طراحی سایت بخاري و كولر اتومبيل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت بخاري و كولر اتومبيل شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت بخاري و كولر اتومبيل شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بهترین راهکار برای تابستان گرم و خشک .

.

.

1000 دور تمیز تر .

.

.

وقت شما ارزشمند است دیگر لازم نیست شما انجامش دهید نزدیک به نیم قرن تجربه لذت و آرامش با حمام گرم و سیستم آب گرم شركت سپهرالكتريک درسال 1359 به منظور تولید انواع لوازم خانگی، كارخانه ای درشهر صنعتی البرز قزوین در زمینی به متراژ 20000 مترمربع احداث کرد.

اکنون با گذشت سالها تلاش بی وقفه وشبانه روزی و با توسعه وسعت کارخانه به متراژ 75000 مترمربع درحال تولید انواع محصولات از قبیل کولر آبی ، بخاری گازی ، آبگرمکن های مخزنی گازی و برقی و انواع ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و به بهره برداری رسیدن خط مونتاژ اجاق گاز صفحه ای افتخاری عظیم درعرصه صنعت میهن ایران اسلامی میباشد.

 از ابتدا با این باورکه کیفیت حق مشتری است ، خط مشی خود را جلب رضایت و تامین خواسته مشتریان قرارداده است و جهت دستیابی به این مهم و با توجه به بازار رقابت کنونی درعرصه بین المللی ، امیدواریم به یاری حق تعالی توانسته باشیم در توسعه صادرات غیرنفتی بخصوص لوازم خانگی گامی ارزنده برداریم.

ازآنجایی که روند صادرات این شرکت ظرف سال های اخیر رشد صعودی داشته بنابراین مدیران این شرکت را به فعالیت همگام دراین زمینه تشویق نموده است.

امید است که با عنایت حق تعالی و یاری دست اندرکاران صنعت و با بهره گیری از دانش مدیریتی والایی که برخوردار است عامل موثری درگردش چرخ اقتصاد کشور و منطقه واشتغال زایی وافزایش و ارتقاء حجم صادرات کشور گردد.

تولید انواع کولرهای آبی در مدل های مختلف اعم از تولید کولر آبی با پد پوشال ، کولر آبی با پد سلولوزی ، کولر آبی بالکنی ، کولر آبی آکسیال و .

.

.

کولر پوشالی از پرکاربردترین و قدیمی ترین انواع کولر مصرفی در میان مردم می باشد که به دلیل قیمت مناسب و بازدهی خوب طرفداران زیادی دارد.

واسط تبخیری این نوع کولر از جنس پوشال است و در توان های ۵، ۷ و ۱۲ هزار در بازار موجود است که متناسب با آب و هوای ایران و نیاز داخلی توسط کارخانجات ایرانی نیز تولید می شود.

توان کولر و قدرت مکندگی و دمش آن متناسب با عدد درج شده روی آن می باشد و هرچه آن عدد بیشتر باشد، کولر از توان بالاتری برخوردار است و سرمای بیشتر و پرقدرت تری را تولید می کند.

ویژگی های کولرهای سلولزی تقریبا مشابه کولر پوشالی می باشد و آنچه بین این دو نوع کولر متفاوت است جنس واسط تبخیری آن می باشد.

در کولرهای سلولزی به جای پوشال از پدهای سلولزی متراکم استفاده شده است.

پد سلولزی از صفحات کاغذی سلولزی (Cellulose Paper Sheets) ساخته می شود که بسیار نازک بوده و خاصیت موئینگی و جذب زیادی دارد؛ این پدها که به صورت منظم و موجدار می باشند دارای شیارهای مشخص، زوایای شیار مخصوص و روکش رزینی می باشند و قابلیت کارکرد با آب تا دمای ۴۸ درجه و  pH مابین ۶ تا ۹ را دارند.

کولر آبی بالازن سپهر الکتریک برای استفاده در تراس یا بالکن طراحی شده است و با توجه به موقعیت کانال هوای خروجی از آنها (از سقف کولر)، به کولر آبی بالکنی نیز معروف است.

بدلیل تعبیه خروجی هوای در سقف کولرهای آبی بالازن سپهر الکتریک، در صورت نصب این کولرهای آبی در بالکن، به کانال کشی کوتاه تری نیاز خواهند داشت و براحتی در بالکن و تراس نصب می شوند.

