طراحی سایت برنج ایرانی آمل3

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت برنج ایرانی آمل3 کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ساری- سیماگر- قیمت برنج در بازار مازندران در چهار ماه گذشته یعنی از زمان برداشت در مردادماه تاکنون تغییر چندانی نداشته و فاصله حدود ۱۰ هزار تومانی قیمت ان در خارج از استان به گفته کارشناسان عادلانه نبوده و به جیب کشاورزان نیز نمی‌رود.

 در حالی برنج درجه یک طارم محلی و هاشمی در تهران و دیگر استان های کشور تا ۳۰ هزار تومان در هر کیلوگرم خرید و فروش می شود، بررسی های میدانی سیماگر از چندین شالیکوبی شهرستان های مرکز مازندران ( بابل ، آمل و فریدونکنار ) نشان می دهد همچنان پس از گذشت حدود چهار ماه از زمان برداشت تاکنون قیمت هر کیلوگرم این رقم از برنج در مازندران حدود ۱۷هزارو ۵۰۰ تا ۱۸ هزارو 500 تومان ثابت باقی مانده است.

صاحبان واحدهای شالیکوبی مازندران اعلام می کنند، مصرف کنندگان برنج های کیفی تولیدی شمال در خارج از استان می توانند برنج طارم محلی درجه یک را  به راحتی با قیمت چهار ماهه گذشته در هر کیلوگرم حدود ۱۸هزار تومان به صورت نقدی خریداری  کنند و شالیکاران و حتی بازرگانان خرده پا به راحتی حاضر به فروش این محصول با قیمت اعلام شده هستند.

یکی از صاحبان واحد شالیکوبی در بابل و از آگاهان به بازار برنج مازندران گفت که قیمت برنج درجه یک طارم محلی و هاشمی از زمان برداشت که پیک عرضه هم بوده است تاکنون حداکثر ۱۸هزار تومان در هر کیلوگرم خرید و فروش شده است.

احمد قربانی توضیح داد: البته همین برنج به بهانه های مختلف از جمله گرانی دیگر کالاها و اخیرا نیز به دلیل افزایش قیمت بنزین تا ۳۰ هزار تومان در تهران و دیگر استان های کشور  عرضه می شود.

وی تصریح کرد: قیمت برنج در واحدهای شالیکوبی که مستقیم توسط شالیکار و یا در نهایت توسط تاجران خرده پا خرید و فروش می شود ، ثابت مانده است  اما جای بسی  تعجب است و نمی توان دلیل منطقی را مطرح کرد که با فاصله حدود ۱۱ هزار تومانی در خارج استان به فروش رسد.

قربانی گفت: در حال حاضر در همه واحدهای شالیکوبی استان مازندران برنج درجه یک به اندازه کافی برای عرضه وجود دارد و خریداران می توانند با قیمت حداکثر ۱۸ هزار تومان خریداری کنند.

این کارشناس بازار برنج مازندران گفت که به نظر می رسد وجود برنج های خارجی که به صورت پنهان وارد شده و توزیع می شود ، می تواند دلیل ثبات قیمت در مازندران باشد ، اما این که فقط در داخل استان با چنین قیمتی خرید و فروش شود و با سود غیرمنطقی به دیگر هموطنان ما بفروشند ، جای تعجب است.

محمد پورموسوی یکی دیگر از صاحبان واحدهای شالیکوبی استان مازندران ضمن تایید ثبات قیمت برنج طارم محلی و هاشمی طی چهار ماهه گذشته گفت که حداقل ۱۵۰ تن برنج سفید طارم هاشمی آماده فروش با قیمت ۱۸هزار تومان در این واحد وجود دارد.

    وی افزود: این قیمت همان قیمت چهار ماهه گذشته  است که حدود ۳۰ درصد آن همچنان دراختیار کشاورز است و به  اندازه کافی در استان مازندران برای عرضه وجود دارد.

وی تقاضا برای خرید از استان های مختلف کشور را تقریبا مناسب توصیف کرد و گفت: اینکه همین برنج تا ۳۰ هزار تومان به مصرف کنندگان خارج از استان مازندران فروخته می شود، واقعیتی است که این مقدار سود اصلا به جیب کشاورز و یا تاجری که دراستان می فروشد، نمی رود.

یکی از شالیکاران از آمل که بخشی از برنج های خود را همچنان آماده فروش دارد ، گفت که حدود ۷۰۰کیلو برنج طارم درجه یک با قیمت ۱۸هزار تومان آماده فروش در اختیار دارم، برنجی که  یک تن آن را اوایل مهرماه  امسال ۱۷هزار و ۷۰۰تومان فروختم.

اسرافیل حیدری با اعلام این که بیشتر کالاها به جز قیمت برنج و مرکبات در مازندران افزایش پیدا کرده است، افزود: این که محصول کشاورزان مازندران به ویژه برنج و مرکبات  همواره ثابت می ماند، که البته ما از ثبات قیمت خوشحال هم می شویم ، اما در خارج استان با فاصله زیاد به دست هموطنان ما می رسد ، جای بسی تعجب و تاسف است.

