طراحی سایت بذر بادمجان بلند سیاه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت بذر بادمجان بلند سیاه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

35,000 تومان موجود در انبار 🌿 سیماگر 📖 رقم (Barbentane) 📖 نام علمی (Solanum melongena L) 🍆این واریته بادمجان هایی بلند و کشیده به طول ۳۰ سانتیمتر تولید می‌کند.

پوست این بادمجان براق و به رنگ مشکی-بنفشِ است.

بسیار سریع رشد می‌کند و باردهی خیلی خوبی دارد.

بذر بادمجان کشیده بلند سبزیجات و صیفیجات در واقع همان محصولات گیاهی ، خوراکی و اغلب پختنی هستند که ما در تمامی وعده های غذایی با آنها سر و کار داریم.

در گذشته برای اینکه بتوانند محصولاتی مانند گوجه فرنگی و یا فلفل را پرورش دهند اقدام به نگهداری بذر سبزیجات و صیفیجات میکردند تا در سال آینده آنها را پرورش دهند به این صورت که بذر میوه را جدا کرده و در محیط تاریک و خنکی نگه میداشتند تا در فصل خود بکارند اما امروزه و با پیشرفت روز افزون صنعت کشاورزی با خرید بذر سبزیجات ارگانیک و خارجی شما میتوانید به راحتی هر محصولی که تمایل داشتید را پرورش دهید و به صورت ارگانیک از آنها استفاده کنید.

این بذرها شامل : بذر خربزه ، هندوانه ، طالبی ،فلفل ، کلم، خیار ، گوجه فرنگی ، کدو،بادمجان و همچنین : بذر تره ، بذر گشنیز ، بذر جعفری ، بذر شنبلیله ، بذر ریحان بنفش ، بذر پیازچه ، بذر شوید ، بذر بادرنجوبه ، بذر مرزه ، بذر شاهی ، بذر تربچه و بذر اسفناج میشود اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که علاقه زیادی به رشد و پرورش سبزیجات در محیط خانه و یا آپارتمان دارید میتوانید این بذرها را در باغچه خود بکارید و در شرایط مناسب پرورش دهید.

تا با مصرف روزانه علاوه بر اینکه بر سلامتی و تناسب اندام شما تاثیر مثبتی میگذارند میتواند برای زیبایی و سلامت پوست و مو مفید باشد.

طهماسبی – ۱۳۹۸-۰۱-۲۹ سلام این بذر مناسب کشت گلخانه هست؟ فروشگاه سیماگر – ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ سلام وقت بخیر بله مناسب گلخانه است.

فروشگاه سیماگر – ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ سلام وقت بخیر بله مناسب گلخانه میباشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * دیدگاه شما * فروشگاه آنلاین بذر و محصولات کشاورزی واردکننده بذرهای کمیاب و خاص از کمپانی سیماگر اسپانیا دارای گواهی استاندارد از اروپا.

شما میتوانید انواع بذر گیاهان زینتی ، سبزیجات و صیفیجات ، بذر چمن و درختان زینتی و همچنین انواع کود را با مناسبترین قیمت و اطمینان خاطر تهیه نمایید.

آدرس فروشگاه: میرداماد بعد از بانک مرکزی کوچه حصاری پاساژ راز مغازه شماره ۲ فروشگاه سیماگر تلفن : 0912-8238263 موبایل: 0912-8238263 **زمان پاسخگویی : 10 الی 17 همه روزه به غیر از روزهای تعطیل**      

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map