طراحی سایت برنج قهوه ای ایران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت برنج قهوه ای ایران در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برنج قهوه ای هاشمی 10 کیلو گرمی 345,000 تومان 44 در انبار آخرین بروزرسانی قیمت : مهر ماه 1399 فروشنده: دون دون برنج قهوه ای هاشمی دون دون دارای پوسته داخلی شلتوک می باشد به همین دلیل از خواص بسیار زیادی برخودار است.

برنج قهوه‌ ای منبع پروتئین و مقدار مفیدی فیبر به رژیم غذایی شما اضافه می‌کند.

برنج بوجاری شده — برنج محصول سال 99 می باشد– ارسال رایگان به سراسر کشور برنج قهوه ای دون دون از برنج هاشمی تهیه می شود به اینصورت که برنج دارای چندین لایه پوسته می باشد و اگر فقط لایه بیرونی پوسته شلتوک برداشته شود آنچه باقی می ماند برنج قهوه ای می گویند.

برنج قهوه ای هاشمی دون دون دارای پوسته سبوس شلتوک میباشد و به همین دلیل دارای ویتامین B1 و B3 و آهن می باشد که در برنج سفید یافت نمی شود از لحاظ کالری و کربوهیدرات مانند برنج سفید می باشد.

فروشگاه دون دون برنج قهوه ای هاشمی را از بهترین نوع برنج هاشمی تهیه کرده و با دستگاه تمام اتوماتیک بسته بندی نموده است.

دانه کامل برنج دارای چندین لایه می باشد.

اگر فقط یک لایه خارجی آن را برداریم، آنچه نامیده می شود، برنج قهوه ای است .

برنج هاشمی قهوه ای دون دون همان برنجی است که برخی به آن برنج پیش پخت شده هم می گویند.

برای تولید چنین محصولی، زمانی که برنج را در حالت شلتوک (شلتوک به پوسته سلولزی روی دانه های برنج گفته می شود که پوسته نازک دیگری را هم زیر خود جای داده است) از مزرعه برداشت می کنند پیش از جدا کردن شلتوک از دانه برنج، آن را با آب داغ یا بخار آب، قدری حرارت می دهند.

این حرارت دهی باعث می شود ویتامین ها و املاحی که داخل پوسته برنج وجود دارند، به مغز آن منتقل شوند.

بعد از طی مرحله حرارت دهی برنج ها را خشک و سپس پوسته سلولزی آن را جدا می کنند.

در اثر فرآیند حرارت دهی، برنج با پوسته رویی آن، رنگ محصول نهایی به دلیل جذب ویتامین ها و املاح و همچنین به دلیل رنگ قرمز مایل به قهوه ای که پوسته زیر شلتوک دارد، به سمت قهوه ای شدن می رود.

این در حالی است که برنج سفید، حرارتی نمی بیند و پوسته آن در همان مراحل اولیه پس از برداشت هم زدوده و صیقل داده می شود.

با این حساب می توان گفت که همین فرآیند پیش پخت شدن برنج ق باعث بیشتر شدن میزان املاح و ویتامین های آنها نسبت به برنج سفید می شود.

این برنج یک ماده‌ی خوراکی سالم، سرشار از مواد معدنی ضروری مانند: منگنز، آهن، روی، فسفر، کلسیم، سلنیم، منیزیم و پتاسیم است و منبع غنی ویتامین Bو ویتامین K است.

برنج قهوه‌ ای منبع پروتئین است و مقدار مفیدی فیبر به رژیم غذایی شما اضافه می‌کند.

این برنج اسیدهای چربی را که برای سلامتی حیاتی هستند نیز مهیا می‌کند یک فنجان برنج قهوه ای هاشمی ، ۸۰ درصد از نیاز روزانه بدن به منگنز را تامین می کند.

منگنز به تولید انرژی از پروتئین و کربوهیدرات کمک می کند و همچنین در ساخت اسیدهای چرب نیز وارد عمل می شود.

منگنز برای سلامت سیستم اعصاب و برای تولید هورمون های جنسی بسیار مهم است.

منگنز جزء مهم آنتی اکسیدان می باشد که جلوی تخریب سلول را می گیرد.