وی بیان داشت: گفته می شود ، برنج در خارج از استان ۲۶تا ۳۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که فاصله قیمت ۱۰ تا ۱۳هزار تومانی در هر کیلو گرم اصلا منطقی نیست ، چراکه به جزء هزینه حمل و نقل هزینه ای دیگری انجام نمی شود و این برنج ها نیز با نیسان و حتی کامیونت ها حمل می شود که با سوخت گازوئیل است که قیمت آن افزایش پیدا نکرده است.

این کشاورز گفت که در سه سال اخیر با نوسازی  واحدهای شالیکوبی ،شالی ها با کمتر از پنج درصد شکستگی به برنج سفید تبدیل می شوند که نیاز به بوجاری  نیست ، چراکه تا هفت درصد شکستگی اصلا طبیعی است و وجود خرده برنج نشان داده نمی شود.

خرید مستقیم برنج توسط مصرف کنندگان اقصی نقاط کشور از طریق سامانه بینج بار مسوول ثبت سفارش سامانه بینج بار در ساری با استقبال مردم استان های مختلف کشور به ویژه تهرانی ها از طریق خرید مستقیم برنج از کشاورزان از طریق این سامانه خبر داد و گفت که خرید از این طریق به نفع مشتریان است، چراکه فاصله قیمت کمی با قیمت شالیکوبی ها دارد.

کامبیز شعبانی با بیان اینکه برنج طارم محلی درجه یک دابودشت آمل و منطقه فریدونکنار حداکثر تا  ۱۹ هزار تومان از کشاورز خریداری و ۲۲تا ۲۳ هزار تومان به مصرف کنندگان خارج از استان مازندران فروخته می شود، افزود: همین نوع برنج بسته بندی شده در بازار تهران تا ۳۳هزار تومان عرضه می شود .

وی اضافه کرد: این سامانه که امسال با همکاری  پارک علم و فناوری  استان مازندران راه اندازی شده است، فروش مناسبی را داشته که امیدواریم مصرف کنندگان به این سامانه اعتماد بیشتری کنند، چراکه هم به نفع شالیکار مازندرانی در تولید کیفی و یک دست محصولش برای حفظ برند آن است و هم مصرف کندگان علاوه بر قیمت سیار مناسب تر می توانند برنج درجه یک را خریداری کنند.

بینج بارسامانه ای است که  یک شرکت دانش بنیان و استارتاپ مازندرانی طراحی کرده است تا از این پس کشاورزان برنج کار به صورت مستقیم با خریداران در سراسر کشور و حتی خارج از کشور ارتباط گرفته و دسترنجشان را با حذف دلالان و واسطه ها به فروش برسانند.

در سامانه بینج بار تمامی انواع برنج توسط خود کشاورز و بدون واسطه به دست مصرف کننده خواهد رسید و تمامی برنج ها در انبار خود کشاورز قرار خواهد داشت و هیچ محصولی از قبل خریداری نمی شود.

علاوه بر این ، این سامانه به گفته م سئو لان پارک علم و فناوری مازندران مبتنی بر تضمین کیفیت محصول است و کارشناسانی با همکاری پژوهشکده دانشگاه کشاورزی مازندران قبل از قرار دادن محصول در سامانه از آنها نمونه گیری می کنند و آزمایشات لازم برای راستی آزمایی انجام می شود ودر صورت تایید در سامانه قرار می گیرد.

همچنین قبل از ارسال برنج به مصرف کننده نیز یک بار دیگر کارشناسان از محصول نمونه گیری می کنند تا نسبت به اصالت محصول ارسالی برای فروشنده اطمینان حاصل کنند.

مازندران با تولید سالانه بیش از یک میلیون تن برنج سفید در ارقام مختلف رتبه نخست را دارد و ۴۲ درصد نیاز کشور را به این محصول تامین می کند.

ساری-سیماگر- اجرای طرح راست‌آزمایی از سوی تامین اجتماعی به بهانه کاهش یارانه دولت، تعداد زیادی… ساری- سیماگر-۲۵ تن از کارشناسان و محققان برنج از کشور افغانستان دوره آموزشی تجهیز و نوسازی،… ساری - سیماگر - خاک کشاورزی مازندران که طی چند دهه اخیر بر اثر انواع و اقسام عوامل طبیعی و غیرطبیعی… ساری- سیماگر- شالیکاران مازندرانی که هشدارهای خطر دیرهنگام کشت دوباره و مواجه شدن با سرمای پائیزی… بیرجند - سیماگر - رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: پیش بینی این… تهران – سیماگر – فرزند شهید محسن فخری زاده گفت: هرچه بر تعداد ترورها… ساری - سیماگر - افزایش آمار مناطق دارای وضعیت قرمز کرونایی در مازندران… مشهد- سیماگر - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: چگونگی ادامه فعالیت… تهران – سیماگر - آیین بزرگداشت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور، شهید محسن… شیراز-سیماگر- جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا با… زاهدان- سیماگر- کلنگ ساخت مرکز کنترل، پایش، مانیتورینگ و سیستم مدیریت… ساوه -سیماگر- سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: محدودیت های ویژه… مشهد- سیماگر- جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی… اهواز - سیماگر - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map