طراحی سایت بدون کدنویسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت بدون کدنویسی کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

350,000 تومان معرفی دوره طراحی سایت بدون کدنویسی از زبان مدرس دوره امیرحسین فخاری، پیشنهاد می‌کنم قبل از مطالعه توضیحات این دوره حتماً این ویدیو را مشاهده کنید.

  وب سایت خودتان را خودتان طراحی کنید… اگه هیچ دانشی ندارید و فقط در حد کارهای ساده و روز مره با کامپیوتر کار می‌کنید اصلا نگران نباشید چون این آموزش پیش نیازی نداره ! طراحی سایت بدون کدنویسی و برنامه نویسی ، یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیاست !!! حتما توضیحات رو بخونید…   با این آموزش شما طراحی سایت خبری، آموزشی، فروشگاهی، شخصی و… را یاد میگیرید!!! یک سایت حرفه ای طراحی می‌کنید که روی یک دامنه و هاست قرار میگیره و قابلیت های بی نظیری داره… حتی می توانید بعد از این آموزش سفارش طراحی سایت بگیرید و به درآمدزایی خوبی برسید !!! این آموزش بیشتر یک سرمایه گذاری است… چه سرمایه گذاری بهتر از این ؟؟؟ شما با خرید این آموزش با طراحی سایت آشنا میشین و میتونید طراحی سایت انجام بدید، پشت این آموزش تجربه چندین ساله ماست.

شما با خرید این محصول روی خودتان سرمایه گذاری کردید!!! تا بتوانید یک حرفه ای را یادبگیرید که بسیار سودآور است.

هزینه این آموزش دربرابر چیزی که یاد میگیرید بسیار ناچیز است.

چرا که با یکبار هزینه وارد دنیای دیگری از اینترنت می‌شوید.

در واقعیت شما با پرداخت هزینه این آموزش، کل تجربیات یک تیم را بدست می‌آورید چیزی که برای بدست آوردن آن، شاید چند سال باید زمان بذارید…   آموزش ما به شما کمک میکنه تا خیلی سریع بتونید به کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس CMS WordPress یک سایت کاملا حرفه ای طراحی کنید.

طراحی سایت با وردپرس بسیار لذت بخش است، شما به راحتی میتونید اینکار رو بکنید.

با آموزشی که ما برای شما تهیه کردیم کار طراحی سایت خیلی برای شما راحت شده و حتی میتونید سفارش طراحی سایت دریافت کنید.

با دوره طراحی سایت بدون کدنویسی انار می توانید :یک سایت آموزشی، شخصی، خبری ، وبلاگی، فروشگاهی و… طراحی کنید.

این تجربه لذت بخش را از دست ندید… سایت های زیادی در سطح اینترنت از همین روش طراحی و توسعه داده شده اند.

    ویدیو زیر قسمتی از خروجی این آموزش می باشد که شما می توانید در انتهای آموزش وب سایتی شبیه زیر طراحی کنید.

(حتما ببینید) در ویدیوی بالا مشاهده کردید که چه سایتی بدون نیاز به کدنویسی تونستیم طراحی کنیم و امیدوارم جواب پاسخ های شما رو داده باشیم.

اگر سوالی داشتید و یا هنوز درباره این دوره نیاز به راهنمایی دارید می توانید با ما تماس بگیرید و یا در قسمت نظرات اعلام کنید.

اما از همه مهم تر اینکه چه مباحثی در این آموزش گفته شده، در زیر به سرفصل ها اشاره می‌کنیم   همانطور که به سرفصل ها دقت کردید، در این آموزش از مقدماتی ترین مسائل در امر طراحی سایت شروع کردیم، و قدم به قدم مباحث را حرفه ای تر کردیم.

از اولین مرحله یعنی خرید یک دامنه و هاست آموزش دادیم تا انتخاب یک قالب حرفه ای و نصب آن بروی وب سایت.

با مشاهده این آموزش شما قادر خواهید بود که انواع سایت های خبری، آموزشی، شخصی، شرکتی و… را طراحی کنید.