منگنز جلوی رعشه، ضعف روحی، جوش های پوستی و آسیب های لوزالمعده را می گیرد.

یک فنجان برنج پخته شده در حدود ۳/۲۷ درصد از نیاز روزانه بدن به سلنیوم را تامین می کند.

سلنیوم یکی از اجزای اساسی سوخت و ساز بدن می باشد، برای مثال در سوخت و ساز هورمون های تیروئیدی شرکت می کند، نوعی آنتی اکسیدان می باشد و وظیفه ایمن سازی بدن را بر عهده دارد.

سلنیوم با کمک ویتامین E نقش آنتی اکسیدانی خود را کامل می کند.

سلنیوم نه تنها برای مقابله با سرطان مهم است، بلکه برای بیماری های قلبی، کاهش علامت های تنگی نفس و درد و همچنین تسکین ورم و التهاب مفاصل بسیار مفید می باشد.

برنج قهوه ای هاشمی از آنجا که دارای مقدار زیادی فیبر و سلنیوم می باشد، برای بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ بسیار مفید می باشد.

این برنج محصولی است که به دلیل روش تولید خواص ویتامین های مختلفی در درون آن وجود دارد و به همین دلیل اگر به صورت درست نگهداری نشود، دچار خرابی آن می شود.

به همین دلیل بهتر است در زمان خرید برنج عطر و طعم آن را مورد آزمایش قرار داد.

معایبی نیر نسبت به برنج سفید دارد.

یکی از این موارد فساد سریعتر آن است.

همچنین پخت آن طولانی تر می باشد و حشرات برنج زودتر در آن ایجاد می شوند، به همین دلیل در هنگام شستشو با دقت بیشتری آن را بشویید.

و از خرید محصولات کهنه پرهیز کنید و به تاریخ انقضای آن دقت کنید برای آشنایی بیشتر با برنج قهوه ای می توانید به نوشته زیر مراجعه کنید برنج قهوه ای چیست – فواید و طرز پخت نقاط قوت کیفیت خوب برنج پخته شده دارای ویتامین B1 و B3   نقاط ضعف دشواری در پخت برنج طعم و عطر خاص عالی زیاد بله گیلان 97 10 کیلوگرمی مریم بانو – 1397-12-24 اگه امکان داره پرداخت در محل هم داشته باشین خیلی خوب میشه مریم بانو – 1397-12-24 من گرفتم خیلی خوب بود.

فقط اگه امکان داره پرداخت در محل هم داشته باشین خیلی خوب میشه مدیریت سایت – 1397-12-24 سلام ممنون از لطفا شما به زودی این امکان برای فروشگاه فعال می شود خوشپسند – 1397-09-28 سلام برای برنج قهوه ای هم تخفیف بزارید امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف امتیاز شما نام * ایمیل * ساعات تماس همه روزه به جز جمعه از ساعت 9 صبح الی 7 شب: 0912-8238263 با عضویت در خبرنامه از جدیدترین تخفیف ها و کالا ها مطلع شوید.

شرکت نوین گسیل، فروشگاه اینترنتی دون دون را با هدف ارائه بهترین محصولات شمال (برنج ایرانی و چای لاهیجان و.

.

.

) راه اندازی کرده تا باکیفیت ترین محصولات را رایگان درب منزل به شما همطونان گرامی تحویل دهد.

شروع فعالیت ما با فروش اینترنتی برنج بود و سپس سایر محصولات مانند چای لاهیجان و روغن زیتون رودبار اضافه شد و بزودی با عرضه سایر محصولات محلی شمال مانند بادام آستانه اشرفیه، عسل طبیعی، پنیر محلی گیلان و .

.

.

در خدمت شما هم میهنان خواهیم بود.

محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنی دون دون کاملا خالص و یکدست بوده و از بهترین شالیزارهای شمال کشور تهیه می شود و در مدرن ترین کارخانه گیلان تبدیل و با دستگاه های تمام اتوماتیک سورتینگ و بسته بندی می گردد .

تمامی حقوق برای فروشگاه  دون دون محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map