تا صد طراحی سایت با کاربران می باشد ، ابتدا از اینکه در کنار ما حضور دارید از شما متشکریم و همه تلاشمان را برای موفقیت شما انجام خواهیم داد.

آیا ما می توانیم وردپرس را با این دوره حرفه ای شویم ؟ پاسخ بله است البته دقت داشته باشید که یادگیری وردپرس یک مبحث ثابت نیست و نیاز به تلاش و تمرین در طول زمان دارد.

در این دوره آموزشی وردپرس که بصورت رایگان هم ارائه شده است می آموزید به راحتی یک وبسایت برای خودتان طراحی کنید و با آن بتوانید به دنیای تجارت الکترونیک قدم بگذارید.

آموختن طراحی سایت با وردپرس می تواند به روش های مختلفی برای شما درآمدزایی داشته باشد.

شما می توانید در بخش های مختلفی شروع به کار کنید.

از جمله می توانید برای خودتان سایت بسازید و محصول یا خدمتی را بفروشید.

همچنین می توانید برای دیگران وبسایت طراحی کنید و از آنها بابت طراحی سایت و پشتیبانی پول دریافت کنید ، وقتی طراحی سایت یاد بگیرید استخدام شما در شرکت های مختلفی راحت تر شکل می گیرد و حتی می توانید در آموزشگاه های مختلف این علم را به اشتراک بگذارید و درآمد کسب کنید.

شاید بتوانیم به واقعیت بگوییم بله! وردپرس واقعاً عجیب و عالی است.

هزاران هزار قالب و افزونه برای آن توسعه داده شده است و هر امکانی که اراده کنید ماژول آماده آن را خواهید یافت.

با این روش می توانید بهترین و عالی ترین سایت ها را بسازید.

وردپرس از جوملاً خیلی بهتر توسعه داده شده و نسبت به دیگر CMS ها نیز در اولویت قرار دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * فرستادن دیدگاه سلام خسته نباشید ، ببخشید ی سوال فنی دارم .

آیا تعداد برگه های یک سایت ما زیاد باشه سایت رو سنگین میکنه ؟ نکته اینو بگم ک حجم صفحه ها بالا نیست و حدود 3 مگ اینا برای توضیحات اختصاصی محصول هایی که تو سایتم هست تو اون برگه ها ی 140 کلمه اینا فوق فوق اش توضیح دارم ایا همچین صفحه هایی سایت رو سنگین میکنه ؟ از حجم هاستم از کل اش 300 مگ فقد پر هست کل اش 1.

5 گیگ هستش .

سلام ، تعداد برگه های سایت شما نمی تواند باعث کندی سرعت سایت شود زیرا سرعت تحلیل mysql و دیتابیس خیلی خیلی بالاست و تا چندمیلیون رکورد راحت پردازش می شود.

البته بستگی به هاست هم دارد.

باتشکر با درود می خواستم سوال کنم که جلسه های آموزشی WordPress به پایان رسیده است و یا ادامه دارد.

با سپاس سلام ، آموزش وردپرس ادامه دارد و بزودی جلسات بیشتری اضافه می شود.

باتشکر سلام ، چگونه میتوانیم در هدر ، قسمت فهرست ها تصویر قرار دهیم؟ سلام آقای صارمی ، در هدر بیلدر قالب زفایر المان تصویر هم برای استفاده وجود دارد.

باتشکر سلام استاد برای فعال کردن SSL و قفل امنیت پیج چه کاری رو باید انجام بدیم؟ سلام ، آیا گواهینامه اس اس ال دارید؟ اگر خیر می توانید از این لینک خریداری نمایید و سپس تیکت ارسال کرده تا همکاران برای شما تهیه و نصب کنند.

اگر بله : 1- تنظیم اس اس ال نیاز به تغییراتی در دیتابیس دارد ولی بطور ساده افزونه اس اس ال ساده پرو می تواند خیلی به شما کمک کند که با نصبش در صورتی که اس اس ال داشته باشد.

2- می توانید از این لینک اقدام به خرید گزینه سوم برای تنظیم توسط همکاران ما داشته باشید.

سلام در فیلم ها 0 تا 100 ورد پرس تدریس میشه؟ سلام جناب گنجی ، شاید بتوانیم بگوییم 0 تا 1000 وردپرس چون خیلی خیلی دوره وردپرس کامل تدریس شده است.

باتشکر سلام میتونیم فیلم ها رو دانلو د کنیم و در تلویزیون با خانواده ببینیم یا خیر؟ سلام ، ضمن سپاس از حضور شما با توجه به حقوق کپی رایت ویدئو ها تنها امکان مشاهده آنلاین میسر نمی باشد لذا از شما خواهشمند است بصورت آنلاین و رایگان از آموزش ها بهره مند شوید.

باتشکر از حضور شما سلام وعرض خسته نباشید .

.

من قبلا یک دامنه ir خریدم و به صورت اتومات چون همرا با هاست خریداری شد متصل شد به هاست و هنوز هم فعال نشده است < بعدا باز رفتم دامنه com رو هم خریداری کردم و ایمیل مربوطه آمد و فعال شد .

.

الان میخواستم com رو بزارم جایع دامنه ir .

.

وارد دایرکت ادمین شدم و در قسمت مدیریت دامین های اصلی اون را تغییر دادم } این تا اینجا .

