طراحی سایت بیت روتر جامد (SPU)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت بیت روتر جامد (SPU) شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امتیاز کاربران بین کوین یک ارز کاملا دیجیتال رمز گذاری شده، غیر متمرکز و همتا به همتا با امنیت بالاست.

این ارز که در سال های اخیر موضوع بحث های فراوان بوده است در سال 2017 با افزایش بیش از 10 برابری ارزش آن توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

ما نیز در شرکت سیماگر در کنار سایر خدمات تمان برای مشتریانمان وب سایت بیت کوین نیز طراحی می نماییم.

عرضه پول ستون فقرات سیستم مالی است و به طور معمول یک دارایی امن است که افراد و شرکت ها می توانند در تعهدات مالی خود (به عنوان مثال پرداخت ها) و یا به عنوان سرمایه گذاری های کوتاه مدت (مانند پس انداز و چک) از آن استفاده کنند.

پس بیایید اول درک کنیم که چگونه سیستم بانکی معمولی از دیدگاه پولی و تاریخی از قرن 17 میلادی ساخته شده است، که هنوز هم بسیار مهم است.

و توجه داشته باشید که این یک توصیف ساده و کلی است برای آنکه بتوانیم بیت کوین را به نوعی توضیح دهیم.

ساده ترین و رایج ترین شکل پول یک اسکناس یا یک سکه به تومان و غیره است.

این قطعه کاغذ می تواند به هر کالایی با ارزش مناسب تبدیل شود.

به عنوان مثال یک وعده ناهار و یا حتی پیش پرداخت یک اتومبیل یا یک خانه.

هنگامی که سیستم پولی برای اولین بار ایجاد شد، واحد ارزش پولی - به طور معمول یک سکه - دارای ارزش ذاتی خودش بود.

چون پول از نقره یا مس یا نیکل ساخته شده و می توانست برای حمایت از پول در صورت وقوع یک بحران اقتصادی یا رکود اقتصادی استفاده شود.

و این محدودیت در تولید این نوع فلزات با ارزش بود که این نوع کسب و کار را ممکن می کرد، و این روش خوبی برای اقتصادهای در حال رشد و منعطف تر نبود.

پس از چند دهه، استاندارد طلا به تصویب رسید که این امر باعث شده بود که عرضه پول با مقدار ثابت طلا حمایت شود.

هر دولتی که از طلا استفاده می کند، نرخ ارز ثابت را با ارز دیگری از کشور دیگری که از یک استاندارد مشابه استفاده می کند، تضمین می کند.

استاندارد طلا برای دهه ها خوب کار می کرد.

با این حال، به دلیل آنکه اقتصاد ها پیچیده تر شدند و به طور فزاینده ای غیر کشاورزی بودند، انعطاف ناپذیری ذاتی استاندارد طلا مشکل بزرگی بود.

در این مورد آن را تا حدی مقصر رکود بزرگ مس می دانند.

پس از جنگ جهانی دوم، کنفرانس های برتون وودز 1944 به ایجاد صندوق بین المللی پول با هدف اجرای یک نرخ ارز ثابت که با دلار مرتبط بود، کمک کرد.

در سال 1972، دولت نیکسون مجموعه ای از اقدامات اقتصادی (در برابر بحران اقتصادی و نرخ نامطلوب ارز) را آغاز کرد که ایالات متحده را از سیستم برتون وودز خارج نمود.

اساسا، تبدیل مستقیم از دلار آمریکا به طلا به طور یک جانبه لغو شد و آمریکا قطعنامه برتون وودز را غیر فعال کرد.

در سالهای 1973 تا 1974، سیستم برتون وودز در دوران کوتاه دو ساله با ارزهای آزاد شناور، بدون جایگزین هیچ کالایی به عنوان پشتوانه، بلکه تنها با اعتماد به بانک مرکزی و دولت کشور مورد نظر جایگزین شد.

نکته ای پس از آن باید توجه داشته باشید این است که یک برگ اسکناس امروز (از کاغذ) هیچ ارزش ذاتی در خود ندارد و اگر نظم جامعه و نظم اقتصادی سقوط کرد در این صورت آن را نمی توان با هر محصول دیگر باز خرید کرد.

ارزش یک اسکناس دلار به طور معمول توسط یک مقام صدور و نظارت، معمولا بانک مرکزی مانند فدرال رزرو آمریکا، تأمین می شود.

این مركز نظارتی مرکزی پول را ارزشیابی می كند، عرضه آن را بر اساس شرایط اقتصاد كلان كنترل می كند و آن را به عنوان یك وجه قانونی برای تمام معاملات عمومی یا خصوصی تشخیص می دهد.

بنابراین این نوع پول، پول بدون پشتوانه نامیده می شود، در این صورت ارزش پول توسط حکومت تعیین می شود (یک دستورالعمل حکومتی).

ارزهای حکومتی پایه سیستم بانکی مدرن را تشکیل می دهند.

مهمترین دلیل این است که عرضه پول، مهم ترین اهرم دولت است که با آن قادر به مقابله با رکود اقتصادی و چرخه کسب و کار است.

به طور کلی، دو راه مختلف برای دفاع از اقتصاد پیچیده و بزرگ امروزی از نظر مشارکت بخش خصوصی وجود دارد، سیاست پولی و سیاست مالی.