بدون هیچ دانشی می‌توانید طراحی سایت را شروع کنید مطمئن باشید یک سایت حرفه ای خواهید ساخت.

علاوه بر این حتی می‌توانید سفارش طراحی سایت بگیرید و به کسب درآمد بپردازید.

همانطور که حتما می‌دانید امروزه سایت ها به شدت در حال پیشرفت و توسعه هستند و یک طراح سایت خلاق نیازی است که همه آن را احساس می‌کنیم.

  طراحی سایت بدون کدنویسی کار خیلی راحتیه اما اصلا فکر نکنید که چون کار راحتیه، نمیشه با این روش سایت های حرفه ای طراحی کرد.

همین سایتی که در حال مشاهده آن هستید.

(وب سایت انار) از همین روش طراحی شده و اداره میشه.

نه تنها سایت ما بلکه تعداد خیلی زیادی از سایت های موجود در سطح وب از همین روش استفاده کرده‌اند.

پس بدون نیاز به کد نویسی و دانش خاصی شما می توانید یک طراح سایت باشید!!! همین حالا این آموزش را خریداری کنید.

🙂   کاربران عزیز اناری که این محصول را خریداری می‌کنند، از پشتیبانی ویژه تیم انار بهره مند خواهند شد.

هر زمان که سوالی داشتید و یا جایی در آموزش احتیاج به راهنمایی داشتید می توانید با تیم پشتیبانی انار ارتباط برقرار کنید.

یکی از راه های ارتباطی شما با تیم پشتیبانی ارسال تیکت و ارتباط در تلگرام می‌باشد.

این نگرانی کاملا بی مورد است، چرا که آموزش بسیار دقیق و عامیانه بیان شده، همچنین روشی که ما عرض می‌کنیم کاملاً استاندارد است و روشی ست که در دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

در عین حال هر کجا که مشکلی داشته باشید ما به شما پاسخ خواهیم داد، نگران نباشید.

  سوالی باقی ماند؟! با پشتیبانی آموزشی به شماره 0912-8238263 در تماس باشید ❤️❤️ 1- آیا در این دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی وجود دارد؟ خیر این دوره بصورت اختصاصی آموزش طراحی سایت خبری، شرکتی، آموزشی می باشد و مباحث فروشگاه اینترنتی وجود ندارد، کامل ترین و جامع ترین دوره طراحی سایت ما در آکادمی انار وبمستران مبتکر می‌باشد.

2- کامل تر از این دوره آموزشی هم در سایت وجود داره؟ بله دوره وبمستران مبتکر کامل ترین دوره طراحی سایت می باشد و اگر قصد درآمد میلیونی از اینترنت را دارید اون دوره دقیقا موارد حرفه ای رو به شما آموزش میده.

3- آموزش سئو در این دوره وجود دارد؟ سئو مبحثی کاملا جدا و اختصاصی است که باید مفصل بهش پرداخته شود، به همین دلیل در دوره دیگیری با نام ستارگان سئو، به این مباحث پرداختیم همچنین در دوره وبمستران مبتکر هم مباحث سئو کامل گفته شده.

سیروس بابایی – در 19 آبان 1396 امکان ارسال این آموزش وجود دارد؟ امیرحسین فخاری – در 20 آبان 1396 سلام نه متاسفانه در حال حاضر فقط بصورت دانلودی امکان پذیر است که با یکبار خرید برای همیشه در پنل کاربری خود به آموزش دسترسی خواهید داشت.

الناز محمدی (مالک تایید شده) – در 20 آبان 1396 سلام دوره بسیار ارزشمندی بود.

از اینکه این دوره را خریداری کردم کاملا راضی هستم و به بقیه هم پیشنهاد میکنم.

سپاس از جناب فخاری امیرحسین فخاری – در 21 آبان 1396 سلام – خوشحالم که مفید بوده و آرزو میکنم خبرای موفقیت شما را بشنوم… سرباز ولایت – در 22 آبان 1396 خسته نباشید با این آموزش تمام امکانات وبلاگدهی ها را داریم؟ من یک وبلاگ در بلاگفا داشتم که متاسفانه خیلی محدود بود میخوام اون رو به یک سایت حرفه ای تر منتقل کنم با همون امکانات + امکانات جدید تر میشه راهنمایی کنید امیرحسین فخاری – در 22 آبان 1396 سلام و عرض ادب امکانات وبلاگدهی معمولا تا جایی که من میدونم همون امکانات اولیه هر سایت یا وبلاگه.

