طراحی سایت با MVC

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت با MVC شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

قصد داریم با زبان ASP.

NET مقالات رایگان در زمینه آموزش طراحی سایت داشته باشیم.

آموزش طراحی سایت از پایه تا پیشرفته با Asp Net MVC نگارش می‌شود، جهت مشاهده آموزش asp.

net core بر روی لینک مورد نظر کیک نمایید.

تیم سیماگر دوره ای را برای شما عزیزان فراهم کرده تا بتوانید با مشاهده این دوره آموزشی بسیار جامع و حرفه ای ، طراحی سایت به سبک ASP NET MVC را به صورت کاملا کاربردی و با مثال فرا بگیرید.

ما در این پکیج آموزشی به آموزش ترفندها و مباحث آموزش ASP.

NET MVC از صفر تا صد می پردازیم و سعی کرده ایم تا تمامی تجربیات خود را در زمینه طراحی سایت با MVC در اختیار شما عزیزان قرار داده دهیم.

مهم ترین ویژگی این دوره استفاده از اخرین تکنیک های کدنویسی یعنی Core است که نسخه 2.

1 این زبان را تدریس میکنیم.

مشاهده 60 ساعت فیلم آموزش ASP.

NET کلیک نمایید.

با عرض سلام خدمت تمامی همراهان دوره آموزشی طراحی سایت با ASP.

NET MVC ، با یکی دیگر از جلسات آموزشی MVC در خدمت شما عزیزان هستیم در جلسه گذشته با ساخت یک پروژه از نوع MVC آشنا شدیم در این جلسه قصد داریم تا شما را با ساختار پوشه ای… دوره آموزش طراحی سایت با Asp.

Net MVC با عرض سلام خدمت تمامی همراهان مباحث آموزشی طراحی سایت با ASP.

NET MVC ، در جلسه گذشته به معرفی پیش نیازهای آموزش Asp.

Net MVC پرداختیم در این جلسه آموزش ASP.

NET MVC6 قصد داریم یک پروژه از نوع MVC در ویژوال استودیو ایجاد نماییم… آموزش طراحی سایت با ASP.

NET MVC با دومین جلسه از آموزش طراحی سایت با ASP.

NET MVC در خدمت شما عزیزان هستیم در جلسه گذشته به معرفی معماری MVC پرداختیم در این جلسه به معرفی پیش نیازهای دوره  آموزش ASP.

NET MVC خواهیم پرداخت .

قبل از شروع این دوره باید به… دوره آموزش طراحی سایت با Asp.

Net MVC با عرض سلام خدمت تمامی همراهان مباحث آموزشی طراحی سایت از سری آموزش های سایت سیماگر، با اولین جلسه ی آموزشی طراحی سایت با Asp.

Net MVC در خدمت شما عزیزان هستیم در این جلسه به معرفی معماری ام وی سی (MVC) می‌پردازیم .

معماری… عضویت در خبرنامه هفتگی برای دریافت: این تفاوت اصلی ما با اکثر سایت‌ها می‌باشد، بله بالای ۹۵ درصد از مقاله‌های سیماگر را سایت‌های دیگر کپی می‌کنند، و این نشان میدهد که مقالات ما در زمینه خود جز بهترین های فضای وب فارسی هستند چرا که بالای ۸۰ درصد عکس‌ها اختصاصی بوده و همینطور برای هر مقاله خالصانه زمان گذاشته شده تا کیفیت بالایی داشته باشند، از بازخوردهای کاربران در نظرات به کیفیت این مقاله‌های رایگان می‌توان به راحتی پی برد، حال ببینید خدمات غیررایگان ما چه کیفیتی خواهند داشت.

دیگر کیفیت کپی کردنی نیست ;-) عضویت در خبرنامه هفتگی برای دریافت:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map