طراحی سایت بذر بادمجان قرمز گرد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت بذر بادمجان قرمز گرد کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

معرفی بادمجان قرمز گردبادمجان قرمز گرد یک محصول کوچک و گرد مثل گوجه فرنگی می‌باشد که طعمی شیرین و خوشمزه دارد.

زیستگاه این گیاه ژاپن است و بیشتر در کنار غذا از آن استفاده می‌شود.

بادمجان جزء محصولات فصل گرم می‌باشد به همین خاطر دمای بالا برای رشد بهتر آن مناسب است، این گیاه نسبت به سرما مقاومت ندارد و سرما باعث از بین رفتن آن می‌شود.

   شرایط ظاهری بادمجان قرمز گردگیاهی یک ساله با میوه‌های تخم مرغی شکل است ساقه های این واریته بسیار قوی، خشن و پوشیده از کرک می‌باشد.

برگ‌های این گیاه پهن، کشیده و رنگ گل‌های آن بنفش است.

شرایط کاشت بذر بادمجان قرمز گرد روش ازدیاد این گیاه از طریق بذر امکان پذیر می‌باشد.

بذرها را باید در فصل بهار کشت نمائید ابتدا بذرها را درون خزانه یا سینی نشاء با عمقی مناسب بکارید؛ بعد از کشت بذرها آنها را طوری آبیاری نمائید که خاک آن مرطوب باشد.

تا زمانی که بذرها جوانه بزنند باید سطح مورد کشت را مرطوب نگه دارید، رطوبت باعث سرعت بخشیدن به جوانه زنی می‌گردد تا زمانی که جوانه‌ها به سطح مورد کشت برسد خاک را مرطوب نگه دارید.

پس از حدود 2 هفته بذرها جوانه میزند و سر از خاک بیرون می‌آورد.

بعد از آنکه جوانه‌ها به حد مناسبی رسید آنها را به زمین اصلی منتقل نمائید این گیاه بعد از گذراندن 2 ماه بالغ و محصول آن قابل استفاده می‌شود.

ارتفاع این گیاه بین 30 تا 80 سانتیمتر می‌باشد و باید با فاصله 40 الی 60 سانتیمتری و در عمق 20 میلیمتری کشت نمائید.

  شرایط نگهداری بادمجان قرمز گرد  دما: دمای بین 32 الی 21 درجه برای رشد این گیاه مناسب است.

  خاک: خاک شنی و سبک برای کشت این محصول لازم می‌باشد.

  نور: نور زیاد و مستقیم آفتاب برای رشد این گیاه لازم  است.

آبیاری: این گیاه به آبدهی متوسط و منظمی نیاز دارد، زیرا گیاهی رطوبت دوست است ولی آبیاری بیش از اندازه باعث پوسیدگی گیاه می‌شود هر زمان رطوبت زمین کم شد مجدداً به گیاه آب دهید.

  کوددهی: این گیاه از زمین مواد غذایی را جذب می‌نماید به همین خاطر استفاده از کودهای شیمیایی کامل ازت، فسفر و پتاسیم برای رشد گیاه مناسب است.

  زمان کاشت بذر: فصل بهار برای کاشت بذر بادمجان قرمز گرد بهترین زمان است  زمان برداشت: بادمجان گرد قرمز بعد از سپری نمودن حدود 75 روز قابل برداشت است  مدت زمان جوانه زنی: بین 10الی 15 روز زمان لازم است تا بذرها جوانه بزنند.

  شرایط نامطلوب نگهداری بذر:  دمای کمتر از 18 درجه و خاک کمی اسیدی باعث میشود تا محصول تشکیل میوه نداشته باشد.

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map