طراحی سایت بسته بندی پوشاک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت بسته بندی پوشاک شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ممکن است کسی این استدلال را داشته باشد که :”لباس چه نیازی به بسته بندی دارد؟”.

بیشتر لباس ها مانند پیراهن و تیشرت روی رگال فروشگاه ها آویزان میشوند و اصلا نیازی به بسته بندی ندارند.

با این حال برخی از لباس ها بویژه لباس های مردانه با بسته بندی های پلاستیکی یا در جعبه های کاغذی به بازار عرضه میشوند.

هنگام طراحی بسته بندی لباس باید برخی ملاحظات مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر لباس مربوط به آقایان در بسته بندی قرار میگیرد تا لباس خانم ها.

چرا؟ جواب کاملا واضح است، مردها به عنوان یک قاعده بسیار کلیشه ای، ترجیح میدهند خیلی سریع آنچه که نیاز دارند را مانند پیراهن، لباس زیر و یا حتی کت و شلوار را تهیه کنند تا اینکه تمام یک بعد از ظهر را در بازار به دنبال دیدن تمام گزینه های موجود صرف کنند.

در فروشگاههای پوشاک مردانه شما همه نوع دستکش، لباس زیر، کروات، پیراهن و جوراب را در بسته بندی پیدا خواهید کرد.

مردها حتی بدون باز کردن بعضی از بسته بندی ها آنها را میخرند و این موضوع بسیار جالب توجه است، به طوری که باز نکردن بسته بندی پیراهن ها در این فروشگاه ها به صورت یک روتین در آمده است و یک اصل پذیرفته شده است.

نکته ای که در طراحی بسته بندی لباس باید در نظر داشته باشید این است که بسته بندی از مقاومت کافی برخوردار باشد تا مشتریان کنجکاو نتوانند به راحتی بسته هارا باز کنند و تمام چیدمان و زحمت تولیدکنندگان را هدر دهند.

اما این نکته را باید در نظر داشت ، مواردی که زمینه انتخاب مشتری را فراهم میکند نباید از نظر او دور بماند.

ترکیبی از کارتن و یک پنجره پلاستیکی شفاف بهترین راه است تا از باز شدن جعبه جلوگیری کند و هم نیاز مشتری را برآورده سازد.

در مورد لباس زنانه ، طراحی بسته بندی پوشاک معمولاً به لباسهای زیر، لوازم جانبی و دستکش محدود می شود.

بقیه لباس ها به صورت مرتب بر روی قفسه برای بازرسی یا امتحان کردن نمایش داده می شوند.

هنگام بسته بندی این وسایل، مهم است که جعبه ها به خوبی ساخته شوند.

رنگ بسته بندی در اینجا بسیار مهم است: رنگ سیاه باعث میشود هر شکاف و خدشه ای به بسته بندی، خود را به وضوح نمایش دهد و این در دید مصرف کننده خانم بسیار نازیباست.

از دیدگاه یک فروشنده یک جعبه میتواند بهترین حال ممکن باشد، زیرا برای حمل ونقل و مخصوصا فروش های آنلاین که نیاز به طی مسافت زیادی دارد بسیار کار او را راحت تر میکند چون از صدمه دیدن محصول جلوگیری میکند و از دیدگاه مصرف کنندگان یک بگ خرید حالتی بسیار شکیل و زیباتری دارد.

لباس های نوزادان نیز از آن دسته پوشاک است که به صورت بسته بندی ارائه میشوند، از آنجا که نوزادان حق انتخابی در زمان تهیه این لباس ها ندارد پس چه بهتر که امکان خرید سریع آنها فراهم شود.

مهمترین نکته در مورد طراحی بسته بندی لباس نوزاد استفاده از متریال های اُرگانیک است.

اکثر لباس کودکان از پنبه طبیعی تهیه میشود تا کمترین میزان حساسیت را به همراه داشته باشد، لباس های کودکان معمولا بصورت الیاف نرم و لطیف بافته میشود.

متریال بسته بندی این محصولات نیز باید همین خاصیت را داشته باشند، بر خلاف بعضی از محصولات نباید از مقوای بازیافت شده یا مواد نامرقوب در زمان چاپ استفاده کرد.

پیدا کردن بسته بندی مناسب پوشاک  برای بسیاری از شرکت ها همیشه یک پروژه چالش برانگیز است، این کار مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است و در آخر شما باید تمام گزینه ها را امکان تولید آن وجود داشته باشد به همراه قیمت تمام شده هر کدام به صورت جداگانه مقایسه کنید.

ما در استودیو سگال سعی کردیم تا کمی کار شما را راحت تر کنیم.