امکانات وبلاگدهی نیازهای اولیه است، بله شما با این آموزش یک سایت حرفه ای تر خواهید داشت.

باز هم اگر امکان خاصی مد نظرتون هست بپرسید، ولی تقریبا با این روش و بوسیله افزونه های وردپرس امکانات فراوانی خواهید داشت.

امیرکبیر – در 23 آبان 1396 امکانش هست که قبل از خرید چند قسمت از آموزش را مشاهده کنم؟ میخواستم ببینم میتونم یاد بگیرم یا نه امیرحسین فخاری – در 23 آبان 1396 سلام دوست عزیز یک ویدیو از خروجی آموزش در توضیحات وجود داره حتما ببینید… به توضیحات محصول هم توجه کنید، چرا یاد نگیرید؟ بلدی با کامپیوتر کار کنی؟ پس با این سیستم هم میتونی.

به همین سادگی امیرکبیر – در 25 آبان 1396 یعنی میشه بدون کد نویسی یک سایت برای فروش موزیک طراحی کنم؟ همچنین موزیک های روز رو قرار بدم.

امیرحسین فخاری – در 25 آبان 1396 سلام و درود – بله امکانش هست، با مشاهده این آموزش انواع سایت های خبری، آموزشی، شخصی، شرکتی و… را می‌توانید طراحی کنید.

همچنین می توانید سفارش طراحی سایت دریافت کنید.

بهرام شفیعی – در 15 آذر 1396 از افزونه یا قالب خاصی در این آموزش استفاده شده؟ و باید حتما قبلش تهیه کنیم؟ امیرحسین فخاری – در 15 آذر 1396 سلام امیدوارم حالتون خوب باشه… از قالبی که در توضیحات محصول معرفی کردیم استفاده شده، این قالب قیمتی بین 40 تا 80 هزارتومان داره که ما به رایگان برای خریداران این دوره قرار دادیم و نیازی نیست هزینه جداگانه برای تهیه قالب کنید.

🙂 موفق باشید شیک پوش – در 25 فروردین 1397 بسیار ممنون – به بقیه دوستان پیشنهاد میکنم از دوره های انار استفاده کنند.

الناز محمدی (مالک تایید شده) – در 28 خرداد 1397 سلام با توجه به مسدود شدن تلگرام سوالی درباره دوره داشتم؟ چطور میتونم بپرسم؟ امیرحسین فخاری – در 28 خرداد 1397 سلام از طریق – تیکت پشتیبانی یا ارسال ایمیل موفق باشید علی‌رضا 021 – در 30 خرداد 1397 سلام تو این آموزش یاد داده میشه که چطور در سایت تبلیغات قرار داد؟ من میخوام از طریق سایت تبلیغ بگیرم امکان داره؟ امیرحسین فخاری – در 31 خرداد 1397 سلام – بله می توانید از تبلیغات بنری و … در سایت استفاده کنید… هواداران استقلال – در 31 خرداد 1397 میشه وبلاگ رو به این سایت انتقال هم داد؟؟ امیرحسین فخاری – در 31 خرداد 1397 سلام – شما یاد میگیرید که یک وب سایت طراحی کنید و می توانید وبلاگ خود را به آدرس جدید منقل دهید.

نازی کلیوند – در 5 تیر 1397 سلام بسیار ممنونم از زحماتی که کشیدید و این آموزش بسیار مفید رو ساتید من کاملا راضی هستم از اینکه این آموزش رو خریدم و به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم فقط من جلسه اول و دوم رو دوباره میخواستم دانلود کنم اما نمیدونم چگونه امکان پذیر هست امیرحسین فخاری – در 5 تیر 1397 سلام نظر لطف شماست… و خوشحالیم که این دوره برای شما مفید بوده… در حال حاضر شما با یک ایمیل دیگه وارد سایت شدید اما زمان خرید با ایمیل دیگری اقدام به خرید کردید، با همان ایمیل وارد شوید در پنل کاربری شما لینک های دانلود دوره وجود دارد.

