طراحی سایت با کمترین هزینه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت با کمترین هزینه شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت با کمترین هزینه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امتیاز کاربران احتمالا در صورتی در این صفحه هستید که در جستجوی روشی برای طراحی سایت ارزان هستید و قصد دارید وب سایت خود را با ارزان ترین روش ممکن راه اندازی نمایید.

امروزه با توجه به گسترش استفاده از اینترنت برای جستجوی کالا و خدمات داشتن وب سایت برای شرکت ها به امری ضروری تبدیل شده است و در صورتی که قبلا شرکت ها برای بالا بردن اعتبار شغلی خود اقدام به طراحی وبسایت می نمودند امروزه ایجاد وب سایت را از بابت نیاز شرکت به داشتن وب سایت انجام می دهند.

جهت طراحی سایت حرفه ای اول از همه شما نیاز به یک شرکت طراحی وب سایت با سابقه و متعهد دارید تا در کنار ارائه خدمات طراحی وب سایت با قیمت مناسب، کیفیت و پشتیبانی وب سایت قابل قبولی ارائه نماید.

البته تعرفه طراحی سایت با توجه به نوع وب سایت مورد نظر کارفرما متغیر است.

طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی دو نوع اصلی سفارش سایت می باشند که هر یک تعرفه خود را دارد.

همچنین در کنار ضرورت حضور در اینترنت برای شرکت ها نحوه حضور نیز مهم می باشد و شرکت ها در صورتی که حضوری قوی در اینترنت داشته باشند می توانند از طریق اینترنت بازاریابی و فروش خود را رونق بخشند و به این ترتیب درآمد خود را افزایش دهند و در حقیقت هزینه ای که برای کار طراحی سایت انجام می گردد باعث رشد فروش شرکت خواهد شد.

پس در نتیجه از صرف هزینه برای طراحی وب سایت خود نترسید و بهتر است کار ساخت سایت خود را به شرکت های طراحی وب واگذار نمایید که ساخت وب سایت را با کمترین هزینه ممکن انجام می دهند.

در زمینه طراحی وب سایت سیاست کار شرکت ها و تعرفه طراحی سایت آنها با یکدیگر متفاوت می باشد و برخی از شرکت ها به سود بالا در هر پروژه می اندیشند و حال آنکه برخی دیگر در صدد کسب درآمد با انجام تعداد بیشتر از پروژه های طراحی سایت می باشد که در این روش سود حاصل از اجرای هر پروژه را پایین می آورند و با توجه به پایین بودن تعرفه طراحی سایت تعداد پروژه های بیشتری نصیب شرکت می گردد.

سیاست کاری سیماگر طراحی سایت با بالاترین کیفیت ممکن و ارزان ترین قیمت ممکن می باشد که در راستای این هدف میزان سود مورد انتظار خود را از پروژه های طراحی وبسایت خود پایین آورده و در کنار آن سیستم بازاریابی و بازرگانی خود را در جهت کاهش بیشتر قیمت ها حذف نموده است و هم اکنون قیمت های خود را در پایین ترین سطح ممکن ارائه می نماید.

البته در بازار طراحی وب ایران قیمت هایی ارزان تر از قیمت سیماگر نیز وجود دارند که معمولا کیفیت مناسبی ندارند و یا به درستی پشتیبانی نمی شوند.

موردی که در طراحی سایت می بایست به آن دقت نمایید آن است که فرآیند ساخت وبسایت یک بار انجام می گردد اما پس از سایت در مرحله پشتیبانی قرار می گیرد و در صورتی که مشکلات سایت شما در آینده برطرف نگردد و سایت شما پشتیبانی نشود سایت شما دچار مشکلات جدی خواهد شد پس قبل از واگذاری پروژه طراحی سایت خود به هر شرکتی اعتبار شغلی شرکت را بسنجید و تجربه و سوابق کاری و همچنین سایت های طراحی شده را حتما بررسی نمایید.

سیماگر فعالیت خود از سال 1381 آغاز نموده است و در این سال ها در حدود 3000 وب سایت طراحی نموده است و جزو معدود شرکت هایی می باشد که مجوز از نظام صنفی سیماگره ای و شورای عالی انفورماتیک کشور دارد و با نگاهی به پروژه های انجام شده این شرکت پی با اعتبار این شرکت خواهید برد.

