طراحی سایت با adobe xd

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت با adobe xd داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نرم افزار Adobe XD اخیرا برای کمک به طراحان سایت و اپلیکیشن بصورت کاملا رایگان توسط شرکت اصلی (ادوبی) منتشر شده.

با این نرم افزار می‌توانیم خیلی سریع و راحت سایت‌های خود را طراحی کنید.

بدون دردسر‌های قبلی که در نرم‌افزار‌های طراحی سایت داشتیم! اما امروز آموزش نرم افزار Adobe XD را بصورت مقدماتی در اختیار شما قرار دادم تا بتونید کار با این نرم‌افزار رو شروع کنید.

به زودی بصورت رایگان آموزش کامل کار با این نرم‌افزار رو در پنل دانشجویان دوره آموزش طراحی سایت قرار خواهیم داد.

نرم افزار Adobe XD رو به صورت رایگان از سایت ادوبی میشه دریافتش کرد، البته با توجه به تحریم‌ها نیاز به سرویس‌های تغییر IP(آی‌پی) هست.

ما با استفاده از این نرم‌افزار می‌تونیم برای ایفون، ایپد و یا برای وبسایتمون طراحی کنیم، یعنی حالت‌های ریسپانسیو مختلف رو می‌تونیم طراحی کنیم.

1366 در 768 سایزی هست که اکثر افراد توی ایران دارن با این سایز معمولا از وب استفاده میکنن.

به صورت میانگین استفاده‌های زیادی داره.

می‌تونیم با استفاده از این نرم‌افزار یک طرح اولیه یا حتی یک طرح نهایی از سایتمون پیاده کنیم، که بعد به سراغ برنامه نویسیشون بریم.

اگر بخواهیم یک قالب وردپرسی رو طراحی کنیم، همونطور که داخل دوره صفر تا صد طراحی وب‌سایت گفتیم با فتوشاپ می‌تونیم طرح مورد نظرمون رو پیاده کنیم، ضعف‌هاشو برطرف کنیم، بهبودهایی که می‌خوایم رو انجام بدیم و بعد به سراغ برنامه‌نویسی بریم.

اینجوری راحت‌تر و سریع‌تر می‌تونیم به اون طرحی که می‌خوایم برسیم.

می‌تونیم طرح فتوشاپ رو آماده کنیم و به مشتری بدیم.

بعد اگر مشتری تایید نهایی رو داد، بعد بریم به سراغ برنامه‌نویسی و اون زمان شروع کنیم به نوشتن کدهای CSS, HTML, WordPress و طرح رو در نهایت بدون دردسر به مشتری تحویل بدیم.

بدون فتوشاپ هم میشه طرح زد، راه دیگه اینه که ما روی کاغذ طرح رو بکشیم که چندان جالب بیرون نمیاد، ولی یک نرم‌افزاری که کاملا رایگان شرکت ادوبی در اختیار ما قرار داده، نرم‌افزار Adobe XD هستش که دقیقا به کار ما میاد.

توی زمینه UI, UX می‌تونیم اول توی این نرم‌افزار خیلی راحت و بدون دردسر طراحیمون رو انجام بدیم و بعد ببریم توی فتوشاپ برای گرفتن خروجی، یا حتی همین نرم‌افزار خروجی CSS, HTML هم به ما میده ولی به صورت کامل نیست.

در قسمت سمت چپ ToolBar قرار داره که که می‌‌تونیم ابزارهای مختلف رو انتخاب کنیم و ازشون استفاده کنیم.

بخش بعدی پنل اصلیه(Design) که سایت یا اپلیکیشنی رو که ما داریم طراحی می‌کنیم رو داخلش میبینیم و روی هرکدوم از لایه‌ها(Art Boards) که کلیک کنیم میتونیم توی پنل سمت راست اون رو مدیریت کنیم.

در قسمت پایین منوی ToolBar(سمت چپ پایین) پنل‌های مختلفی رو داریم که می‌تونیم انتخاب کنیم.

پنل اول(Assets) در واقع میراث پروژمون هستش.

فایل‌هایی که می‌خوایم توی پروژه ازشون استفاده کنیم رو اینجا قرار میدیم.

پنل دوم(Layer) لایه‌هامون هستن که توی این نرم‌افزار بهشون آرت‌بورد(Art Board) گفته میشه.

در بخش Prototype(سمت راست Design) ما می‌تونیم آرت‌بوردهای(Art Boards) مختلفی رو بسازیم، که برای مثال اگر روی درباره ما کلیلک کرده شد، این آرت‌بورد رو نمایش بده.

یعنی بخش‌های مختلف سایتمون رو توی صفحات مختلف با این نرم‌افزار میتونیم طراحی کنیم.

با استفاده از دکمه Share(بالا سمت راست) میتونیم ویدئو بگیریم از لایه‌هامون یا بین دوستانمان که اکانت ادوبی دارن طرحمون رو به اشتراک بذاریم.

همچنین با استفاده از دکمه Play که سمت چپ دکمه Share قرار داره می‌‌تونیم به صورت زنده  یا همون پیش نمایش طرحی که زدیم رو ببینیم.

شاید یکم عجیب باشه، ولی این نرم‌افزار با همین چند قابلیت کوچیکی که داره می‌تونه طرح‌های مختلفی رو برای ما پیاده بکنه.

بخشی از این نرم‌افزار در این ویدئو آموزش داده میشه، ولی آموزش کاملش در دوره صفر تا صد طراحی وبسایت قرار داده می‌شود.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میهن وردپرس عضو شوید.

با انگشتانم میلیون‌ها کیلومتر اسکرول کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان ادامه داره.

.

.

برای ارسال دیدگاه یا سوال خود لطفا وارد سایت شوید.

سلام و عرض ادب.

به مشکلی برای نصب پلاگین‌های نرم افزار بر می خوریم اگه از سایت های ایرانی دانلود کنیم؟ با سلام از سایت های معتبر دانلود کنید خیر مشکلی نیست سلام.

دابل کلیک رو نوشتید دابل کلیلک.

سلام سپاس از تذکر شما اصلاح خواهد شد سلام خسته نباشید.

داداش از کجا آموزش کاملxd در این سایت بگیرم ؟ خیلی ممنون سلام در دوره 0 تا 100 آموزش کار با این نرم افزار داده شده سپاس از آموزش‌های خوب‌تون.

سپاس از لطف شما میهن وردپرس مرجعی برای پاسخگویی به نیازهای کسب‌وکار اینترنتی شماست.

تابستان سال ۱۳۹۴ بدون سرمایه اولیه شروع به‌کار کردیم و حالا بیش از ۳۰ هزار کسب‌وکار اینترنتی از محصولات و دوره‌های آموزشی ما استفاده می‌کنند.

اعتماد؛ ساختنش سال‌ها طول می‌کشد، تخریبش چند ثانیه و ترمیمش تا ابد.

نظرات مشتریان © تمامی حقوق محفوظ است.

2015 - 2020

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map