موفق باشید.

سامان – در 14 تیر 1397 سلام خیلی ممنون از زحمات شما بارها از مطالب سایت شما استفاده کردم و از شما ممنونم فقط یک سوال… امکان این هم هست که یک سایت بزرگ و چند نویسنده ای ایجاد کنیم؟ مثل سایت های تکنولوژی؟ مریم – در 11 مرداد 1397 سلام خیلی آموزش خوبی بود و به دیگران هم پیشنهاد میکنم این آموزش را تهیه کنند.

ممنون از تیم انار و آقای فخاری نگار یزدانی – در 16 مرداد 1397 سلام – خواهش میکنم ، موفق باشید نوین پدیا – در 26 شهریور 1397 سلام من دوره اینستاگرام رو هم خریدم ، تخفیفی نمیدین که این آموزش رو هم بخرم؟ نگار یزدانی – در 10 مهر 1397 سلام ، در همین هفته یک تخفیف برای خریداران دوره ها ارسال شده لطفاً ایمیل خود را چک کنید.

محمد صالحی – در 16 مهر 1397 سلام خدمت تیم عزیز انار این دوره رو خریدم و کاملا تماشا کردم، از آقای فخاری ممنونم بابت زحماتشون فقط یه سوال فایل قالب درون آموزش نبود چطور میتونم داشته باشم؟ همینطور اگر امکانش هست جلسه اول و دوم رو فیلمش رو دوباره میخواستم اگه ایمیل کنید ممنون میشم یاحق نگار یزدانی – در 17 مهر 1397 سلام فایل قالب رو اپدیت کردیم تا فردا شب مجدد اضافه میشه در ضمن شما کافیه وارد سایت بشین ، در پنل کاربری شما تمامی جلسات دوره قابل دانلود هستند.

موفق باشید.

صابریان – در 23 مهر 1397 سلام من از دوره استفاده کردم و کاملاً راضی هستم به سایر دوستان که در خرید این دوره ارزشمند تردید دارند میگم که تردید نکنید و زودتر شروع کنید از تیم انار ممنونم بابت پشتیبانی خوبی که به بنده ارائه دادند.

نگار یزدانی – در 26 مهر 1397 سلام جناب صابریان ممنون نظر لطف شماست.

سپهر علیمردانی – در 1 فروردین 1398 دوستانی که قصد خرید این دوره را دارن باید بگم که توی خریدش شک نکنید و اگر کسی مثل من هیچی بلد نباشه میتونه طراحی سایت کنه صبر و حوصله تیم پشتیبانی شون عالیه هر چی سوال پیش پا افتاده بود ازشون پرسیدم ولی با حوصله جوابمو دادن من عاشق وردپرس شدم محمد حسین – در 8 تیر 1398 عالی بود از اموزش هاتون استفاده کردیم خیلی ممنون تیم پشتیبانی انار – در 8 تیر 1398 سلام محمد حسین خیلی خوشحالیم که راضی بودید، حتما از سایت های که طراحی میکنی برامون بفرست… موفق باشی یحیی – در 17 تیر 1398 آقای فخاری شما بسیار عالی هستید من از دوره راضی بودم امیدوارم یه روز بیام تهران و ببینمتون سید امیر حسین محبی – در 17 مهر 1398 اینارو شما ارسال می کنید به خانه یا از طریق ایمیل ارسال می کنید یا اینکه باید آنرا دانلود کنیم تیم محتوا – آکادمی انار – در 17 مهر 1398 سلام سید امیرحسین محبی عزیز این دوره آموزشی بصورت دانلودی میباشد و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین میتوانید آن را دانلود کنید همچنین برای همیشه در پنل کاربری شما در دسترستان خواهد بود و چنانچه اپدیت و بروزرسانی اضافه شود در پنل کاربری آن را به رایگان خواهید داشت.

