طراحی سایت بذر ذرت شیرین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت بذر ذرت شیرین شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دسته بندی ها همه دسته هااره-تبربذر سبزی و صیفیبذر گل های روندهبذر گل و کاکتوسپیاز گلساکولنتسبزی جاتسم پاشصیفی جاتقیچی و چاقوکود و سمگل و گیاه زینتیگیاهان داروییوسایل اندازه گیریوسایل ایمنیبذربذر گلبذر کاکتوسسایر بذر هاسمسم قارچ کشسم حشره کشکودکود ماکروکود محرککود میکروابزار باغبانیسم پاش و گلدانخاکسایر ابزار وضعیت محصول همه محصولاتفقط موجود ها عضویت در خبرنامه محصول فقط برای اعضای سایت امکان پذیر خواهد بود.

قیمت: تومان ۴,۵۰۰ – تومان ۹,۵۰۰ ذرت مکزیکی(شیرین) معرفی کوتاه: ذرت مکزیکی یا ذرت شیرین قابل کشت در فضای باز و نیازمند نور مستقیم خورشید می باشد .

بلال ها دارای طعم عالی و خوشمزه می باشد .

گیاه دارای عمر مفید بالا و باردهی زیاد می باشد و مقاومت بالایی نسبت به بیماری های گیاهی مختلف دارد .

بعد از یک ماه بعد از کشت وارد مرحله باردهی می شود دارای میوه با سفتی استاندارد با قابلیت انبارداری بالا می باشد.

عمر متوسط این گیاه 4 ماه می باشد که در صورت نگه داری مناسب تا 5 ماه هم میرسد دارای باردهی بالا بوده به میزانی که اگر کوددهی و آبیاری آن منظم باشد میزان آن بیش تر می شود.

میوه دارای استحکام و سفتی خوبی بوده و از این لحاظ قابلیت انبارداری بالایی دارد فصل کشت بستگی به موقعیت آب و هوایی متفاوت می باشد و در کل اوایل بهار می باشد 1- بهتر است که قبل از کشت بذر ها را به مدت 8 الی 12 ساعت در آب ولرم خیساند 2- میزان عمق کشت بسته به اندازه دانه متفاوت است و در مورد ذرت شیرین 1.

5 سانتی متر مناسب می باشد .

توجه کنید که عمق کاشت زیاد نشود جون در این صورت بذر توانایی جوانه زنی و بیرون آمدن از خاک را از دست می دهد 3- فاصله کشت بذر ها از هم بسته به نوع گیاه و رقم آن متقاوت می باشد در مورد ذرت شیرین 40 الی 45  سانتی متر مناسب می باشد توجه کنید که کشت بذر ها در کنار هم باعث افزایش تراکم در بوته ها شده و در آینده بر روی کیفیت و کمیت محصول تاثیر می گذارد 4- خاک مورد نیاز گیاه خاکی سبک بوده که میتوان از مخلوط خاک برگ و خاک باغچه آن را تهیه کرد .

البته در صورت امکان اگر بتوانید از ورمی کوپوست و یا کود دامی پوسیده و استریل شده مخلوط با خاک برگ و باغچه استفاده کنید بهتر است .

توجه داشته باشید خاک بستر کشت شده نباید رسی و سفت باشد .

5- دمای مورد نیاز جوانه زنی 20 ای 30 می باشد دمای مورد نیاز جهت باردهی خوب محصول 35 الی 45 می باشد 6- مقدار نور مورد نیاز محصول حداکثر نور فصل بهار می باشد اما باید به این نکته توجه داشته باشید نور مستقیم آفتاب و فضای باز و بیرون از خانه بهترین شرایط برای باردهی می باشد.

توجه داشته باشید تا زمان جوانه زنی گیاه رطوبت خاک حفظ شود و بعذ از جوانه زنی به صورت منظم آبدهی با فاصله بیشتری انجام شود آبدهی بعد از جوانه زنی باید به صورتی باشد که بستر گیاه همیشه خیس نباشد چون باعث ایجاد بیماری پوسیدگی ساقه و ریشه می شود.

گیاه بعد از یک ماه به گل رفته و بعد از روز اولین محصول قابل چیدن است جهت کشت این گیاه حتما نوشته چگونه صیفی جات با محصول عالی داشته باشیم را مطالعه بفرمایید.

10 عددی, 20 عددی برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

اگر این محصول را قبلا از بذر با ما خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار محصول ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید.

پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

متن دیدگاه: نام شما: ایمیل شما: ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

وب سایت بذر با ما | وب سایت تخصصی در حوزه کشاورزی و خدمات مربوط به آن است ، از جمله خدمات وب سایت بذر با ما عرضه و فروش لوازم و ابزار کشاورزی و باغبانی ، فروش انواع بذر ها ، سم ، کود ، گل و گیاهان زینتی به سراسر کشور با قیمنتی بسیار مناسب.

همچنین وب سایت بذر با ما امکان مشاوره رایگان بصورت آنلاین را برای شما عزیزان فراهم نموده تا بتوانید در کمترین زمان از کمک مشاوران متخصص ما بهره مند شوید.

اصفهان خیابان همدانیان کوچه بنفشه پلاک 252تلفن تماس : 0912-8238263 : 0912-8238263 تمامی حقوق این وبسایت برای مجموعه بذر با ما محفوظ است.

طراحی و اجرا با   آی تی یار ورود با: ذرت مکزیکی(شیرین) تومان ۴,۵۰۰ – تومان ۹,۵۰۰

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map