طراحی سایت برنج هندی درجه 2

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت برنج هندی درجه 2 از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایلنا نوشت: سازمان میادین میوه و تره‌بار قیمت مصوب قیمت انواع برنج داخلی،‌خارجی و تنظیم بازاری را اعلام کرد.

بر اساس اعلام سازمان میادین میوه وتره بار در بین انواع برنج ایرانی؛ هر کیلوگرم برنج هاشمی و طارم کشت دوم در بسته ۴.

۵ تا ۱۰ کیلوگرمی با قسمت ۲۴ هزار تومان گران‌ترین و هر کیلوگرم برنج معطر درسایر انواع (گرده، چمپا،‌عنبر بو و.

.

.

) در بسته ۱ تا ۳ کیلوگرمی با قیمت ۱۵ هزار تومان ارزان‌ترین آن‌ها هستند.

در بین انواع برنج وارداتی؛ هر کیلوگرم برنج وارداتی پاکستان سوپر باسماتی در بسته ۴.

۵ تا ۱۰ کیلوگرمی با قسمت ۱۱ هزار تومان گران‌ترین و هر کیلوگرم برنج هندی دانه کوتاه درجه دو در بسته ۴.

۵ تا ۱۰ کیلوگرمی با قیمت ۴ هزار و ۳۰۰ تومان ارزان‌ترین آن‌ها هستند.

در بین انواع برنج تنظیم بازاری؛‌ هر کیلوگرم برنج وارداتی هندی دانه بلند ۱۱۲۱ کیسه قرمز (GTC) در بسته ۴.

۵ تا ۱۰ کیلوگرمی با قسمت ۷ هزار و ۴۰۰ تومان گران‌ترین و هر کیلوگرم برنج وارداتی هندی دانه کوتاه R۱۳  کیسه سبز  (GTC) در بسته ۴.

۵ تا ۱۰ کیلوگرمی با قیمت ۲ هزار و ۶۰۰ تومان ارزان‌ترین آن‌ها در میادین میوه وتره‌بار هستند.

همچنین هر کیلوگرم برنج قهوه‌ایدر بسته ۴.

۵ تا ۱۰ کیلوگرمی با قیمت ۲۱ هزار تومان عرضه می‌شود.

قیمت انواع برنج در میادین میوه و تره‌بار نوع برنج ایرانی قیمت هر بسته ۱ تا ۳ کیلوگرمی قیمت هر بسته ۴.

۵ تا ۱۰ کیلوگرمی فجرفله ۱۷۵۰۰ ۱۸۵۰۰ طارم اصل ۲۱۰۰۰ ۲۲۰۰۰ دودی پرمحصول ۱۹۰۰۰ ۲۰۰۰۰ شیرودی ۱۶۵۰۰ ۱۷۵۰۰ هاشمی ۲۱۰۰۰ ۲۲۰۰۰ نیمدانه پرمحصول - ۱۰۰۰۰ نیمدانه معطر - ۱۲۵۰۰ ندا ۱۶۰۰۰ ۱۷۰۰۰ دمسیاه ۲۱۰۰۰ ۲۲۰۰۰ برنج معطر ایرانی سایر انواع (گرده، چمپا،‌عنبر بو و.

.

.

۱۵۰۰۰ ۱۶۰۰۰ برنج هاشمی و طارم کشت دوم ۲۳۰۰۰ ۲۴۰۰۰ نوع برنج وارداتی قیمت هر بسته ۴.

۵ تا ۱۰ کیلوگرمی هندی- برنج دانه بلند ۱۱۲۱درجه B ۷۳۰۰ هندی - برنج دانه بلند۱۱۲۱ درجهA ۷۵۰۰ هندی - برنج دانه بلند ممتاز ۷۸۰۰ هندی-برنج دانه کوتاه درجه دو ۴۳۰۰ هندی- دانه کوتاه درجه یک ۴۸۰۰ هندی- برنج دانه بلند۱۱۲۱درجهD ۶۳۰۰ هندی- برنج دانه بلند۱۱۲۱درجهC ۷۰۰۰ تایلندی- برنج وارداتی – افتخار قرمز، فدک سفید، شاهی و.

.

.

.

۵۴۰۰ تایلندی - برنج وارداتی هومالی ۶۰۰۰ تایلندی - برنج وارداتی با برند بره نشان و دلفارد نشان ۵۵۰۰ برنج وارداتی انواع پاکستانی ۷۵۰۰ برنج وارداتی پاکستان باسماتی ۸۰۰۰ برنج وارداتی پاکستان سوپر باسماتی ۱۱۰۰۰ نوع برنج تنظیم بازاری قیمت هر بسته ۴.

۵ تا ۱۰ کیلوگرمی تنظیم بازار- برنج وارداتی هندی دانه بلند ۱۱۲۱ کیسه قرمز (GTC) ۷۴۰۰ تنظیم بازار -برنج وارداتی تایلندی  (GTC) رده ب ۴۷۰۰ تنظیم بازار -برنج وارداتی هندی دانه کوتاه R۱۳  کیسه سبز  (GTC) ۲۶۰۰ ۲۲۳۲۳۱ ویروس کرونا به خیلی از صنعت های ریز و درشت اقتصادی آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد کرده است و این درحالی است که صنعت گردشگری به عنوان یکی از آسیب پذیر ترین صنایع دنیا در این پاندمی شناخته شده است.

به دلیل گسترش خبرهای توطئه آمیز ارتباط COVID-19 با G5 که در پی آن برج سلولی مورد آتش سوزی قرار گرفت، مهندسان مخابرات به دردسر افتادند.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 سیماگر News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map