در حالی که سیاست مالی با سیاست های مالیاتی دولتی سر و کار دارد به دلیل فرایند سیاسی با تاخیر در معرض تأثیر قرار می گیرد، اما سیاست پولی می تواند تقریبا بلافاصله اثر اقتصادی مورد نظر را تولید کند.

بنابراین، سیاست پولی، عملکرد اصلی بانکهای مرکزی است و با تعیین نرخ بهره معیار (به عنوان مثال نرخ صندوق فدرال در ایالات متحده) به طور مستقیم بر هزینه اعتبار در سراسر اقتصاد تاثیر می گذارد.

بزرگترین مزایای پول اعتباری این است که قادر به تغییر ارزش آن (با چاپ اسکناس بیشتر) برای مقابله با چرخه های اقتصادی یا اهداف سیاسی هستیم.

در بحران مالی سال 2008، دولت ها در سراسر جهان مجبور شدند ارزش ارزهای خود را با استفاده از چاپ عظیم دلار، یورو، پوند انگلیس و غیره متورم کنند.

این دیدگاه تورمی بجای توسعه اقتصادی در این مواقع خلاف دیدگاه پیشین استاندارد طلا است.

همانطور که فن آوری های سیماگره ای در طول سال ها پیشرفت کرده بود، زمینه رمزنگاری در ابتدا برای اطمینان از برقراری ارتباط خصوصی بین دو سیستم یا دو فرد که ارتباط تجاری امن داشتند استفاده می شد.

و این محدوده گسترش یافته تا کاربردهای متنوعی را برای هر دو داده در حال متحرک و ایستا، پزشکی الکترونیک، معاملات الکترونیک، پول نقد دیجیتال، محاسبات توزیع شده امن و گسترده و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

بیت کوین دارای جنبه های قوی در جنبش Cypherphunk است که خود در تفکر لیبرتل ریشه دارد.

هدف Cypherphunk این است که بر تغییرات اجتماعی و اقتصادی از طریق استفاده از رمزنگاری تاثیر بگذارد.

پس بیت کوین چیست؟ بیت کوین اساسا راه جدیدی است که با استفاده از تکنولوژی موجود (Cloud Computing، Big Data و Cryptography) برای ارائه یک سرویس نوآورانه.

مفهوم و اجرای نرم افزاری بیت کوین در اصل در یک مقاله سفید در نوامبر 2008 توسط یک فرد (افراد) تحت نام Satoshi Nakamoto ارائه شده است.

این مقاله "بیت کوین یک سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا" نام داشت.

در این مقاله، نویسنده (ها) بیت کوین را به عنوان یک ارز دیجیتال ارائه می دهند که دو چالش مهم را برطرف می کند که ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده قبل از بیت کوین با آن مشکل داشتند: از سال 2009 بیت کوین بین بازرگانان بزرگ اعتبار بیشتری یافت از جمله آمازون و eBay و در عین حال این ارز توسط هیچ دولتی کنترل نمی شود بلکه توسط جامعه متن باز مدیریت شده است.

خوب بیت کوین برای محدودیت های سنتی ارز و پول چه کار کرده است؟ تم اصلی بیت کوین طبیعت همتا به همتا و غیبت کامل مرکزی به عنوان صادر کننده و تنظیم کننده ارز است.

و همانطور که در بالا گفتم هدف اصلی بیت کوین و تکنولوژی دموکراتیک سازی سرمایه و به وجود آوردن فرصت های بیشتر کسب و کار است.

خصوصیات بیت کوین: Blockchain یک دفتر کل عمومی یا یک پایگاه داده عظیم و قابل اطمینان است که به عنوان پایه و اساس برای کل شبکه توزیع شده بیتکوین خدمت می کند.

هر بار که یک کاربر بیت کوین خود را از کیف پول بیت کوین خود صرف می کند، این معاملات و در بلوک زنجیره تغییر ناپذیر با بالاترین ضمانت برای یکپارچگی و نظم زمانی تایید می شوند.

حالا کارکرد بیت کوین را در دنیای واقعی بررسی می کنیم.

برای فهم بهتر کار کردن بیت کوین بهتر است آن را با کارکرد کارت های اعتباری مقایسه کنیم.

اجازه دهید ما رایج ترین نوع معامله آنلاین یعنی پرداخت کارت اعتباری را در نظر بگیریم.

شبکه های پرداخت کارت اعتباری خط لوله ایی با هزینه های بالا از نظر مصرف کننده گان و بازرگان به حساب می آیند.

بازرگانان از هزینه های تبادلات دائما شکایت می کنند و از شیوه های وام دهی غارتگرانه آن ها ناراضی هستند.

همانطور که در بالا گفته شد، در انتقالات بیت کوین حداقل واسطه گری وجود دارد.

و همچنین تعداد درخواست ها به بانک و کارمزدها نیز کاهش یا حذف می شود.

در بیت کوین خلاقیت حرف اول را می زند.

با اینکه نمی تواند جایگزین ارز های کشورها شود اما می تواند به نیازها و تبادلاتی پاسخ دهد که پیش از این راهی برای آن ها نبود یا کیفیت آن ها به اندازه بیت کوین فراهم نبوده است.

در آینده بیت کوین در دسترس افراد بیشتری از طریق تلفن های همراه قرار خواهد گرفت و تا حدودی مشکلات فعلی آن بر طرف خواهد شد.

و ما نیز در سیماگر قادریم برای شما وب سایت خرید فروش بیت کوین را طراحی نماییم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map