طراحی سایت تبرید و تبادل گرما

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تبرید و تبادل گرما در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبرید و سرمایش محصول عملکرد منظم و هماهنگ تجهیزات و قطعات مختلفی است که در کنار هم کار می‌کنند.

این تجهیزات و قطعات که می‌توان از عبارت محصولات برودتی برای آن ها استفاده کرد، گستره نسبتا متنوعی از نظر پیچیدگی، ابعاد و کاربرد دارند.

از کمپرسور به عنوان پیچیده ترین تجهیز مکانیکی در چرخه تبرید تا لوله مسی به عنوان خط ارتباطی بین تجهیزات و شاید ساده ترین قطعه در چرخه تبرید به کار برده می‌شوند.

در این بین، کمپرسور، اواپراتور و کندانسور و شیر انبساط، پایه های اصلی تبرید هستند.

با این حال، نمی‌توان از اهمیت سایر قطعات در سیستم تبرید چشم پوشی کرد.

در ادامه، محصولات به کار رفته در چرخه تبرید به طور خلاصه معرفی می‌شوند.

در صورت تمایل می توانید برای اطلاعات بیشتر بر روی نام هر قطعه کلیک کرده و یا در سایت دامون جستجو نمایید.

کمپرسور به همراه الکتروموتور خود، نیروی محرکه لازم برای به حرکت درآوردن چرخه تبرید را فراهم می‌آورد.

این تجهیز مهمترین عضو در چرخه تبرید و یکی از گران ترین تجهیرات در چرخه می‌باشد.

در حال حاضر، کمپرسور پیستونی بیتزر و کمپرسور منیروپ دانفوس پر استفاده ترین کمپرسور در ایران هستند.

کمپرسور dwm کوپلند، اسکرال کوپلند و اسکرال دانفوس از دیگر کمپرسورهای پرکاربرد هستند.

کمپرسور برای عملکرد خود نیازمند تعدادی اکسسوری می باشد.

هیتر کارتر کمپرسور و شیر روتولاک کمپرسور دانفوس از جمله این اکسسوری ها هستند.

اواپراتور و کندانسور تجهیزاتی هستند که تبادل گرما در آن ها اتفاق افتاده و چرخه تبرید می‌تواند گرمای درون یک اتاق سردخانه یا گرمای آب چیلر را گرفته و به محیط بیرون منتقل کند.

این دستگاه ها انواع هوایی و آبی داشته و یکی از مشخصه های اصلی آن ها استفاده از کویل در ساخت آن ها می‌باشد.

اواپراتور و کندانسور آرشه، اواپراتور و کندانسور آرتک و اواپراتور و کندانسور تبادل کار نمونه‌هایی از مبدل های حرارتی موجود در بازار هستند.

شیر انبساط، شیر انبساط الکترونیکی، شیر دستی، شیر برقی، چک ولو، شیر رسیور، بوبین، گلاب ولو و شیر اطمینان، شیرهایی هستند که در چرخه تبرید مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شیرآلات دانفوس، شیرآلات کستل و شیرآلات آلکو مشهورترین مجموعه های شیرآلات سیستم‌های تبرید می باشند.

لوازم کنترل واندازه گیری سیستم تبرید در نسل های پیشین کاملا مکانیکی یا الکترومکانیکی بودند ولی در حال حاضر تجهیزات کنترلی دیجیتالی، کنترل دقیق تر و بهینه تر سیستم سرمایشی را بر عهده دارند.

ترموستات الکترومکانیکی ، سایت گلس، فیلتر درایر، کر درایر، پوسته کر، ترمومتر و ترانسمیتر دما، گیج فشار، اویل سپراتور، فیلتر ساکشن و لرزه گیر از جمله تجهیزات کنترلی غیر دیجیتالی هستند.

پرشر سوئیچ دانفوس، ترموستات الکترونیکی دانفوس و اویل پرشر سوئیچ دانفوس معمول ترین تجهیزات دیجیتالی مورد استفاده در سیستم تبرید می‌باشند.

قطعات و تجهیزات مختلف در سیستم تبرید به وسیله لوله ها و اتصالات مسی به هم وصل می شوند.

سه راهی، زانویی، مغزی و مهره از جمله اتصالات مورد استفاده هستند.

جوشکاری این اتصالات نیز به کمک سیم جوش مسی انجام می‌گیرد.

  هر سیستمی برای انجام کار خود نیازمند موادی می‌باشد که به نوعی مصرفی هستند و به طور دوره ای نیازمند تعویض یا شارژ می‌باشند.

روغن کمپرسور یکی از این موارد است.

معمول ترین نوع مورد استفاده شامل روغن بیتزر، روغن دانفوس، روغن سانیسو و روغن گالف می باشند.

گاز مبرد دیگر ماده حیاتی سیستم تبرید بوده که انواع مختلفی دارد و بسته به دمای کاری سیستم و نوع کمپرسور و موارد دیگر انتخاب می گردد.

ساندویچ پانل سردخانه ای، درب سردخانه و تابلو برق سردخانه تجهیزاتی هستند که به طور خاص برای احداث و بهره برداری از یک سردخانه مورد نیاز هستند.

درب سردخانه صابدور و ایوانس و ساندویچ پانل ماموت و نبوغ سرمایش از جمله برندهای مطرح در ساخت این نوع از تجهیزات سردخانه ای هستند.

تلفن :  82 57 00 91 - 021 تلگرام و واتس اپ (خرید قطعات) : 0920-401-4002 و 4006-401-0920 تلگرام و واتس اپ (سفارش سردخانه و چیلر): 0920-401-4003 فکس : 82 57 00 91-021 (داخلی 111) ایمیل : سیماگرdamoon-co.

com آدرس: تهران، مفتح جنوبی، پایین‌تر از سمیه، خیابان نیک (بهبهانی)، پلاک 14، طبقه همکف DAMOON Group   DAMOON Rupture DiscSARMASHOP Copyright © 2020 Damoon-co.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map