طراحی سایت بذر خربزه سوسکی گرمساری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت بذر خربزه سوسکی گرمساری از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دستورالعمل تهیه بادمجان و پنیر و سبزیجات دستور پخت پنکیک میوه ای معرفی نخل سیکاس معرفی مریم گلی 0912-8238263 ۳,۹۰۰ تومان – ۲۹,۹۰۰ تومان خربزه سوسکی گرمساری از طریق بذر تکثیر می‌شود که طعم شیرینی دارد که برای تازه خوری، دسر و آبمیوه مناسب است.

خواص بسیاری دارد و در بیشتر مناطق رشد می‌کند.

گیاهی علفی و یکساله است که به صورت رونده رشد می‌کند.

خربزه سوسکی گرمساری یکی از واریته های خربزه به شمار می رود که کشت آن در ایران قدمتی بسی طولانی دارد، ظاهری گرد و کروی با پوستی نازک به رنگ سبز به همراه خطوط مورب به رنگ زرد و سفید دارد که قسمت گوشتی آن به رنگ سبز است که در داخل قسمت گوشتی آن تعدادی دانه یا تخمه قرار دارد.

بسیار گوشتی و آبدار است و از میوه‌های مورد کشت در فصل تابستان به شمار می رود که طرفداران زیادی دارد.

از این نوع خربزه برای تازه خوری، دسر و همچنین تهیه آب طالبی استفاده می‌کنند که خواص بسیاری دارد و از طعم شیرینی نیز برخوردار است.

از گونه‌های دیر رس به شمار می رود که از رشد سریعی نیز برخوردار است طوریکه پس از گذشت سه ماه میوه آن به طور کامل می‌رسد که می‌توانید آن را برداشت کنید.

به صورت گیاهی علفی و رونده رشد می‌کند.

خربزه سوسکی گرمساری از طریق بذر تکثیر می‌شود، در کشت بذری برای جوانه زنی سریع بذر بهتر است قبل از کاشت بذرها را به مدت 12 تا 24 ساعت در آب ولرم خیس کنید و هر از چند گاهی آب آن را تعویض کنید، بستر مورد کشت را شخم بزنید و سوراخی در عمق مناسب برای کاشت بذر ایجاد کنید، بذر گیاه را در درون سوراخ بگذارید و سپس با خاک اطراف روی آن را بپوشانید، گیاه را آبیاری کنید و تا زمان جوانه زنی آن را مرطوب نگه دارید، پس از گذشت مدتی بذر گیاه جوانه می زند و شروع به رشد می‌کند.

زمان کاشت بذر: زمان کاشت بذری این گیاه در فصل بهار است.

ارتفاع: ارتفاع این گیاه بسته به شرایط اقلیمی مختلف 80 تا 100 سانتیمتر است.

فاصله کاشت بذر: فاصله کاشت بذر 80 سانتیمتر است.

عمق کاشت بذر: عمق کاشت بذر 8 تا 10 میلیمتر است.

خاک مناسب رشد: برای رشد به خاک شنی، لومی و رسی نیاز دارد که خاک مورد کشت باید از زهکشی مناسبی برخوردار باشد.

دمای مورد نیاز: دمای مناسب برای رشد این گیاه 20 تا 40 درجه سانتی گراد است.

زمان گلدهی: گلدهی این گیاه یک ماه پس از کاشت بذر است.

مقدار آبدهی: به آبیاری متوسط و منظمی نیاز دارد.

نور: گیاهی آفتاب دوست است که برای رشد و نمو به نور کامل خورشید نیاز دارد.

برای خرید انواع بذر صیفی جات می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر با شماره 0912-8238263 تماس بگیرید.

20 عددی, 200 عددی هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * با توجه به وزن های متغییر محصولات فروشگاه سیماگر جهت رفاه حال مشتریان این فروشگاه از چهار روش ارسال استفاده میکند که سعی در آن شده است که پایین ترین قیمت ارسال برای محصولات استفاده شود.

با توجه به اینکه محصولات بالای وزن 30 کیلوگرم هزینه ارسال با پست زیاد میباشد شرکت سیماگر گزینه ارسال باربری را هم به روش ارسال خود اضافه کرده تا به صورت انتخابی در صورت رضایت مشتری از این گزینه استفاده شود تا هزینه ارسال کمتر شود فقط ذکر این نکته الزامی است که در صورت انتخاب گزینه باربری تحویل از پایانه مسافربری به عهده مشتری میباشد.

ارسال با پست 72 ساعته کلیه کارت های شتاب از ساعت 8 تا 16:30 فقط 7 روز بالای سیصد هزار تومان خرید (فقط تا وزن 200 گرم) سیماگر Email address: شما در حال حاضر دسترسی به اینترنت ندارید.

نام کاربری یا ایمیل * گذرواژه * لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map