پلاستیک همیشه یکی از محبوب ترین متریال برای انواع بسته بندی لباس ها بوده است، امکان تغییر شکل و انعطاف پذیری بالا این امکان را فراهم کرده تا انواع متنوعی از این نوع بسته بندی ر اختیار صنعت گران قرا گیرد.

به عنوان مثال کیسه های پلاستیکی یکی از مقرون به صرفه ترین نوع بسته بندی لباس هستند، معمولا از این نوع بسته بندی ها برای سایر محصولات مانند بسته بندی مواد غذایی، مواد شیمیایی، گل و یا حتی موه استفاده میشود.

کیسه های پلاستیکی پلی اتیلن به عنوان یک انتخاب رایج و محبوب برای بسته بندی محصولات تبدیل شده اند زیرا تولید آن بسیار آسان است.

می توان آن را به صورت کامل در ابعاد مختلف سفارشی کرد و از طریق ویژگی هایی مثل قفل زیپ کیپ از محصولات محافظت بیشتری کرد.

جعبه مقوایی یک انتخاب محبوب برای بسته بندی محصولات مختلف از جمله پوشاک است، مقوا با قابلیت چاپ و فرم دهی بالا امکان تبدیل شدن به هر شکلی را دارد.

این جعبه ها سبک وزن اما بادوام هستند و می توانند به هر نوع ساختاری بریده شود و طیف گسترده ای از انعطاف پذیری را برای طراحی فراهم کند.

در تولید جعبه های مقوایی می توان از 5 نوع مقوا استفاده کرد که هر کدام مناسب نوع خاصی از جعبه می باشد به ترتیب فراوانی چاپ جعبه می توان به مقوا ایندربرد ، مقوا پشت طوسی ، مقوا گلاسه ، مقوا کرافت ، مقوا خاص و فانتزی مانند فابریانو اشاره کرد هر کدام از این مقوا ها دارای ویژگی خاص در مراحل مختلف تولید می باشند یک گزینه سریع و راحت برای انواع طراحی بسته بندی لباس شاپینگ بگ ها  هستند.

بسیاری از مشاغل خرده فروشی برای راحتی و مقرون به صرفه بودن، بگهای کاغذی را برای بسته بندی لباس خود انتخاب کرده اند.

این ساک های دستی یا بگ که حامل نام برند شما هستند می‌توانند محصول تولیدی‌تان را به دست مشتری برسانند و مشتری هم می‌تواند از آن ساک برای اهداف گوناگون استفاده کند در حالی‌که نام برند شما را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

در چاپ ساک دستی به استحکام و ماندگاری ساختار فیزیکی آن فکر کنید.

هدف از چاپ شاپینگ بگ‌ علاوه بر حمل محصول و لباس بفروش رفته، انتقال هویت برند شما توسط مشتری به هر کجا و در هر زمان است.

اینجا فقط طراحی جذاب کافی نیست.

تا می‌توانید عمر مفید ساک دستی خود را با انتخاب متریال مناسب افزایش دهید.

کارتن رایج ترین مواد برای بسته بندی محصولات مختلف است.

به طور معمول این جعبه ها برای حمل و نقل، کفش و انبار کردن استفاده می شود.

اگر شما پوشاک خود را بصورت آنلاین به فروش میرسانید این نوع بسته بندی به یک گزینه مناسب برای تجارت الکترونیکی به شمار میرود.

جعبه های پستی به طور معمول از کارتن برای جلوگیری از آسیب دیدن محصولات در هنگام حمل و نقل استفاده می کنند، اما همچنان طراحی و زیبایی را برای جذب مشتری حفظ می کنند.

کارتن ها مانند مقوا کاملاً قابل تنظیم برای ابعاد مختلف هستند، مگر اینکه چندلایه بوده و از دوام بالاتری برخوردار باشند.

با این حال ، هنوز هم برای هر کسی که از بسته بندی استفاده می کند به عنوان اصلی ترین جعبه خرده فروشی و حمل و نقل، مقرون به صرفه است.

  معمولا این جعبه ها را در بسیاری از فروشگاه های اجناس لوکس و محصولات الکترونیکی رده بالا مشاهده می کنید.

این جعبه ها به منظور ارائه بهتر با  ماندگاری بالا برای محصولات خاصی استفاده میشوند.

به جعبه بسته بندی Iphone  فکر کنید، که یک جعبه سفت است.

این جعبه سفت و سخت از مقوا با چگالی چهار برابر ضخیم تر از مقوا استاندارد ساخته می شود.

اگر محصولی و لباسی که ارائه میکنید بسیار خاص و جنبه لاکچری دارد استفاده از این نوع بسته بندی بسیار مناسب است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map