طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

031.

0912-8238263☎ آیا میتوان بدون صرف هزینه ای،سایت طراحی کرد؟ ما در این مطلب به شما کاربران عزیز آموزش قدم به قدم ساخت سایت بدون دانش برنامه نویسی را شرح داده ایم و به بررسی نکات مهم طراحی سایت توسط خودتان پرداخته ایم .

پس اگر می خواهید سایت خود را از صفر تا صد خودتان طراحی کنید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 شاید فکر کنید که این کار غیر ممکن باشد که بتوانید سایتتان را خودتان بدون داشتن علم برنامه نویسی راه اندازی کنید، اما سایت ساز های ویژوال تا جایی پیشرفت کرده اند که ساخت سایت بدون دانش برنامه نویسی را برای افرادی که تخصص حرفه ای در زمینه ندارند نیز فراهم ساخته است.

افرادی هستند که بزرگترین دغدغه آنها برای ورود به عرصه کسب و کارهای اینترنتی یافتن گروه حرفه ای طراحی وب سایت برای طراحی سایت مورد نظرشان است.

آنها همواره به دنبال شرکت های طراحی سایت می گردند که بتوانند برای کار و از همه مهمتر سپردن سرمایه خودشان به آنها اعتماد کنند و بتوانند طراحی سایت خود را در اختیار آنها قرار دهند.

 شما هم میتوانید بدون دانش برنامه نویسی سایتتان را خودتان طراحی کرده و کسب و کار اینترنتی خودتان را شروع کنید.

اما چگونه؟ در ابتدا ما باید بدانیم که چگونه سایت بسازیم.

برای اینکه به این سوال پاسخ دهیم، باید از صفر تا صد طراحی سایت را رعایت کنیم که به طور مختصر و در قالب نکاتی مهم برای شما کاربران شرح می دهیم؛  مهم ترین و اولین قدم در طراحی سایت توسط خودتان، انتخاب دامنه مناسب است.

فرقی نمی کند در فکر برنسازی شخصی هستید یا به دنبال کسب و کار بزرگتری هستید، مهم ترین نکته در طراحی سایت انتخاب و خرید دامنه معنادار ، متناسب و مرتبط با کسب و کاری است که انجام می دهید.

همانطور که می دانید دامنه همان آدرس وب سایت شما است.

به عنوان مثال دامنه ی سایت ما سیماگر.

com است.

این نام یک نام منحصر فه فرد است یعنی آدرسی باید انتخاب شود که قبلا توسظ هیچ شخص دیگری به ثبت نرسیده باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت هایی که اقدام به فروش دامنه می کنند، دامنه مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری کنید.

اما هاست چیست؟ هاست همان فضایی است که این امکان را به شما می دهد که محتواهای متنی و عکسی که می خواهید در سایتتان قرار دهید، در یک فضای مشخص بارگذاری و نگهداری کنید.

همانطور که در مرحله اول اقدام به خرید دامنه کردید، می توانید با مراجعه به سایت های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب ، هاست یا فضای میزبانی سایت خود را انتخاب و خریداری کنید.

اما در خرید هاست نکات مهمی وجود دارد که باید حتما متوجه آنها باشید.

مهم ترین نکات سرعت بالای هاست و پشتیبانی مناسب و خوب می باشد.

معمولا هاستی که تهیه میکنید یا لینوکسی است و یا ویندوزی، از کجا بدانیم کدام مورد برای ما مناسب است؟ در صورتی که زبان برنامه نویسی سایت سازی که استفاده می کنید php است، باید هاست لینوکسی خریداری کنید و در صورتی که از زبان asp در سایت ساز استفاده شده است باید هاست ویندوزی تهیه نمایید.

در مورد نوع سایت ساز ها در ادامه بیشتر توضیح میدهیم.

  حال که هاست و دامنه را تهیه کرده اید، تمام امکانات لازم برای طراحی و ساخت سایت را دارید.

حال میخواهیم برای شما شرح دهیم که از اینجا به بعد چگونه می توانید سایت خود را طراحی کنید.

برای طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی چند راه پیش رو دارید؛ حال برای شما نکات فوق را شرح خواهیم داد.

  در یک کلام کوتاه تربن مسیر برای ساخت وب سایت بدون دانش برنامه نویس انتخاب دامنه متناسب با زمینه کاری شما، انتخاب هاست سریع از یک شرکت معتبر و در نهایت انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای مناسب می باشد.

    وب پویا شما را در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ساخت فروشگاه مجازی یاری می کند.

با استفاده از سایت های آماده ما می توانید با هر سرمایه و امکاناتی که در اختیار دارید، کسب درآمد اینترنتی مطمئنی داشته باشید.

با ما در تماس باشید طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم سیماگره هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

تمام حقوق متعلق به وب پویا می باشد.

| Copyright 2020 © سیماگر سلام اگر سوالی دارید اینجا بپرسید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map