در کولرهای اکسیال نیز همچون سایر کولرهای آبی (تبخیری) ، انتقال حرارت از طریق تبخیر آب صورت می گیرد.

بدین ترتیب که رطوبت موجود در پدها یا پوشال ها با هوای گرم تماس پیدا کرده و در اثر دریافت انرژی از آن، معادل آنتالپی تبخیر آب، تبخیر می شود.

بنابراین می توان شاهد افت قابل ملاحظه درجه حرارت هوا بود.

کولر آبی پرتابل به کولرهای آبی گفته می شود که بدون نیاز به کانال کشی و بصورت یکپارچه کار می کنند و معمولا در فضای اتاق، اداره و یا محیط های کوچک به کار گرفته می شود.

کولر آبی پرتابل  قابلیت تنظیم باد در جهت های مختلف را دارد.

تولید انواع بخاری های گازی دودکش دار و بدون دودکش در طرح ها و رنگ های متنوع این نوع بخاری معمول بوده است و از تنوع بالایی در طراحی برخوردار است.

بخاری های دودکش دار سپهرالکتریک به سه نوع سیستم ایمنی مجهز شده است که به ترتیب عبارتند از: 1) سیستم کنترل اکسیژن محیط (اکسی پیلوت ODS) که با کاهش اکسیژن موجود در محیط به کمتر از حد مجاز، جریان گاز را به طور کامل قطع می کند، 2) ترموکوپل که کاربرد آن برای قطع خودکار جریان گاز در صورت خاموش شدن تصادفی شعله بخاری می باشد، 3) گاورنر فشار که وظیفه تنظیم فشار گاز ورودی به بخاری را بر عهده دارد و چنانچه تغییراتی در فشار ورودی و یا دبی گاز ایجاد شود، فشار خروجی را در محدوده ای معین ثابت نگه می دارد.

برای روشن کردن این بخاری ها می توانید از فندک (جرقه زن) تعبیه شده بر روی دستگاه استفاده نمایید.

طراحی بدون دودکش بخاری این امکان را فراهم نموده است که بتوان بدون محدویت های موجود به لحاظ موقعیت لوله دودکش، بخاری را در هر قسمت از محیط که تمایل دارید قرار دهید.

در نوع فن دار این بخاری ها انتقال حرارت تسریع می یابد.

در نتیجه محیط با سرعت بیشتری به دمای مطلوب می رسد.

بخاری بدون دودکش سپهرالکتریک مجهز به سیستم کنترل اکسیژن می باشد که در صورت کاهش میزان اکسیژن محیط به صورت خودکار بخاری را خاموش می کند.

البته به صورت کلی بخاری های بدون دودکش نبایستی در اتاق خواب و فضاهای تنگ و محدود، مهدهای کودک، زیر پله ها و حمام نصب شوند.

تولید انواع آبگرمکن های گازی و برقی به صورت مخزنی و دیواری در اندازه های متنوع آبگرمکن ایستاده  یا به اصطلاح مخزنی سیستمی است که سال هاست با آن آشنا هستیم.

قبل از ورود آبگرمکن های دیواری به خانه ها، اغلب منازل با استفاده از این سیستم های استوانه ای آب گرم مورد نیاز خود را تامین می کردند.

آبگرمکن های ایستاده با استفاده از سوخت گاز شهری و مایع کار می کنند و با گرمایش آب مخزن، دمای آب مورد نیاز ساختمان را تامین می کنند.

نحوه عملکرد آبگرمکن های مخزنی بسیار ساده است.

مشعل این سیستم ها با دریافت جریان گاز شهری و هوای محیط از اریفیس و میکس و اختلاط آن ها روشن می شود.

شعله سبب افزایش درجه حرارت مخزن و آب داخل آن می شود و آب گرم مورد نیاز به این ترتیب تامین می گردد.

در دسترس بودن آب گرم به صورت مطمئن و مستمر با کمترین هزینه،‌ نیاز تمام مردم به شمار می رود و آبگرمکن های دیواری باکیفیت باید قادر باشند تمام انتظارات مصرف کنندگان از جمله دوام،کاهش مصرف انرژی، بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و .

.

.

را پاسخ دهند.

شرکت سپهرالکتریک جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز ترتیبی اتخاذ کرده است تا شما براحتی بتوانید تمامی محصولات شرکت را به صورت آنلاین سفارش دهید و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید آنلاین محصولات سپهرالکتریک وارد سایت فروشگاه اینترنتی شرکت سپهرالکتریک شوید .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map