طراحی سایت بذر ذرت میکس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت بذر ذرت میکس شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت بذر ذرت میکس شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرایط کاشت این محصول آسان است یعنی تقریبا در هر دمای محیطی رشد می کند اما در دمای بالا و گرمسیری رشد بهتری از خود نشان میدهد، مناسب ترین دما برای رشد ذرت مکان هایی است که متوسط دما برای 3 الی 4 ماه متوالی 21 الی 32 درجه سانتیگراد باشد.

همچنین این گیاه همواره به رطوبت دائم برای رشد نیاز دارد، به گونه ای که با توجه به شرایط مکانی میزان آبیاری به گیاه ذرت بین 2 الی 15 بار متغییر است، ضمنا در مکانهایی که بارش باران زیاد است میتوان ذرت را به صورت دیم هم کشت کرد.

ذرت میتواند در انواع بافت های خاکی با میزان اسیدیته ی 6 الی 8 رشد کند اما بهترین بستر برای این گیاه خاک های مناسب با زهکشی متوسط و اسیدیته ی 6 است.

کاشت ذرت زمان کاشت این محصول زمانی است که در بهار دمای هوا برای چند روز متوالی حداقل 13 درجه ی سانتیگراد باشد برای کاشت ذرت شما باید زمین را که از قبل شخم زده اید و بستر کودی آن را فراهم کردی اید را نرم کنید، سپس بر ها را به یکی از دو روش خطی یا پشته ای می کارید.

در روش خطی فواصل باید برای ردیف ها بین 75 الی 120 باشد و فاصله ی هر بوته از هم 20 الی 30 سانتیمتر در نظر میگیریم.

در روش پشته ای اما فاصله ی ردیف ها را 90 سانتیمتر در نظر میگیریم و در هر ردیف 5 الی 6 بوته کفایت میکند.

 برای رشد بهتر نیاز کودی این گیاه به سه عنصر اصلی مانند نیتروژن یا ازت ، فسفر ، پتاسیم بالا است اما همچنان گیاه نیاز به المنتهایی مانند کلسیم، منیزیم، گوگرد، آهن، منگنر و مولیبدن دارد.

آفات دو بیماری بسیار مهم برای ذرت وجود دارد که آنها معروف به سیاهک ذرت و سیاهک خوشه ذرت هستند این دو بیماری یکی برگها را آلوده میکند و دیگری به آلوده کردن خوشه ، گل ، و بلال مشغول میشود.

برای کنترل این سیاهک ها استفاده از قارچکش ها و البته قبل از کاشت ضدعفونی کردن بذر ها پیشنهاد می شود.

دیگر بیماری های برگی این گیاه زنگ برگ، پژمردگی باکتریایی، پوسیدگی دانه، خوشه، ریشه  ساقه است (دانشنامه ی رشد – ذرت شیرین) برداشت ذرت زمانی این محصول را برداشت می کنیم که دانه ها به رطوبت کافی یعنی 20 الی 25 درصد رسیده باشند البته برای برداشت دامی تا رطوبت 28 درصدی هم جوابگو است.

برای انبار کردن این محصول دانه های ذرت را که رطوبت آنها بیشتر از 17 درصد است را در دمای زیر 10 درجه می توان انبار کرد   ساعت کاری 8 صبح الی 5 شب فکس 026-0912-8238263 تلفن 026-0912-8238263 ایمیل سیماگرankeshavarzi.

com کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای سایت فروشگاه اینترنتی ایران کشاورزی | با ارسال رایگان به سراسر کشور محفوظ است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map