.

وقتی رفتم داخل پنل کاربری مربوط به هاست تو بخش اطلاعات که وسط صفحه نمایش و کنار نماد هاست قرار داره و نام دامنه و….

رو نوشته .

.

هنوز اسم دامنه ir رو نوشته بود با اینکه داخل مدیریت دامین های اصلی داخل دایرکت ادمین اون رو تغییر داده بودم ؟؟؟؟؟باید چیکار کنم که این مشکل رفع بشع و داخل هاست هم تغییر کنه و دامنه com نمایش داده بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در ضمن هنوز راه اندازی ورد پرس و دیتا بیس را انجام ندادم و اونو وجود ندارع…… سلام جاب شیاری ، در صفحه پنل هاست این بخش تغییر نمی کند و نگران نباشید دامنه به خوبی کار می کند.

( این بخش فقط برای خرید اول ثبت می شود و قابلیت تشخیص تغییر دامنه را ندارد ) باتشکر سلام چطوری ایمیل برای سایتم درست کنم یا برای دامنه؟ ممنون بابت پشتیبانی خوبتون سلام خانم موسوی ، در آموزش مربوط به امکانات هاست این مسئله توضیح داده شده است.

باتشکر با سلام چرا دیگه ویدئو جدید منتشر نمیکنید من الان نزیدیک به 3 هفته هست منتظر ویدئوی های جدید هستم ؟؟ سلام جناب کیانی ، این هفته چندجلسه آموزش ویدئویی خواهیم داشت.

از اینکه صبورانه در کنار ما هستید ممنونیم.

باتشکر ممنون از سایت پر قدرتتون سلام وقت بخیر میخواستم بدونم از زمان خرید هاست و دامنه و شروع طراحی سایت چه مدت زمانی طول میکشه تا سایت در جستجوی گوگل نشون داده بشه ؟ ممنون سلام ، به این منظور آموزش سئو در سایت ما وجود دارد که می توانید مشاهده فرمایید.

سئو به اندازه کافی پیچیده می باشد.

باتشکر سلام یک سوالی داشتم این که توی اسلایدر سایتتون منظورم اخرین آموزش های وردپرسی هست .

اون رو چه طور طراحی کردید آیا با افزونه گرید طراحی کردید یا با رولوشن اسلایدر ؟ممنون میشم پاسخ بنده را بدهید سلام ، این بخش با افزونه گرید طراحی شده است.

باتشکر سلام تو این اموزش فقط با قالب زفایر پیش رفتیم سوال من اینکه با قالب ایمپرزا هم می تونیم کار کنیم؟ ممنون از سایت خوبتون سلام ، من بعنوان کارمند شرکت بارها مشاهده کردم که مدیر شرکت و مدرس دوره فرمودند که قالب زفایر و قالب ایمپرزا یکسان هستند 🙂 و واقعاً هم همینطوره … سلام.

.

من دارم با اموزش ها پیش میرم ولی جز صفحه اصلی برگه های دیگه رو که برای منو ایجاد کردیم و در منو لینک دادیم رو وقتی طراحی میکنم توی سایت هیچی نمیاره و میگه برگه خراب است یا حذف شده.

.

چرا اینطوره و چکار کنم؟ سلام و احترام خدمت شما کاربر ارجمند ، از شما خواهشمندیم سوالات پس از خرید را ( در رابطه با محصول خریداری شده از سایت ما ) در بخش تیکت پشتیبانی ( ناحیه کاربری ) ارسال فرمایید ، سوالات شما به سرعت توسط همکاران متخصص ما پاسخ داده خواهد شد.

با سلام؛ آیا با ویژوال کامپوزر امکان داره هدر چسبان طراحی کرد؟ سلام بر شما، با ویژوال نمی توان هدر طراحی کرد.

باید با هدربیلدر قالب این کار را انجام دهید.

اکثر قالب ها امکان هدرچسبان را دارند.

باتشکر سلام ی سوال داشتم من مثلااا 40 تا ویدیو نگاکنم میتونم ی پروژه ساده بگیرم یا باید کل فصل هارو نگا کنم؟؟ سلام میثم جان ، بهتر است همه جلسات را ببینید تا حرفه ای شوید.

ولی با این تعداد جلسات هم که گفتید می توانید تا حدودی طراحی کنید.

باتشکر لطفا شماره موبایل خود را جهت تایید در فیلد مربوط به شماره موبایل وارد نمایید .

میانگین 30 دقیقه سرعت ، سئو ، امنیت مهربانی عامل موفقیت است! ابزار وردپرس حاصل تلاش یک تیم متخصص و علاقه مند است که سعی می کند آموزش ها را با نهایت کیفیت به مشتریان فارسی زبان ارائه نماید.

ارائه خدمات پیشتاز امضاء بزرگی بر شعار ابزار وردپرس یعنی ” تحولی بزرگ در ارائه خدمات وردپرس ” می باشد.

1398 © تمامی حقوق برای وبسایت ابزار وردپرس محفوظ است.

کپی به هرشکل غیرمجاز و غیرقانونی است.

ابزار وردپرس آغاز یک تعامل برای تجارتی جدید برگزیده خلاق معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری دارای مجوز نشر برخط از وزارت ارشاد اسلامی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map