پس با توجه به توضیحات آمده در بالا هر هزینه ای که شما صرف طراحی سایت خود می نمایید باعث افزایش فروش شما خواهد شد فقط مهم آن که شرکت طراحی سایت معتبری را بیابید که با ارزان ترین قیمت ممکن سایت شما را راه اندازی نمایید.

حال که توضیحات اولیه را مطالعه نمودید به شما ارزان ترین روش های طراحی وب سایت را معرفی می نمایم.

در صورتی که قصد دارید عملیات طراحی سایت خود را بدون صرف هزینه پرداخت نمایید می توانید این کار را با استفاده از سایت ساز های رایگان، وبلاگ ها، سیستم های مدیریت محتوای رایگان و سایر روش های ممکن انجام دهید که در این روش می بایست صرفا هزینه ثبت دامنه را پرداخت نمایید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله طراحی سایت رایگان را مطالعه نمایید.

در این روش ارزان ترین روش های طراحی وب سایت را به شما اعلام می نمایم: با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا و وردپرس به راحتی می توانید سایت خود را راه اندازی نمایید کافی است فقط هزینه ثبت دامنه و هاستینگ را پرداخت نموده و سیستم مدیریت محتوا را از سایت اصلی دانلود نموده و بر روی هاست خود بارگذاری نمایید که در این روش کافی است عملیات نصب سیستم مدیریت محتوا را انجام دهید.

برای ثبت دامنه و سفارش هاستینگ می توانید به سایت هاست سیماگر مراجعه نمایید.

قالب های وب سایت رایگانی در اینترنت وجود دارند که با استفاده از آنها به راحتی می توانید سایت خود را راه اندازی نمایید.

این قالب ها نوشته شده بر روی سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس هستند و به سادگی می توانید از آنها در راه اندازی سایت خود استفاده نمایید.

می توانید عملیات ساخت وب سایت خود با استفاده از قالب آماده را به سیماگر واگذار نمایید تا پشتیبانی و امن سازی وب سایت شما به صورت حرفه ای انجام گردد و نحوه کار با کنترل پانل نیز به شما آموزش داده شود.

در این روش قالب وب سایت مورد نظر خود را از فروشگاه قالب سیماگر انتخاب می نمایید که در این روش نیز قالب شما توسط سیماگر پیاده سازی می گردد و نحوه درج مطالب وب سایت به شما آموزش داده می شود تا بتوانید مطالب داخل وب سایت را خود بارگذاری نمایید.

خرید قالب از فروشگاه قالب به شما تعداد انتخاب های بیشتری برای قالب شما می دهد زیرا در این فروشگاه قالب در حدود 100.

000 قالب وب سایت وجود دارد و با جستجو در این فروشگاه می توانید قالب مورد نظر خود را بیابید.

در زمینه طراحی وب ارزان بودن به معنای بی کیفیت نمی باشد و فقط لازم است با اطلاعات دقیق و درستی سایت مورد نظر خود را ایجاد نمایید.

در بازار طراحی سایت ایران برخی شرکت های طراحی وب سایت مشتریان خود را گمراه می نمایند و به آنان اطلاعات غلط می دهند.

به عنوان مثال به آنها گفته می شود که در صورتی که از سیستم های مدیریت محتوای رایگان و یا قالب آماده استفاده نمایید در آینده وب سایت شما قابل توسعه نمی باشد و همچنین برای وب سایت شما ممکن است مشکلات فراوانی به وجود آید.

که این موارد به دلیل آن است که این شرکت ها توان رقابت در ارائه خدمات طراحی سایت با بالاترین کیفیت ممکن و کمترین هزینه را ندارند و بنابراین از این روش ها سعی در سر در گم نمودن مشتریان می نمایند.

استفاده از روش های ارزان قیمت طراحی سایت نه تنها لطمه به کسب و کار شما نمی زند بلکه بودجه شما را برای انجام تبلیغات روی وب سایت بازتر می گذارد.

البته در صورتی که قصد برند سازی را داشته باشید بهتر است از قالب مخصوص به خود استفاده نمایید تا طراحی سایت شما در ذهن بازدید کننده به عنوان یک طرح خاص شکل ببندد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map