سید امیر حسین محبی – در 23 مهر 1398 شما توی این آموزش یاد می دین که چطور برای سایت سئو هم درست کنیم نگار یزدانی – در 24 مهر 1398 سلام خیر ، دوره سئو کاملاً مجزا میباشد و در این دوره تمرکز بر روی طراحی سایت است.

saleh montazeri (مالک تایید شده) – در 6 بهمن 1398 سلام.

من پرداخت انجام دادم.

چطور میتونم فایل هارو دانلود کنم ؟ تیم محتوا – آکادمی انار – در 7 بهمن 1398 با سلام و تشکر از انتخاب شما، فایل ها به پنل کاربری شما افزوده شدن، همچنین ایمیل هم شدن، اگر در ایندکس نبود حتما پوشه هرزنامه یا اسپم را بررسی فرمائید.

چنانچه مشکلی بود از طریق شماره تماس با پشتیبانی در واتس آپ در ارتباط باشید.

با تشکر maryam – در 3 خرداد 1399 سلام من میخاسم بدونم که این اموزش رو میتونم روی xamp هم اجرا کنم یا حتما باید روی هاست و دامنه باشه تیم محتوا – آکادمی انار – در 4 خرداد 1399 سلام بله میتونید مشکلی نیست.

amiraliamjadi (مالک تایید شده) – در 4 تیر 1399 سلام،آموزش بسیار تا بسیار خوبی است و مفاهیم به صورت خیلی ساده ای گفته شده اند من مشابه این آموزش رو در سایت سیماگر خریداری کردم آقای امیر حسین فخاری بسیار اسان و بهتر آموزش ها رو توضیح داده به طوری که به آسانی یک سایت کار آمد بسازید.

تیم محتوا – آکادمی انار – در 8 تیر 1399 سلام سپاس از لطف شما به آکادمی انار خوشحالیم که راضی هستید.

sman2265 – در 21 آبان 1399 سلام ببخشید هزینه این آموزش یه مقدار گران هست بیارین پایین.

تیم محتوا – آکادمی انار – در 22 آبان 1399 درود بر شما، در حال حاضر دوره بیشترین حد تخفیف رو خورده و تخفیف بیشتری وجود نداره.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * ورود ثبت نام آموزش وردپرس فارسی    دانلود وردپرس    سفارش طراحی سایت    وردپرس    اینترنت بیزینس    طراحی سایت بدون کدنویسی     دوره کسب درآمد از اینستاگرام سالها سختی کشیدم تا مهارت های که عاشق آنها بودم را بدست آورم، من عاشق اینترنت و اجرای سیستم کسب درآمد آنلاین بودم، این مسیر سخت یادگیری، من را به فکر تاسیس مکانی کرد که یادگیری مهارت های پولساز و مدرن در آن به راحت ترین روش ممکن اتفاق بیفتد.

ما در آکادمی انار با علاقه مشغول به آموزش دیجیتال مارکتینگ هستیم… درباره ما همکاری با ما نظر دانشجویان تبلیغات در انار پنل کاربران شروع کنید آموزشگاه آموزش رایگان خدمات انار ارتباط با انار منبع آموزش تخصصی دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) در ایران، برای راه اندازی یک کسب و کار موفق اینترنتی با ما همراه باشید با آموزش های رایگان و دوره های حرفه ای و 100% کاربردی و مورد نیاز بازار کار، آینده از اینجا شروع میشه.

آکادمی انار، سالهاست در زمینه آموزش مهارت های کاربردی فعالیت می‌کند که توانسته بیش از 3000 دانشجو را در زمینه های مختلف مانند: آموزش کسب و کار اینترنتی، آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی، آموزش وردپرس، آموزش اینستاگرام، آموزش فتوشاپ و… آموزش دهد.

هدف اولیه ما در آکادمی انار این است که بتوانیم مهارت های کاربردی و مورد نیاز جامعه را تربیت و آموزش دهیم تا با کسب این مهارت ها دانشجویان بتوانند خیلی سریع وارد بازار کار و کسب درآمد شوند.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آکادمی انار می‌باشد.

1396 – 1399 | تیم طراحی سایت انار آکادمی انار توسط پارس پک میزبانی می شود.

 پارس پک

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map